derleme

Söylediklerimden çok sustuklarımda saklıyım... Gizlediklerimde gizliyim... Beni anlamak için; konuştuklarımdan çok sustuklarıma kulak verin... Aklım sukütu sever benim... Çünkü çok ağır ödeştik biz Hayatla... Bitişler yaralamıyor beni, ayrılış biçimleri acıtıyor... Kimse ömürlük gelmez elbette, istisnaları saymazsak ama giderken de .........akılda tebessüm bırakacak kadar düzgün gitmeyi bilmeli insan.....

  

Mecnun'a demişler,
"-Yahu bu kadar övdüğün, senin Leyla'n pek güzel bir şey değilmiş!"
Mecnun gülmüş,
"-Sen onu benim gözümle bir görebilsen!" demiş. [Fuzûlî]
 

 

Acıya sabredersin adı METANET olur,
İnsanlara sabredersin adı HOŞGÖRÜ olur,
Dileğe sabredersin adı DUA olur,
Duygulara sabredersin adı GÖZYAŞI olur,
Özleme sabredersin adı HASRET olur,
Sevgiye sabredersin adı AŞK olur...
 

 

Şaire sormuşlar "neden içkiyi bıraktın" diye, "Şerefine içiLecek aşk mı kaldı.." demiş.. 

 

Dost sanma şanlı vaktinde dost olanı, Dost bil gamlı vaktinde elinden tutanı...

 

Hayat bazen küçük dilinin üstünde sızı olur ve suskunlaşırsın. Gözlerine yansıyan hüzün, bakışlarını aşar, can yakarsın. Dost tavsiyeleri fısıltıya dönüşür, kan sanırsın. Hayat sızının sesi eyler sesini, en sığıntı haliyle karanlığa sızlanırsın. Ey sızılarımın sesine baskın tek sese sahip sevgili, gel bu çığlıktan çıkar beni...
Alıntı:M.A
 

 

Gel, benim baktığım yerden bir bak kendine.... Gör, hayatımın senden öncesi hatırlanmıyor bile... 

 

Sevmediklerinize sabretmedikçe sevdiklerinize kavuşamazsınız. [İ. Maverdi] 

 

Unutma! Dünya döndükçe beni GÖRMEYE, Beni her gördüğünde başını EĞMEYE, Sesimi duydukça ÜZÜLMEYE, İsmimi andıkça TÜKENMEYE, Resmime baktıkça ERİMEYE, Başını her yastığa koydugunda beni DÜŞÜNMEYE, Her kahkaha attığımda gözyaşı DÖKMEYE, Ben yaşadıkça sen ÖLMEYE mahkumsun... BEN yaşadıkça SEN kahroL.....Al senin olsun gidişler... AL SENİN OLSUN HER ŞEY... Keşkelere elveda dedim ben..! 

 

Hayat sana arka arkaya dikenlerini gösteriyorsa sakın üzülme,aksine sevin...Çünkü çok yakında gülü de gönderecektir. Hz.Mevlana

 

Bak İbret Al Yere Düşen Yaprağa, O'da eskiden yukardan bakardı toprağa.

 

GÜZELLİK GÖRENİN GÖZLERİNDEYSE, GÜZEL SÖZLERİN GÜZELLİĞİ DUYAN KULAKLARDADIR...

 

Aptallarla münakaşa etmeyin, zira sizi gören diğer kişiler aranızdaki farkı anlamayabilirler...

 

UTANILACAK BİR ŞEY DEGİLDİR AGLAMAK, YÜREKTEN SÜZÜLÜP GELİYORSA GÖZYAŞİ EGER.. YÜZ KIZARTICI BİR SUÇ DEGİLDİR HIRSIZLIK, ÇALINAN BİRİNİN KALBİYSE EGER..

 

BEN KİM MİYİM?... Duymasını Bilene SES // Çekmesini Bilene NEFES // Gitmesini Bilene HEDEFİM... // Değerimi Bilene SEDEF // Yaşamasını Bilene HAYAT // Sevmesini Bilene YÜREK // Sulamasını Bilene ÇİÇEK // Yüreğini Sunmasını Bilene KIYMET // Savaşmasını Bilene ZAFER'im... // Ben Yürekliyim, Yüreğimin Karşılığında Yürek İsterim...Sunmasını Bilene ve Kıymet Gösterene...

 

*** Yalnız Kaldığında;... Sıcak Bir Ele İhtiyaç Duyduğunda,...
Diğer Elini Tut, Kimseden kimseye Fayda Yok...!!! ***
 

 

Mevlana derki; Işık ışıktır görene, ışıktan köre ne ? 

 

Kuyulardamı kaldın ? Yusuf bulur üzülme ... Ateşlere mi daldın ? İbrahim gelir üzülme ... Dalgalar mı boğuyor ? Yunus bulur üzülme... Güneş yakmaya mı başladı ? Ömer bakar üzülme... Yaraların mı çoğaldı ? Eyyüp sarar üzülme... Bütün kapılar mı kapandı ? Bir kapıyı kapatan, bin tane açar ÜZÜLME...

0 Responses

Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com