Dünyanın En Değerli Tatlı Su İncisi'ne Sahip Olmak İster misiniz?




Eski bir inanışa göre yaşını almış yerliler der ki;
 “Bir inci içinde Sihrin gücünü gizler”
''Ve her kim ki açarsa O istiridyeyi, tüm güzel rüyaları gerçeğe döner''...
Önce Bir dilek tutun ve içinden çıkan incinin rengine dikkat edin....




TATLI SU İNCİSİ


Konserve içerisinde, deniz suyunda özel olarak muhafaza edilmiş gerçek istiridye içerisinde, gerçek inci ve inciyi yerleştirip kullanabileceğiniz kolye ucu ve zinciri de yanında harika bir inci kolye.

İstiridye, özel konserve kutu içerisinde muhafaza ediliyor. Katkılı deniz suyu içerisinde saklanan istiridyenin canlı kalması sağlanıyor ve ilk kez açılan istiridye kabuğundan çıkan inci, yine ilk kez hediyeyi alan tarafından görülmüş oluyor. Özenle açılan istiridyenin içerisinden beş farklı renkte inci çıkabiliyor. Beyaz sağlığı, krem mutluluğu, şeftali aşkı, mor zenginliği ve siyah bilgeliği ifade ediyor. 
Ayrıca sitede birbirinden güzel inci kolye modelleri bulunuyor.



 


Peki, siz de bu güzel inci'ye sahip olmak için ne yapmanız gerekiyor?
Hemen yazıyorum :)
1- Klasik olarak blogun izleyicisi olmanız,
bu posta yorum bırakmanız (Ad-Soyad belirtiniz!)
2- istiridyeinci.com.tr web sitesine üye olmanız,
3- facebook-İstiridye İnci sayfasının hayranı olmanız...

*Kampanyamız 20 Ocak - 29 Ocak tarihleri arasında çekiliş ile düzenlenecektir.
*Kargo ücreti tarafımızdan ödenecektir.
*Rev. Yorumlarda Ad-Soyad belirtilmesi gereklidir.

Etiketler: edit post
80 Responses
  1. masumkedi Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  3. Jasmin Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  4. ece Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  5. firuzeyno10 Says:

    maşallah canım hızına yetişilmiyor.çok süper bir kampanya facebookta hayran oldum.herkeze bol şans.bu konuda herkeze bol şans demiyorum.insallah bana çıkarrrr:)


  6. arwen Says:

    dediklerinin hepsini yaptım umarım benimde şansım döner blogunu severek takip ediyorum zaten:D:D:D


  7. ArzuS Says:

    Kampanyadan kampanyaya koşuyorsun maşallah. Hediyene bayıldım.

    http://kampanyasepeti.blogspot.com/2010/01/mina-karenim-ve-akoya-incisi-kampanyas.html


  8. zeynep78 Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  9. Bütün şartları yerine getirdim. Umarım sevgilime güzel bir hediye kazanırım. Şimdi de BedavaYaşıyoruz.com'da paylaşacağım bunu...


  10. nur Says:

    Canım ben de tüm şartları yerine getirdim.İnş. kazanırım.


  11. özlem Says:

    blogunun izleyicisi oldum, facebooktaki grubuna da katıldım ve blogumda da bahsettim.
    http://janeozlem.blogspot.com/2010/01/inci-sahibi-olmak-istermisiniz.html
    inşallah kazanırım.


  12. güzel bir hediye nuray.katıldım bakalım.bol şans herkese


  13. tubaonde Says:

    dediklerini yaptım zaten izleyicindim, teşekkürler kampanya çok güzel umarım ben de kazanırım.


  14. gülirana Says:

    ben zaten daha öncedende izleyicindir şimdide diğer üyelikleri gerçekleştirdim umarım bu kolye benim boynumda olur


  15. nurten Says:

    üye oldum hayranida oldum ama eşim adına adı hakan


  16. makbule Says:

    izleyicindim zaten cnm istiridyeinci.com.tr web sitesine üye oldum facebook-İstiridye İnci sayfasının hayranı oldum umarım kazanırımm:)bloğumdada yayınladım cnm

    http://kelebek-makbule.blogspot.com/2010/01/dunyann-en-degerli-akoya-incisine-sahip.html


  17. Ness Says:

    Bende katılıyorum bu çekilişee. :) Çok ilgi çekici gerçekten..


  18. YELDA AKSU Says:

    dediklerini yaptim cnm:) cok guzel gidiyorsun, devamini dilerim:)
    iste linkim: http://kacmazfirsatlar.blogspot.com/2010/01/nuray-costu.html


  19. sevgi128 Says:

    merhaba,yazılanları aynen yaptım,inşallah kazanırım,bloğumda da yayınladım.
    http://hergunguzellik.azbuz.com/blog/yazi/oku/5000000012569968/minakarenimden-INCI-HEDIYE-


  20. bütünm şartlar sağlandı =) umarım bana çıkar..


  21. yeliz Says:

    siteye üye oldum faceden hayran oldum son aşama kaldı onuda şimdi yerine getiriyorum. bu güzel hediye umarım benim olur :)


  22. izleyicin oldum :) fan oldum ,üye oldum :)hediye süper :)

    http://makayajsubject.blogspot.com/2010/01/minakarenimden-inci-hediye.html


  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  24. HobiCafe Says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.

  25. Artun Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  26. karenim Says:

    ARKADASLAR, LUTFEN YORUMLARINIZDA AD-SOYAD BELİRTİNİZ...

    PROFILLERINIZI INCELEDIGIMDE AD-SOYAD OLMADIGINI GORUYORUM.

    AD-SOYAD BELİRTİLMEYEN YORUMLAR, MAALESEF CEKILISE DAHIL EDILMEYECEKTIR...


  27. Ness Says:

    Ben atlamışım o detayı. Siteye üye oldum facebookta kendi ismim değil ama ordan da hayran oldum - Neslihan Koçak


  28. emnsz Says:

    merhabalar hediyeniz çok güzel umarım kazanırım blogda çok hoş hep takipteyim-emine türkan


  29. melek Says:

    melek keleş adım soyadım cnm izleyicinim zaten üye oldum siteye facebookta hayranın oldum


  30. Gülşah Says:

    bende katıldm cnm :) teşekkürler böyle bi kampanya için.

    Gülşah KAÇAN


  31. sevahm Says:

    Sevil Ergin izleyicinim siteyede üye oldum faceyede hayran oldum canım teşekkürler


  32. sedefin Says:

    nuraycım harika bir kolye çok begendim inş ben kazanırım nişanımda takarım:)))


  33. capricorn Says:

    harika bir hediye.izleyicinizim.istiridyeinci sitesine üye oldum facebook-İstiridye İnci sayfasının hayranı oldum.şimdi tek iş kaldı .kazanmak :) sevgiler.... ülkü ünlü


  34. dogam Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  35. dogam Says:

    canım inciyi görünce dayanamadım katılayım dedim müthiş bir hediye cok şık inşallah benim olur :))

    başak köse


  36. baspinarli Says:

    zaten izleyicindin canım hediyenede bayıldım herkese bol şans......


  37. adnan959 Says:

    Nuray Hanım blogunuzda hediyede harika başarılar diliyorum size katılım için şartları tamamladım katılmak istiyorum bende Ahmet Ergin


  38. Seda Says:

    http://biraz10danbirazbundan.blogspot.com/

    canım gerekli olan herşeyi yerine getirdim.harika bir hediye gerçekten.inşallah o değerli inci benim olur :)


  39. serpilbalci7 Says:

    işte bu blog desen süperrr inci desen mükemmel daha ne olsun hemen şartları yerine getirdim ve bende katılıyorum herkese bol şanslar diliyorum


  40. behiye22 Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  41. Hikayesi daha güselmiş , Bende de şans vardır, bu inci kesin benim olur


  42. yağmurvil Says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.

  43. yağmurvil Says:

    vildan yanmaz
    arkadaşlar umarım buda bana çıkar:))))çiko gibi.hepsini yerine getirdim yazılanları boll şanssssss


  44. HobiCafe Says:

    ceren akkol
    Söylediğiniz herşeyi yaptım..Herkese iyi şanslar diliyorum :)


  45. Aysel Durak Says:

    izleyicinim cnm zaten
    http://kampanyamelegiaysell.blogspot.com/2010/01/orgu-cininden-hediye-var.html
    blogumda da yayınladım tüm kurallar tamamdır.


  46. ZEYNEBİM Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  47. ZEYNEBİM Says:

    nursel gideroğlu
    canım çok güzel bi hediye inşallah bu sefer şeytanın bacağını kırarım....


  48. meltem2780 Says:

    meltem demirci

    güzel bi kampanya izleyicin oldum face hayranlıkda tamam üyelikde gerçekleeşti son olarak bu blogumda yayınladığım
    http://meltem2780-kampanyaperisi.blogspot.com/2010/01/httpminakarenimblogspotcom201001dunyann.htm

    herşey tamamdır şansım bol olsun


  49. merales Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  50. gülümser Says:

    hepsini yaptım :) inşallah kazanırım :)
    gülümser demirtaş


  51. ivvy Says:

    pakize cengiz
    izleyiciniz oldum face üyeliğim yok ama siteye üye oldum katılmak isterim


  52. izleyicinim zaten siteyede üye oldum.. kazanırım umarım :)
    özlem cengiz


  53. açelya Says:

    mrb ben daha yeniyimde facebook sayfanın nasıl hayranı oluyoruz


  54. karenim Says:

    açelya, facebook istiridye sayfasına tıklayıp actıgında, hayran ol butonu var, ona tıklaman gerekiyor. ayrıca cekilişe katılmak için ad-soyad yazmayı unutma sakın :)


  55. Esercik Says:

    Eşime güzel bir süpriz olacak bu hediye :)
    inşallah benim adım çıkar en başta. Eser YILDIRIM


  56. çok zarif bir hediye, sanslı ben olmak istiyorum :) ASLI DOGAN


  57. seda Says:

    sedadem
    hepsini sırayla yaptım nuray buda çok hoş bir hediye ya bayıdım :):)
    seda çalman


  58. berfin Says:

    http://berfince.blogspot.com/2010/01/tatl-su-incisi-kampanyas.html
    üye oldum hayran oldum izleyici zaten olmuştum..bol şans bana:)))
    sema aldoğan


  59. kolye çok şık gerçekten bende katıldım bergen bozdemir


  60. şeyda nur Says:

    blogunuzu izliyorum istiridyeinci.com'a üye oldum ve facebookta da hayranı oldum
    şeydanur aksakal
    herkese başarılar dilerim :)


  61. ece_berk Says:

    http://prensesveprensim.blogspot.com/2010/01/minakaren-blogtan-akoya-incisine-sahip.html

    bloğunuzu izlemeye aldım ve blog furyasına bende eklendim sayenizde :)
    tüm şartlarınız yerine geldi çekilişinize bende dahil olmak istiyorum....bol şanslar..

    EMİNE KEKEVE


  62. masumkedi Says:

    canım isim soyisimde gerekli olduğu için 2. ye yazıyorum yorum. Çok güzel kampanyalar yapıyosun :) Başarılarının devamını dilerim.

    Burcu Ekici


  63. Ebru Says:

    Canım kampanya süper. Kazanırsam hediye etmeye hiç niyetim yok:)
    Ebru Yüksel


  64. GÜLER Says:

    dediklerinizin hepsini yerine getirdim inşallah şans yanımda olur
    GÜLER IŞIK


  65. merales Says:

    tüm şartlar yerine getirilmiştir
    yine güzel bir kampanya yapmışsın tşkler canım
    herkeze bol şanslar
    meral durak


  66. zeynep78 Says:

    http://efsane78.blogspot.com/2010/01/minakaren-vastas-ile-akoya-incisine.html

    merhaba canım,
    işlemler tamamdır :)
    herkese bol şans, bloğumdada çekilişine yer verdim...

    zeynep efe


  67. Artun Says:

    herkese bol şans...

    Artun KARATAŞ


  68. nur Says:

    Umarım ben kazanırım.İnciyi çok beyendim.Ayşenur EREK


  69. Sayfadaki ilk mesaj bana ait canım adımı yazmamışım Melisa Özben


  70. emnsz Says:

    merhabalar yorumlarınızı güncelleyin yazmışsınız umarım doğru yapıyorumdur ve kampanya harika umarım kazanırım.
    emine türkan


  71. karenim Says:

    sevgili emine, yorumlarında ad-soyad belirtmeyen arkadaslarımız vardı. onlar için bu mesajı gönderdim.
    sen zaten ad-soyad belirtmişsin canım :)


  72. Jasmin Says:

    Bütün şartları yerine getirdim .
    İnşallah kazanırım :)
    Yasemin Güner
    http://firsatkosesi.blogspot.com/2010/01/dunyann-en-degerli-akoya-incisine-sahip.html


  73. scrubs19 Says:

    Bende tüm şartları yerine getirdim. Sema YILDIRIM


  74. behiye22 Says:

    behiye22 (Behiye ANAY)
    Says: 21/1/10 08:05
    kurallar tamam katılabilirim sanırım bir tek blogum yok o da olacak inşallah bu blog a da bayıldım inanın çok güzel başarılar canım


  75. serpilbalci7 Says:

    serpilbalci7 (Serpil BALCI)
    Says: 21/1/10 07:52
    işte bu blog desen süperrr inci desen mükemmel daha ne olsun hemen şartları yerine getirdim ve bende katılıyorum herkese bol şanslar diliyorum


  76. serpilbalci7 Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  77. efsunum Says:

    SARTLAR TAMAM HEDİYEN ŞAHANE KAMPANYALARA DEVAM BUDA BLOG LİNKİM
    http://efsunum23.blogspot.com/2010/01/mina-karenm-yne-olay-yapms-olayyyyyy.html
    ASLI YILDIRIM


  78. arwen Says:

    bende katılıyorum yarışmaya ve çok güzel hediye umarım kazanırım ve senin kampanyalarını çok beğeniyorum:D:D:D
    FİLİZ ÖZKAN


  79. ece Says:

    hayatım yorum bırakmıştım ama isim belirtmemişmiyim hemn belirteyim ben ece kalaycıoğlu:)


  80. cigdemozturk Says:

    çiğdem öztürk

    çok hoş bir kampanya inş kazanırım blogun izleyicisiyim. istiridyeinci.com.tr web sitesine üyeyim,
    facebook-İstiridye İnci sayfasının hayranıyım


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com