Degerli Tatlı Su İncisi'ne Sahip Olan Şanslı Kim?
20 Ocak - 29 Ocak tarihleri arasında düzenlediğimiz İstiridye İnci kampanyamız dün gece itibariyle sonlanmış bulunmakta.

Öncelikle değerli İstiridye İnci firmasına teşekkürlerimi sunarım.
Böyle bir şık hediyeyi bizlere hediye ettiği ve kampanya süresince 
gösterdikleri nazik tavırlarından ötürü...

Veee siz sevgili izleyenlerim :)
Sizlere de tesekkur ederim katılımlarınızdan dolayı... 
Bir kampanyada daha bizleri yalnız bırakmadınız...

Dünyanın En Degerli Tatlı Su İncisine sahip olan şanslı kişi...

3. Sıra ile  TUBA ÖNDE...
Yedek talihlimiz ise 24. sıra ile ESER YILDIRIM olmustur.

Şanslı arkadaslarımızı tebrik ediyorum, şansınız daim olsun...

Sevgili Tuba, en kısa sürede benimle iletişime gecersen sevinirim...

*Çekiliş Detayları;
Sevgili arkadaslar, kurallarımızda da belirtildigi üzere AD-SOYAD bulunmayan yorumları üzülerek söylüyorum ki çekilişe dahil  edemedik. Sonra ki kampanyalarımız da bu konuda hassas davranıcagınızı ümit ediyorum.

Ayrıca çekilişi Mina Karen gerçekleştirdi :) Klavye tusuna Mina Karen bastı :)



Etiketler: edit post
10 Responses
  1. makbule Says:

    tebriklerrr :D çok güzell gerçekten teşekkürler nuray cnm güzel kampanyalarının devaamını diliyoruzz :D


  2. sevahm Says:

    tebrikler arkadaşımıza teşekkürler nuraycığım devamını diliyorum


  3. Jasmin Says:

    Kazananlara tebrik ederim.Kampanya içn teşekkürler Nuraycim...


  4. zeynep78 Says:

    öncelikle senin vasıtanla tanıştığımız bu güzel kampanyalar için çok teşekkürler nurayım;emeğine sağlık canım;
    veee şanslı arkadaşları kutluyorum iyi günlerde kullansınlar..


  5. ZEYNEBİM Says:

    tebrikler
    nuray sanada teşekkürler devamı gelir inşallah


  6. capricorn Says:

    kazanan arkadaşa tebrikler.güzel kampanyalara devam...


  7. tubaonde Says:

    ben kazanmışım çok sevindim, tatil dolayısıyla bir süre internetten zorunlu olarak kopmak zorunda kaldım ama şimdi geldim. Peki adres bilgimi nereye göndericem?


  8. karenim Says:

    tubacım nerelerdesin sen, çok aradık seni :)
    minakarenim@gmail.com adresine gonderbilirsin canım... tebrik ederim... sansın daim olsun...


  9. tubaonde Says:

    teşekkürler canım, ne zaman gönderirler acaba çok heyecanlandım şimdi.


  10. tubaonde Says:

    inci kolyem bugün geldi süpeeeeer bir şey bayıldım çok teşekkür ederim


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com