Ben Bu Gün Doğdum...
Elinde bir tutam
Hicran biçmiş seneler...
Birazda sararmış başak,
Gönül bahçelerinizden
Kopardığım...


.....

Sıkıca sarıldım,
İyiliğin insanlığın ipine ...
Kötülüğü ve ihaneti
İçimde boğdum...

Ben bu gün doğdum dostlar;
Bu gün doğdum…


Alıntı - Gürsel Cengiz


Evet canım dostlarım, yılını hala ısrarla yazmayacagım bir 30 Kasım akşamı dünyaya gelmişim :) Şairinde şiirin tamamında yazdığı gibi, yürek sandığımda saklıyorum tüm yaşanmışlıkları...


Ve iyi ki doğmuşum diyorum... İyi ki yaşamışım... Kah acısıyla, kah sevinciyle, kah hüznüyle, kah sürpriziyle, kısacası her şeyiyle... İyi ki yaşamışım...

Beni hayata karşı dimdik ayakta durabilecek bir evlat olarak yetiştirdikleri için anne ve babama, 
Bana en güzel sevgi ve aşkı yaşattığı için biricik eşime,
ve de;
O'ndan öncesi ve O'ndan sonrası diyerek yaşamımı ikiye bölen,
Dünyada ki tadılabilecek en güzel duyguyu bana tattıran,
Hayatımı anlamlandıran, neşe katan, beni olgunlaştıran, beni onun gözünde en değerli kılan, adı söylendiğinde içimi cız ettiren...
canım, kanım, bebeğim, meleğim...
Güzeller güzeli kızım MİNA KAREN'ime...


Yürekten Teşekkürlerimle...


Nuray Yaylı


Etiketler: edit post
4 Responses
  1. Ayşegül Says:

    Bir yıl daha bitti, ama sakın üzülme zaman çabuk geçiyor diye... Unutma ki herkes aynı şeyi yaşıyor. Bu yılın sonunda geriye baktığında umarım "harika bir yıldı" dersin.. Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerinin gerçek olması. Geleceğini oluşturacak her yeni gün, bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olsun! Nice yaşlara canım arkadaşım...


  2. karenim Says:

    bitanem, çok tesekkur ederim canım... hep birlikte insallah....


  3. yeni yaşın sana uğur getirsin. umarım her günün güzel olur. sevgiler


  4. karenim Says:

    tesekkur ederim, çok naziksiniz...


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com