Ağlamak istiyorum..... Ağlamak....



Ağlamak istiyorum
Doyasıya ağlamak
Zifiri karanlığın sessizliğini
Bozarak
Ağlamak istiyorum
Bu gece
En uzakta yıldızlara
Sesimi duyurmak  
İsyanlarımı,
yakarışlarımı
Yağmura,kara, rüzgara
Güneşe aya
Duyurmak.

Ağlamak istiyorum
Çıkıp en yüksek tepelerden
Kollarımıı açarak
Haykırmak
Tüm gecenin,gizemliğini
Sessizliğini bozarak
Ağlamak.
Ruhumun derinliklerine
Girdaplar açan ızdırapları dökerek
Bütün acıları içimden atarak
Ağlamak istiyorum
Ağlamak.
Sefalete, zulme, savaşa
Ölüme,tüfeğe topa
Cana kıyan kurşuna
Meydan okumak .
Hainleri, katilleri,zalimleri
Sapıkları toprağın dibine gömmek
Gücüm yettiğince haykırmak
Dönüp dönüp yüzlerine tükürmek
Avazım çıktığınca
Yüzlerine haykırmak istiyorum
Haykırmak .
Sokağa terkedilen bebeğe
Hor görülen , dövülen , anneye
Ekmeksiz ,deftersiz ,kalemsiz çocuğa
İşçiz ,güçsüz kalmış itilen kakılan babaya
Evine ekmek götüremeyen adama
Satılan ,kirlenen, kirletilen kadına
Yok yere ölene, ezilene
Anlamsız, manasız, sebebsiz
Zamansız gidene
Ağlamak istiyorum
Ağlamak .....



Etiketler: edit post
0 Responses

Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com