Makyaj Perisi'nden Hediyeler

Yeni açtığım Blogumu tanıtmak ve Güzel arkadaşlıklar edinmek amacı ile bir kampanya düzenlemeye karar verdim.Bu kampanyayı yaparken,evimde kullanmadığım ürünleri vermek yerine,paketinde hiç açılmamış ürünleri vermenin "Hediye vermeye" daha uygun ve doğru olacağını düşünerek,dün internet üzerinden güzel bir alışveriş yaptım.Sizler için güzel hediyeler aldım. :)Bloglarda hep bayanlara göre hediyeler verildiğini görünce farklılık yaratmak için; erkeklere de hediye vermeyi düşündüm.:)
Seçtiğim Hediyeleri beğeneceğinizi umut ediyorum...
Blogumu düzenlerken,bundan sonra belirli aralıklarla izleyicilerime güzel hediyeler vereceğim.

VERİLECEK HEDİYELERİ BLOGA GİRİPTE BİR BAKIN BAKALIM :) BUYURSUNLAR
Etiketler: edit post
0 Responses

Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com