2010 yılı şerefine bir sürpriz daha :)
arkadaşlarrrr...
yeni yıl hediyelerini veren bir çok arkadaşımın yayınlarına katıldım..
halada katılmaya devam ediyorum.. daha önce konusu olmuş ve hala yollamadığım paketlerim olmasına rağmen; bir hediye paketi de ben hazırlayayım dedim ve kolları sıvadım..
paketim pazartesi hazır olacak.. çekilişe katılım süresi ise 31 aralık da sabah 09:00 da bitecek.. ve aynı gün çekilişi yapıp, kimin kazandığını duyuracağım..
artık standartalaşan katılım şartları;
  • izleyicim oluyorsunuz
  • blogunuzda duyurunuzu yapıyorsunuz
  • ilgili linkinizi yorum olarak bırakıyorsunuz
herkese bol şans..

Etiketler: edit post
1 Response
  1. celebi74 Says:

    bol şans..


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com