[Hoşça Çık …]
Dilin söylemesede gözlerin ‘’ayrılık’’ diyor …
Neyi saklayabildin ki, benden bunu saklıyorsun_ ?


Hadi gel kendine, Dön özüne …
Yine seni şaşırtmayacagım, yine gidiyorum de …
İki yıl önce ‘’Hoşgelmiştin’’ kalbime [Hoşça Çık…]



Susman ne ifade ediyor bilmiyorum…
Sessizce beni incitmeden gidecegini mi zannediyorsun _ ?
‘’Yanılıyorsun ! ‘’
İçimde kopan fırtınaların farkında degilsin …
Duymuyorsun tabi sessiz çıglıklarımı…
‘’Gitme’’ diye haykırışlarımı …
[Konuş lütfen !] Bir şey söyle …
Sevmedim seni de, Başkası var de, yeterki bir şey söyle …
Böyle sonlara alışkın degil yüregim…
İki yıl önce ‘’Hoşgelmiştin’’ kalbime ne oLur [Hoşça Çık…]



Sana göre sessiz sedasız bir terkediş bu .
Bakma suskunluguma …
Ardından söyleyecek sözmü bıraktın bana _ ?




Birlikte yaşadıgımız aşkı, geçirdigimiz yılları tek başına bitiriyosun…
[Hayranım bu cesaretine ! …]
Bana düşense ‘’Zoraki kabullenmeler…’’
‘’Mecburi susmalar…’’
İki yıl önce ‘’Hoşgelmiştin’’ kalbime
Topla hayal kırıklarımı, sil bedenimden izlerini …
 ...
[Hoşça Çık …]


ALINTIDIR.*
Etiketler: edit post
1 Response
  1. hersey gonlunce olsun ..senın ıcın ne ıyı ıse o olsun seker...gecmıs olsun dıleklern için de cok tskler...


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com