GOBLENEVİ 1. YIL ÇEKİLİŞİ DÜZENLİYOR!!!
Biliyorsunuz bundan kısa bir süre önce Goblenevi ile birlikte bir kampanya düzenlemiştik. Ve bu kampanyamızın sonucunda çok olumlu yorumlar aldık. Ve de ben çok mutlu oldum :) Goblen ve Kanaviçe Sanatını muhteşem güzellikteki örnekleri ile bizlerle buluşturan değerli insanlarla tanısmaktan ve bir etkinlik düzenlemekten inanılmaz keyif aldım....

Şimdi ise Goblenevi 1. yılını küçük bir etkinlikle kutluyor. Ve bu küçük etkinlikte, üyelerine armağan hediye ediyor. Gelin hep beraber Goblenevi'nin 1. yıl kutlamasına bizde katılalım...

Etkinliğe katılmak için; buyrun....

Etiketler: edit post
1 Response
  1. zeynep78 Says:

    canım benim sayende goblen evi ile "sanatla" tanışma fırsatı bulduk teşekkür ederim :)
    1.yıl etkinliğine de katılıp şansımı denedim herkese bol şans..


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com