Günaydın....


Hepinize günaydınnnn!!! Oldukça yorucu bir haftanın ardından, güzel bir pazar sabahında, kahvaltımızı edip, sıcacık çayımızı yudumlarken sizlere de bir gunaydın demek istedim...
Sizlerin planını bilmiyorum ama, biz dışarı çıkıp çıkmamak arasında kararsız kaldık :) istanbul bugun serin ve hava rüzgarlı. Mina Karen ise öksürüyor, dışarı çıkarsak öksürüğü artabilir diye korkuyoruz. Bir yandan da Carousel'deki etkinliğe götürmek istiyoruz, bugun son günü. Biz biraz daha düşünelim :)

Şekerler, bu arada hatırlatayım... 
Goblenevi ile düzenlediğimiz kampanya bugun itibari ile başlamış bulunmakta.
Eğer sizde el emeği, göz nuru, harika tabloya sahip olmak istiyorsanız, yapacağınızı biliyorsunuz...


Öpüldünüzzzzzz....
Etiketler: edit post
0 Responses

Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com