Bir doz minik güzel şey

Arkadasımın blogunda izlediklerinde rastladım ona. İlk önce ismi çekti beni... ''Bir doz minik güzel şey''... Ne kadar da anlamlı, hemen girdim içeri. Baktım öyle bir sağa sola. Bıcır bıcır, şirince bir anlatım. Merakla daha ne yazmış diye sayfaları hızlıca geçtim....

Soğuk algınlığı için aldığım ilaçların yanında, bir doz da minik güzel şey almaya karar verdim ve hemen izlemeye aldım :)


Bir doz minik güzel şey, ayrıca sayfasında Las Vegas! konsepti ile izleyici sayısını kutlama etkinliği düzenlemiş. Göz atmak isteyenler buradan lütfen :)


Kışı sevip sevmediğimizi de sormuş... 

''Nasıl sevmem ben kışları... Bir kış günü dünyaya gelmişim... Bundandır sevmem benim kışları''...


Şiir gibi oldu valla :)
Etiketler: edit post
4 Responses
  1. aysel durak Says:

    :) canım benim
    bende hiç kışları sevmem


  2. aysel durak Says:

    cok güzel cnm
    bende kışları hiç sevmem üşürüm cok


  3. her mevsim güzeldir, ama bende yaz taraftarıyım... yazın daha bir güzel oluyor herşey sanki bana öyle gelir hep.


  4. ziLLosh Says:

    http://mushaboom8.blogspot.com/2010/01/las-vegas-konseptli-hediye-kime.html


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com