Etkinlikleri Takip Edelim...

Her anne-baba gibi bende çocuğumun geleceği ile ilgili hayaller kuruyorum. Nasıl bir kişiliği olacak, hangi mesleği tercih edecek, yetenekleri, becerileri hangi yönde olacak. Ama biliyorum ki bu beklentilerimi karşılayacak bir çocuk olması için, ona bu yolda rehberlik edecek, en büyük destek olacak olanda biz anne babalarız. Çocuklarımızın gelişimine katkı sağlayacak, onları duygusal, sosyal, fiziksel yönden destekçi olacak bizleriz.

Kızım Mina Karen'e bu konuda elimden geldiğince destek olmaya çalışıyorum. Yaşına uygun etkinlikleri takip etmeye, onunla birlikte katılmaya özen gösteriyorum. Anaokuluna başladığından beri ise öğretmenimiz ile birlikte gerçekleştiriyoruz. Ve kızım bundan büyük keyif alıyor. Geçtiğimiz cuma günü sınıfça müze gezisi düzenlendi ve dönüşlerinde çocukların yüzlerinde ki ifade çok çok güzeldi. Belki de aralarında ilk kez gidenler vardı.


Şimdi bu yazımı neden mi yazıyorum?
Siz sevgili anne-babalar, çocuklarımızın bu tür etkinliklere katılmasına özen gösterelim, gelişimlerine katkıda bulunalım.

Bundan böyle sayfamda sizlerle bu tur etkinlikleri elimden geldiğince paylaşmayı düşünüyorum. Sizlerde bu konuda düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim.


Sevgiyle kalın...

Etiketler: edit post
0 Responses

Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com