pofidiksekerim 100. izleyicisini hediyeler ile kutluyor...
Arkadaşımın blogunu gezerken, izlediklerinde farkettim pofidikşekeri... 
Blogunu incelediğimde gerçekten şeker tadında bir blog oldugunu gördüm. Kendisi su an 100. izleyicisine ulaşmasından dolayı, bloglar arasında adet haline gelen kutlamasını yapıyor. Bende kendisini  tebrik ediyorum vede darısı başıma diyorum :)


Siz de hediyeleri kazanmak vede bu şeker tadında bloga bir göz atmak istiyorsanız, buyrun size adresi;

http://pofidiksekerim.blogspot.com/2009/10/100-izleyici-hediyelerim.html
Etiketler: edit post
0 Responses

Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com