Yaş Kalbe Düşer, Tenden Önce...
Kayıp kentin güzel insanı. Rüzgar esermi sizin oralarda? ve Umut türküsü söylenirmi sevda misali Yada Buradan sesimiz duyulurmu Bir selam desek dosta...


Aşık Veysel gibi göreceksem göze ne gerek... Mecnun gibi sevmeyeceksem yüreğe ne gerek...


Evrende yalnız dolaşan iki noktanın şans eseri çakışmasının ardından yön değiştirerek yeniden buluşmasına AŞK denir.


Aşk bir utanmadır, varı yoku paylaşmadır, bütün maddecilik ve maddiyatçılıktan arınmadır. Feragattir, sevdiği için sevdiği diğer şeylerden vazgeçmedir. Aşk hasrettir ve vuslatta dahi hasrettir. Aşk hüzünlü şarkı ve şiirleri keşke ben yazmış olsaydım demektir. Aşk sabırdır, affetmektir, lütfetmektir, tutkudur.Aşk bazen ezilmektir.. (Ah Minel Aşk)

Adını çaldılar yüreğimden... O boşluk dolmuyor, dolmazda... En acısı sen açtın kapıyı o cani hırsızlara...

Yol odur ki doğru vara, Göz odur ki Hakkı göre,
Er odur ki alçakta dura, Yüceden bakan göz değil.

Sevdiklerin kadar iyisin, Nefret ettiklerin kadar kötü...

Bir garip kuş idim seni tanıdığımda kendi halimde uçardım işte. Girdin hayatıma bir gökyüzü gibi bıraktım kendimi o engin semaya. Kırdın kanadımı vefasız yar oldum şimdi koca bir yaralı. Kanıyor yüreyim derdim büyük vefasızlık ise en acı olanı...

"Herkesin okuduğu ama kimsenin kaç sayfa olduğunu bilmediği tek kitaptır; HAYAT"

ASLA tüm bildiklerini söyleme, duyduklarının hepsine inanma, malının tamamını harcama. ÇÜNKÜ bildiklerinin tümünü söyleyen, duyduklarının tümüne inanan, malının hepsinin harcayan GENELLİKLE uygun olmayanı söyler, bilmediğini yargılar, gücünün yetmediğine harcar...


0 Responses

Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com