Bende bir kampanyacıyım...
Evet bende bir kampanyacıyım, usta sayılmam ama acemi olduğumda söylenemez... Bir yılı aşkın bir süredir kampanya dünyasındayım. Kampanya dünyasıda olur mu demeyin, inanın böyle bir dünya var...

Nedir peki bu kampanya dünyası?
Firmaların ürünlerinin reklamları için kullandıkları yöntemlerden biri de o ürün için kampanya düzenlemek. Çok genel bir anlamı var aslında. Kampanyanın içinde anketler, yarışmalar, çekilişler, promosyonlar, hediye ürünler, herşey var...

Birde bu kampanyaları bir araya getiren, araştırıp yayınlayan web siteleri var. Araştırma yaptığınızda eminim birçok site karşınıza çıkacaktır. Ama ben size üyesi olduğum web sitesinden bahsetmek istiyorum...

kampanya melekleri...

 


Adı çok güzel değil mi? Fikir bana ait :) 

Site, sevgili arkadaşımız Gülşah'a ait. İlk başta gerçekten bir kaç meleğin bir araya gelmesi ile oluştu kampanyamelekleri. Ama günden güne de büyüyor, melek sayısı hızla artmakta. O kadar güzel dostluklar var ki bu sitede, sanal bir dünyada böyle dostluklar da olur mu diyeceğiniz cinsten. Hepsi birbirinden değerli dostlara sahibim...

Evet Kampanyameleklerin'de güzel dostlukların yanında, tüm kampanya haberleri, kampanya sonuçları, kazandıklarımız, desteklerimiz yayınlanmakta... Melekler arasında tahmin edemeyeceğiniz kazanımlar yaşanıyor. Kazananda, vesile olanda çok mutlu oluyor...

Tüm meleklere artık kampanyacılar arasında klasik haline gelen bir sözle yazımı bitiriyorum.
Kargonuz ve şansınız bol olsun....
Etiketler: edit post
6 Responses
  1. efe Says:

    CANIM HAYIRLI OLSUN BLOĞUN ,SEN EN İYİLERİNE LAYIKSIN ARKADAŞIM ,KARGOLARIN BOL OLSUN İNŞALLAH :)
    SANA ŞANS DİLEMİYORUM ŞANSIN DAİM DAİM OLSUN BEBEĞİM...:)


  2. karenim Says:

    canım benim, düşüncelerin beni çok duygulandırdı... duygularımız karşılıklı bitanem... seni burada görmek çok güzel...

    hoşgeldin...


  3. efe Says:

    bimukabil canım :)


  4. cagla128 Says:

    HAYIRLI OLSUN :))


  5. karenim Says:

    tsk. ederim canım :)


  6. Gülşah Says:

    canım benim yazın gercekten mükemmel . bloğum diye sorsan şahane zaten :) Sitemizi de bu kadar güzel bir şekilde anlattığın için ayrıca teşekkür ederim. Evet arkadaslar böyle güzel dostlukların kurulduğu bir adres. Sadece kampanyalar değil bir çok konu ve dostluğun paylasım noktası diyebiliriz. Bu dostluklarımızın hiç bozulmaması dileğiyle canım . Şansın bol olsun daha nice kazanımlara canım benim.


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com