Özel Tasarımlar








Etiketler: edit post
4 Responses
  1. ZEYNEBİM Says:

    tasarımlar çok güzel canım yaaa dehşet şeyler bulmuş insanlar:)


  2. karenim Says:

    evet canım, buda tasarımın bir baska yonu işte :)


  3. YELDA AKSU Says:

    cnm blogun hayirli olsun, banyo perdesine bayildim:)))


  4. karenim Says:

    tsk. ederim yeldacım. yok duş perdesini ben almayayım, unuturum da perde oldugunu, yüreğime iner mazaallah :))


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com