GOBLEN EVİ KAMPANYAMIZ BAŞLIYOR...

Goblen ve Kanaviçe Sanatını, eşsiz örnekleri ile bizlerle buluşturan 
''Goblen Evi'' ile  birlikte siz sevgili izleyicilerimizle, düzenleyeceğimiz etkinlikte buluşuyoruz.

15 Kasım - 30 Kasım tarihleri arasında düzenleyeceğimiz etkinlikte, çekiliş ile bir izleyicimize duvarlarını süsleyecegi çok şık, tamamen elde işlenmiş, çerçeveli goblen tabloyu hediye edeceğiz.






Peki bu güzel hediyeyi kazanmanız için ne yapmanız gerekiyor;

1- Öncelikle blogun izleyicisi olmanız,
2- Goblen Evi web sitesine http://www.goblenevi.com/ üye olup, mesaj panosuna 

Goblen Evi hakkındaki görüşlerinizi ve blog kampanyasına katıldıgınızı da belirten yorum bırakmanız gerekiyor...



Kampanyaya katılan, siz sevgili izleyicilerime bol şans diliyorum...

Etiketler: edit post
16 Responses
  1. ZEYNEBİM Says:

    canım çok güzel bence bayıldım çok severim böyle aksesuarları


  2. nur Says:

    katıldım kampanyaya canım..Hediyede çok güzelmiş


  3. firuzan Says:

    ay bayıldım zaten bir ev dekorasyon delişi olarak böyle şeylere bayılıyorum herkeze bol şans..tesekkurler minakaren tesekkurler goblen eviiii


  4. yagmursezen Says:

    teşekkürler canım blogun da hayırlı olsun ben goblen evine uyeyim zaten .Tabloda çok guzel . Guzel bir blog ve guzel paylaşımlar diliyorum.


  5. karenim Says:

    tesekkur ederim canlarım, bloguma hoşgeldiniz...

    Siz gelince daha da bir guzellesti sayfam. Birseyler eksik diyordum acaba ne? Bi turlu bulamamıstım, meger siz gelince tamamlandı, sizmişsiniz :)

    sefalar getirdiniz...


  6. efe Says:

    bende bende varım :))
    goblenevindeki tablolar gerçekten beğeniliyor inşallah bizede çıkar :) herkese bol şans ...


  7. sevahm Says:

    Çok güzel blogun canım Goblenevide harika kutluyorum .


  8. goblen evi çekilişine katılmak isterim harika..ellerinize sağlık


  9. merales Says:

    bloğun hayırlı olsun çok faydalı ve keyifli bir blog bende bu bloğun bir parçası olduğum için çok şanslıyım emeğine sağlık
    hediye çok güzel bana ve herkeze bol şans


  10. hevesli Says:

    HEVESLI blogunuzu cok begendim verdiginiz hediye de gercekten guzel ve anlamli benim blogum yok fakat bloglari yakindan takip eden ve yorum yazan biri olarak sizide izlemeye aldim insallah hediye kazanmakta nasip olur


  11. masumkedi Says:

    Blogun çok hoş canım kampanyana da katıldım çok güzel bi tabloymuş hediyen.


  12. Goblenevi bayanlara hitap eden güzel bir site. Kampanyaya bende katıldım. ;)


  13. goblen evini zaten takip ederdim.nuray sayesinde tekrar ziyaret etme şansım oldu.güzel bir kampanya başlatmışlar.inş ben kazanırım.))))


  14. sedef Says:

    kuzicim, blogunda kampanyanda cok guzel. basarıların devamını dilerim ve bu arada umarım tablo bana cıkar :)


  15. sevgi128 Says:

    kampanyaya bende katılmak istiyorum.Goblenevi sitesine üye oldum,kanaviçe ve işlemeleri çok severim,goblenevi sitesinde de harika şeyler var,bakmaya doyamadım,kanaviçeler o kadar güzel ki,işlemeyle manzara resmi falan yapmışlar,hayran oldum açıkçası,hediye de çok güzel,kazanmak istiyorum,bloğunda çok güzel,başarılar canım


  16. karenim Says:

    sevgili dostlar, bugun son gun cekiliş için... Hepinize ayrı ayrı şans diliyorum. Ümit ederim evinizin en güzel köşesinde, baktıkca beni hatırlayacagınız, sevdiginiz bir hediye olur :)


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com