KOTON OUTLET

Geçtiğimiz hafta içi kızkardeşim Gülay ile birlikte, bıcırığımız Şevval için alışveriş yapmaya Cevahir Alışveriş Merkezine gitmiştik. Hava yağışlı olduğu için, trafik berbattı. Bizde trafikte bekleyene kadar yürüyerek gideriz dedik ve Şişli'de indik otobüsten. İyi ki de inmişiz yoksa eski yapı dekorasyon merkezinin, bir Blackout outlet olduğunu göremeyecektim. Hemen KOTON Mağazasını gezmeye başladık. İnanılmaz indirimler var ve insan hangisine bakacağını şaşırıyor.  Gülay için 15 tl.'ye kumaş pantolon aldık ve kumaşı, kesimi harika... Hani birisi bana dese KOTON'dan bu fiyata aldık, hayatta inanmam ama biz aldık :) Ama en çok aksesuar bölümü beni heyecanlandırdı. Çok güzellerdi ve sizler için fotoğraflarını çektim.




Eğer olurda yolunuz düşerse Şişli tarafına, uğramadan geçmeyin derim...





0 Responses

Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com