Make Up / MAkyaj'dan cici hediyeler
Sevgili arkadaşım Sue-Anne Yeni Yıl için bana Londra 'dan çok güzel hediyeler almış.Hiç üşenmeden oralardan hediyelerini göndermiş.Hediye paketini aldığımda ; hiç beklemediğim için oldukça şaşırdım.Paketi açtığımda ise bütün hediyelerden ikişer tane olduğunu görünce şaşkınlığım daha çok arttı.Olur da hediyeleri görünce beğenen başka birileri çıkar düşüncesi ile Sue'cim hepsinden ikişer tane almış.Çok mutlu oldum..Sue'ye teşekkür ederek bu hediyelerden bazılarını  aranızdan bir şanslı ve umarım ihtiyacı olan biri ile paylaşmak istediğimi belirtmek isterim :)


Etiketler: edit post
2 Responses
  1. zehr-efsan Says:

    tebrikler..iyi günlerde kullan canım :)


  2. karenim Says:

    canım benim, bi yanlıs anlama oldu sanırım :) çekiliş henuz duzenlenmedi ama valla bana da bir tane cıksın cok isterim :) keske içine dogmus olsa :)


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com