Kazandımmmm :)
Uzun süredir kargocular beni unutmuştu :) Hatta sabah msn de sevgili arkadaşım Nursel ile dertleşip, bu aralar şansımın olmadıgını, kargocuların beni unuttuğunu yazmıştım. Ve canım arkadasım bugun öğleden sonra bir mesaj attı bana. ''Canım benim; tebrik ederim, inci kolye kazanmıssın.'' Okudugumda nasıl mutlu oldum anlatamam.
www.zayiflamadiyet.com sitesinden Love Marka İnci Kolye Seti  kazanmısım. Böyle bir etkinlik düzenledikleri için kendilerine çok teşekkür ederim.


Etkinlik '' Erkekler Bayanların işlerine yardım etmeli midir?'' hakkındaki düşüncelerimizdi.  Benim yazımı layık görmüşler, teşekkür ederim...


''Bence de yardım etmeli.

sanırım eskidendi o zamanlar. kadın evinde oturur ev islerini, erkek dıs islerini yapar. fakat artık günümüzde maalesef ki o günler yok. tamam belki teknolojik olarak daha kolay bir çağda yasıyoruz fakat aynı zamanda çok da zor bir zaman da yasıyoruz. artık tek bir kisinin maasıyla geçim olmuyor.
normal bir hayat standardın da bile yasayabilmek için karı-koca calısmak zorundayız. buda beraberinde farklılıklar getiriyor. nasıl ki bu hayat mücadelesinde esime destek oluyor isem, esimin de aynı desteği bana vermesini beklerim.

bir aksam yemeğinde servisi bekleyen bir es değil, servise eslik eden bir eş beklerim.
bu madde en çok sıkıntısını cektiğim konuydu. yemeği yiyecek bile halim yokken esim masada oturup, yemek beklerdi. iyi de bende yorgunum, hazır yemeği tabağa koymak neden bu kadar zor... !!!


Etiketler: edit post
3 Responses
  1. Gülşah Says:

    gerçekten çok güzel dile getirmişsin abla. Hayat müşterektir derler :)heleki bu zamanda gerçekten de böyle. hadi eskiden belki öyle değildi daha doğrusu laftaydı. pekte ihtiyac duyulmazdı kadının çalısmasına . hatta derlerdiki kadın kısmı evde oturur hössttt ayyttt nasıl calısırsın uleeyynnn gibi yıkarlardı ortalığı erkek milleti :D sen bana laf mı getirecen leeennn deyip tokatı çakarlardı sanırım :D güldüğüme bakma cahilliğimize gülüyorum ben artık.

    neyse gelelim konuya şimdi öylemi evet teknoloji var dediğin gibi eğitim düzeyide üst seviyeye cıkınca ekonomi alt üst olunca para değerini yitirince dolayısıyla biz bayanlarında çalışması gerekiyor ve erkeklerinde evde bize yardım etmeleri gerekiyor.E birde koca eline bakmamak lazım. Düşünsene bir elbise beğendin ve eşine utanmadan nasıl diyebileceksin su elbiseyi almak istiyorum diye. O yüzden bayanlarda bir an önce mesleklerini ellerine almalılar.(konu dağıldı hemen toplayalım :P ) Sonucta bir ortamı paylasıyoruz. O evde tek basımıza yaşamıyoruz. Nasıl o da işten eve yorgun geliyorsa bizde aynı şeyleri yaşıyoruz. O yüzden herkesin karsılıklı anlayıs sürdürerek hayatı yaşamaları lazım.Biraz empati çok mu acaba?


  2. Gülşah Says:

    aa bu arada unutmadan :D tebrikler abla daha nice kazanımlara inşallah :)))


  3. okuyan Says:

    tebrikler canımm:)


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com