ANNE KEDİ



Göl kenarında yaşayan ve sudan nefret eden bir kedi doğum yapar.
Bu kedinin yavruları ise annelerinden farklı olarak gölde oynamayı ve
suya girmeyi çok sevmektedir. Anne kedi de yavruları ile birlikte
göle girer ve onlarla suda oynar. Bunu gören bir başka kedi hayretler
içinde kalır ve ona sorar: "Sen hep sudan nefret ederdin, ama
görüyorum ki artık sudan hiç çıkmıyorsun. Bunun sebebi nedir?"

Anne kedi şöyle cevap verir:
"Hala suyu sevmiyorum ama yavrularımı çok seviyorum".
Etiketler: edit post
0 Responses

Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com