''10 KASIM'' Olsa Olsa Bir Merhabadır Ölüme...


Her doğum başlangıçtır ölüme...
 

Ölüm;
sığdırılmışsa içine bir yaşam,
yaşam adanmışsa yaşamlara,
ve öldüğünde insan
selam duruyorsa hala,
topuyla, tüfeğiyle ve elinde çiçeğiyle,
gözyaşlarıyla damla damla
insanlar...

Ve varsa hala ardından
ağlayan kadınlar
ve çocuklar...
Doğduklarında yokken bile sen,
senin resminse yakalarındaki
cepheye giderken...

Ve anılıyorsan hala,
Senin adını taşıyorsa sokaklar, okullar,
akıyorsa damlalar gözpınarlarından
yığınların...
 

Ve hala adın yazılamıyorsa
nüfus kütüklerinde,
ve hala varsa öldürmek isteyenlerin...


Ölümün adı değildir
10 kasım..
Olsa olsa bir merhabadır ölüme...

Alıntı: 10 kasım 2006, Antalya, Yasin Yalçın


 Söylenecek o kadar çok sözüm varken, 
düğüm düğüm takılıyor boğazıma kelimeler, cümleler...

Sayın Yasin Yalçın'ın dizelere döktüğü gibi;

''Ölümün adı değildir 10 KASIM'' diyorum...
Susuyorum... Susuyorum... 


Etiketler: edit post
2 Responses
  1. Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak,
    Bin Defa ÖLürüm de Adına Leke Sürdürmem.
    Gururdur, Namustur Bayrak Ve Sancak,
    Aksa da Kanım Korkma; Haini Güldürmem!


    canım atam......


  2. sevahm Says:

    Bu gün benim evlenme yıldönümüm ama Atamın ölüm yıldönümü hem üzüntüyü hem sevinci bir arada yaşadığım gün ama ülkemin halini gördükçe sevincimi içime gömüyorum canım atam sen rahat uyu


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com