Yürek Ağlar, Gözden Önce...

Şirin'inizi Ferhad gibi sevmekse niyetiniz, aranıza dağların durmasını beklemeyiniz...

 

Gideceksen bir sabah git gönlümden, ihtimal ki digerleri derin uykudadir, tenhadir hem bu saatler kalbimin her köşesi, kimse anlamaz sepepsiz gidişini...

 

Benim 3 iyi dostum vardır. Ben bu dünyadan göçünce: biri evde kalır, biri yolda kalır, biri benimle gelir. Evde kalan; malımdir. yolda kalan; hısımlarımdır. Benimle gelen; iyiliğimdir.

 

Sesin hep uzakları çağırıyordu, ben üstüme alındım ve sana geldim. Bilseydim, bana ait olmayan bir seslenişi sahiplenir miydim? Şimdi bir mevsimlik aşk kaldı avuçlarımda...

 

Üzülme! Üzülüyorsan, kaybedeceğin bir şeyler var demek ki... Kaybedeceği bir şeyi olanlar çoktan kazanmışlardır. Eline geçmeyenleri saymakla tüketme nefesini, elindekileri saymaya başla. Hepsini saysan bile, nefesini saymaya nefesin yetmeyecek demektir. Bak işte zenginsin...

 

Madem ki, Olmayacaksın gündüzlerimde, Alışsın yüreğim sensizliğe Gelme, hüzün rengi gecelerime... Madem ki, Aydınlatmayacaksın seherlerimi, Söndür bakışlarındaki kandilleri, Mecbur etme beni, gözlerinin rengine... Madem ki, Tutunamayacak yapraklarım dallarına, İzin verme mevsiminde yeşermeme, Al git baharlarını, bırak beni zemherilerde..

 

Susardın… İç denizine sığınmış gemileri yakan bir limandın... Bak şimdi gönülsüz gittiler senden; Gönlünü çaldıkların !!!

 

HAYATA DEGER BİR YAŞAM,''SEVMEYE DEGER BİR AŞK'', DOSTLUGA DEGER BİR ARKADAŞLIKTAN ASLA VAZGEÇME..!! 

 

Ben ağlamazdım senden önce, Sen hep üzerdin zoru görünce, Ben nefessiz kaldım sen gidince, Sen kalpsiz kaldın bensiz gidince.....

GECELERİM OL GEL GÜNDÜZLERİM UTANSIN, HECELERİM OL YİNE GEL KELİMELERİM ANLAŞILSIN...


Hayatın en hüzünlü anı , Mevsimine kapıldığın kişinin bahçesinde açabilecek bir çiçek olmadığını anladığın andır . . .
 

Gönlünü gün edeni sevmez sevda, İster hep onu üzeni...
Her ona kucak açan olmaz fayda, Bekler hep onu sileni...
 

Şimdi senden ve kendimden,
Tüm her şeyden vazgeçişte bile,
Bir hayalin gölgesinde
Saklayacağım seni ebediyete..

EKİM YAĞMURU BİR YILANIN YÜREĞİNE DÜŞERSE ZEHİR, 
BİR MİDYENİN YÜREĞİNE DÜŞERSE İNCİ OLURMUŞ... 
SEN NEYİN YAĞMURUSUN YÜREĞİME DÜŞTÜNDE
VAZGEÇİLMEZİM OLDUN!

BEN BOŞLUĞUNDA SIĞINACAĞIN
LİMAN DEĞİL...
HER NEFES ALIŞINDA YAŞAM
SEBEBİN OLMALIYIM...
AKLINA GELDİĞİNDE BİR MERHABA
DİYENİN DEĞİL...
YÜREĞİNİN HER ATIŞINDA CARPAN
DAMARIN OLMALIYIM...
GÖZLERİNDEN AKAN BİR DAMLA
YAŞ DEĞİL...
GÜLERKEN YÜZÜNÜN SOLMAYAN
IŞIĞI OLMALIYIM...

EY HAYAT! SEN ŞAVKLI SULARDA BİR DOLUNAYSIN,ASLINDA YOKUM BEN BU OYUNDA,ÖMRÜM BENİ YOK SAYSIN...
 
kırık bir cam parçasıydı sanki her şey,
neye dokunsam,
içimde bir şeyler kanardı...
en büyük yarayı,
yokluğuna dokununca aldım..
 

Kurumuş bir nehir,
Yolcusuz yol say beni.
Yüreğini sermaye yapıp
Hayata direnmeye çalışan bir can;
Bazen koparılmış çiçeklerde,
Bazen ağlayan gözlerde gör beni
Ama sorma " sen kimsin? " diye!
Benliğini ihanetlerde yitirmiş bir insan...
Sana kim olduğunu anlatabilir mi?
 
Geçmise dönük keskelerle yasamaktansa, gelecege dönük belkilerle yasamayı tercih et!!


0 Responses

Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com