hayalpanosu'ndan kişiye özel çikolata ister misiniz?
Hayalpanosu'ndan kişiye özel çikolata ister misiniz?

Kesinlikle isterim dediğinizi duyar gibiyim....

Zaten çikolataya kim hayır diyebilir  ki... :)

Peki, çikolatanızın size özel olmasını ister misiniz? 

Kişiye özel çikolata da nasıl olur demeyin.
Hayalpanosu bu konuda harika çalısmalar yapan bir site. 
''Kişiye özel'' yada ''duruma özel'' çikolatalar hazırlayan Hayalpanosu,
çikolata ambalajlarında isterseniz fotoğraflı, isterseniz logolu tasarımlar kullanıyor.
Ve bir de dilekleri var sizler için;
''Her gününüzün çikolata tadında olması dilegiyle''...

http://www.hayalpanosu.com/

http://www.facebook.com/hayalpanosu 



Hayalpanosu'nun sizlere birde armağanı var...


Blogumda izleyici olan, bu konuya yorum bırakan ve 

Facebook hesabından Hayalpanosu'nu arkadaş olarak ekleyen izleyicilerimizden bir kişiye (çekilişle) yukarıda da resmi bulunan 
kişiye özel Klasik Mega Boy Çikolata ürünü hediye ediyoruz.


Tüm çikolata severlere bol şans diliyorum...


*Etkinliğimiz 20 Ocak 2010 tarihine kadar sürecektir.
*Kargo ücreti tarafımızdan ödenecektir.


Etiketler: edit post
70 Responses
  1. yagmursezen Says:

    Nuray'cım çok güzel bir kampanya . Çikolata deyince dayanamam. Arkadaş oldum facebooktan . Zaten izleyicinim . Bana çıkarsa tablo olarak asmak istiyorum. Ama ertesi gün fikrimi değiştirip yiyebilirim de . Garanti vermiyorum yani.:)

    http://yagmursezen.azbuz.com/readArticle.jsp?objectID=5000000012505733


  2. karenim Says:

    canım, begenmene cok sevindim :) sizleri mutlu etmek, sürprizler yapmak beni cok mutlu ediyor...

    tablo konusuna gelince, asabilecegini pek sanmıyorum canım :)

    yani, en azından ben asamazdım. benim evdeki minik çikolata canavarı asla izin vermezdi buna :)


  3. murat Says:

    çok hoş bir kampanya bende kazanmak isterim:D:D:D İDDİALIYIM:d


  4. Aysel Durak Says:

    facebookta ekledim.
    cok begendim eger ben kazanırsam kampanya sonucundan 6gün sonra cok özel bir kişinin dogum gününde hediye edeceğim inşallah kazanırım


  5. ece Says:

    canım bütün dediklerini yaptım:)umarım kazanan olurum diğer arkadaşlarada bol şans..


  6. karenim Says:

    hepinize bol sans diliyorum :)


  7. tubaonde Says:

    Merhaba, ben de katılıyorum çikolataya bayılırım.


  8. babyangel Says:

    inşallah kazanırım,sevgililer günü geliyo :)


  9. yagmursezen Says:

    Aysel'cim şimdi sen söyleyince bakayım dedim kampanya bitimine valla benim özel birininde doğum gunu kampanya bitiminden iki gun sonra :)


  10. firuzeyno10 Says:

    arkadas olarak ekledim..
    bu arada nuraycım çok güzel bir kampanya kazanırsam yemeye kıyamam bennn.herkeze bol şans.......


  11. zeynep78 Says:

    süper bir haber; eveeet kim hayır der çikolataya :))
    bende varım nurayım sağol arkadaşım bizleri hayalpanosu ile tanıştırdığın için ,gerekli işlemler yapılmıştır hepimizin şansı bol olsun...


  12. Nefise Says:

    merhaba,
    tüm şartlar yerine getirildi...
    herkese bol şans.
    özel ve güzel bir hediye cidden. zarif bir düşünce...


  13. sevgi128 Says:

    merhaba,çikolatayı çok severim,ama oğlumdan sıra gelmiyor,Facebookta da ekledim.bol şans diliyorum herkese.


  14. Seda Says:

    bende siteye üye oldum face ekledim ve blogu izlemeye aldım.en anlamlı hediye bu bence :) yemeye kıyamam onu ya :)


  15. karenim Says:

    Hepiniz hoşgeldiniz :) ve hepinize bol şans dilerim... Bu arada hatırlatayım; çikolata tasarımı kazanan arkadaşımızın istediği resim ve yazı ile hazırlanacaktır. Doğum günü hediyesi olarak düşünenlere :)


  16. ZEYNEBİM Says:

    biliyosun canım kazanmayı herkez ister ama en çok ta bennnnn:):):)


  17. capricorn Says:

    Hayalpanosu Facebook hesabıma eklendi ve cevap bekleniyor.hediye harika...20 ocak doğum günüm.
    Eeee.... daha ne olsun.doğrusu doğumgünümde böyle özel bir hediye beni çok mutlu ederdi.


  18. dilekaygun Says:

    Hayalpanosunu facebookta ekledim arkadaşım olarak,izleyicinde oldum, e bir tek çikolatayı kazanmak kaldı :)


  19. nur Says:

    Çikolataya hiç dayanamam.Arkadaş olarak ekledim.Kazanmak istiyorum.


  20. karenim Says:

    sizler de hoşgeldiniz :) şansınız bol olsun :)


  21. Artun Says:

    çikolataaaaaaaaaaaaaaaa :D bol şans herkesee :)


  22. ilknur Says:

    merhaba bende katılıyorum herkeze bolşans


  23. Nur Says:

    Hediye çok güzelmiş.faceden ekledim sizi.izleyicinizim aynı zamanda hadi bakalım bana bol şans...


  24. shalamaryta Says:

    İzleyiciyim (izleyici adım Damla) ve facebook'ta ekledim. Ayrıca ben de bloguma beklerim, teşekkürler.
    http://mutlualisveris.blogspot.com/

    annabell_lee_dk (at) yahoo.com


  25. http://closelyfashion.blogspot.com/2010/01/kisiye-ozel-cikolata-isteyen.html
    bende bloğumda bahsettim facebook ve izleyici kısmıda tamamdır:)herkese bol şans


  26. karenim Says:

    bana da o zaman sizlere bol sans dilemek düşüyor :)
    şansınız bol olsun arkadaslar,
    bloguma hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz...


  27. hatice_yayli Says:

    süper bir kampanya, bende katılmak istiyorum...


  28. arwen Says:

    harika kampanya hele benim gibi çikolata delisine:D facebookta çokdan ekledim bile umarım kazanırım emeğine sağlık:D


  29. berdilel Says:

    çok güzel bir kampanya çikolatayı kim sevmez izleyicin oldum facebook da ekledim...
    ve kampanyaya katılmak isterim...


  30. makbuş Says:

    cnm çok beğendim kampanyanı izleyicin oldum hayal panosunu facebook ta ekledim hepimize bol şanss:)


  31. güzel kampanya.hayal panasonu ekledim facebookda.herkese bol şans


  32. YELDA AKSU Says:

    bende sanisimi deneyim dedim cnm, istememissin ama blogumda da yayinladim:)
    http://kacmazfirsatlar.blogspot.com/2010/01/peki-cikolata-istermisiniz.html


  33. karenim Says:

    sizlerde hoşgeldiniz :) sefalar getirdiniz... hepinize bol şans dilerim...


  34. sevahm Says:

    bende tüm dediklerini yaptım gülüm bakalım şansımıza artık herkese bol şanslar


  35. hulia4 Says:

    çok güzel bir kampanya


  36. behiye22 Says:

    emeğine sağlık blogunda harika çikolatada harikaa
    tüm dediklerini yaptım bol şaslar herkese


  37. serpilbalci7 Says:

    birileri çikolatamı dedi görevlerimi yaptığım gibi koşup bende geldim çok güzel bir blog başaılarr.


  38. gülay Says:

    bende istiyorummmmmmmmmm............


  39. merales Says:

    yine güzel bir kampanya yapmışsın canım emeğine sağlık
    çikolataya hangi bayan hayır diyebilir ?


  40. Aysel Durak Says:

    http://kampanyamelegiaysell.blogspot.com/2010/01/nuraymn-hayal-panosu-ile-olan-kampanyas.html
    blogumdada yyaınladım sonunda cnm
    bende de 2 kampanya var bloguma beklerim herkesi


  41. melek Says:

    ben istiyorum çok güzel bayıldım fecabookta istek gönderdim inş kazanırım


  42. karenim Says:

    blogum hakkında ki düşünceleriniz için çok tsk. ederim :) begenmeniz, keyif almanız beni cok mutlu ediyor :) hatta hafifte şımarıyorum :))

    bu güzel çikolataya sahip olacak kişiyi bende cok merak ediyorum... hepinize bol sans dilerim...


  43. zehr-efsan Says:

    http://zehr-efsan.blogspot.com/2010/01/hayal-panosundan-kisiye-ozel-cikolata.html



    bende kazanmak istiyorummm,herkese bol şansss


  44. izleyicinim bende katılmak istiyorum:)


  45. Ayyy çikolataya hiç dayanamam umarım kazanırım.İnsan yemeye de kıyamaz ki bunu:))

    Facebook'ta arkadaş olarak ekledim ve sitem de duyurdum ayrıca öncelerden izleyicinim:))

    http://venuskadini.blogspot.com/2010/01/hayalpanosundan-kisiye-ozel-cikolata.html


  46. dogam Says:

    hımmm harika bir kampanya ödüle bayıldım çok lezzetli görünüyor insan yemeye kıyamaz ama yicem kusura bakmayın :D


  47. karenim Says:

    çikolataya dayanabilen bende tanımıyorum :))
    sizlerde hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz...
    bol şans dilerim sizlere de...


  48. merales Says:

    VENÜS sen yemeye kıyamazsan bana yolla ben senin yerinede yerim :):):)


  49. Güzel bir kampanya benim gibi hergün paket paket yiyen birine göre :D başarılar arkadaşım bana da yollasın firman leziz harika çikolataaaaaaaaa :D


  50. çikolataya asla hayır diyemem, bende istiyorum...


  51. Hımmm Bayılırım çikolataya. Mutluluk kaynağım benim.

    İzleyiciniz oldum ve facebook ta da ekledim.

    Bende sizi bloguma beklerim :)

    http://kampanyasepeti.blogspot.com/


  52. güzel kampanya bende katılıyorum :)


  53. efsunum Says:

    BLOG HARIKA HELEDE OLAY ÇİKOLATA İSE DAHA DA TATLI OLUYOR HERSEY FACEBOOK TADA EKLEDIM SIZI BUYUK HAYRAN KITLESI ILE IZLEYICINIZDE OLDUM BLOGUNUZUN ARTIK DAIMI UYESIYIM SIZIDE BEKLERIM BLOGUMA SEVGİLER TATLI GUNLER :))
    http://efsunum23.blogspot.com/2010/01/hayalpanosu.html


  54. masumkedi Says:

    cnm kampanyan çok güzel bugün katıldım bende sonunda zaten izleyicindim facebookta hayalpanosunu arkadaş olarak ekledim sanırım bu kadar :)


  55. e_ozcan_07 Says:

    ımm cıkolataya vazgecılmezım :)
    cıkolata ne yapılırkı afıyetle yemekten baskaaaaa :) farklı ve guzel bı kampanya :)


  56. scrubs19 Says:

    İzleyicin oldum facebookta hayalpanosunu arkadaş olarak ekledim. Hediyen süper. Çikolata bağımlısı biri olarak bende istiyorum bu hediyeden


  57. adnan959 Says:

    çikolataya bayılırım bende varımm


  58. duyqş Says:

    Ben olmasam zaten çatlarım sitemde bahsettim,

    http://www.sonmodayiz.biz/2010/01/hediye-veren-bloglar-durdurak-bilmiyorlar.html

    bu arada bende kampanya yapıyorum katılmak istersen.

    http://www.sonmodayiz.biz/2010/01/bu-site-gene-hediye-dagitmaktadir.html


  59. izleyicin oldum :)http://makayajsubject.blogspot.com/2010/01/hayalpanosundan-kisiye-ozel-cikolata.html


  60. daha önce görmüştüm bu kişiye özel çikolataları çok hoş.. arkadal olarak ekledim =)


  61. Çok güselmiş çok beğendim bende kazanmak isterim. :)


  62. bloGGer Says:

    http://www.kampanyalari.net/2010/01/bedava-cikolata-kazan-facebook-kampanya.html
    kampanyanız burada haber olmuş.


  63. sibel Says:

    harika bir hediye.. paylaşım kokuyor :)


  64. Gülşah Says:

    ekledim hayal panosunu ayrıca izlemeyede aldım seni canım benim muckk :):)


  65. sedeph Says:

    müthiş bir hediye gerçekten kim hayır diyebilir ki:)


  66. yağmurvil Says:

    çok güzelllllll


  67. dilan Says:

    off çikolata muhteşem muhteşemmm=)
    sevgiler, dilan


  68. emnsz Says:

    allahım inanmıyorum çikolata tamda krizim tutmuştu lütfen ben kazanayım-emine türkan


  69. Ebru Says:

    Canım süper ödül! Son anda katılabildim. Umarım kazanırım.

    Ebru Yüksel


  70. sedefin Says:

    çikolataya hayatta dayanamam harika gözüküyor inş ben kazanırım aşkımla beraber afiyetle yeriz :))))))


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com