İstediğiniz Sticker Sizin... Hadi Bakalım :)



Kitapix web sitesine girdiğinizde görmüşsünüzdür. O estetik, zarif ve her tarza hitap eden kitaplıklardan başka Decortie Duvar Stickerları da mevcut.
Duvarlarınız da kişiliğinizi yansıtmak için, 
duvar stickerları çok iyi bir alternatif. 
Birbirinden farklı ve sıra dışı tasarımlar ile yaşadığınız mekanın 
havasını değiştirebilir, tarzınızı oluşturabilirsiniz.
İşte size sitede ki bazı Decortie Duvar Sticker modelleri;



Kitapix'in sizlere bir hediyesi var.
Kitapix web adresine üye olanlar arasından çekilişle bir izleyicimize ''Kendi seçtiği bir Decortie Duvar Sticker'' hediye ediyor.



Blogun izleyicisi olup, AD-SOYAD belirterek bu posta yorum bırakmayı unutmayın lütfen :)

*Kampanyamız 25 Ocak - 13 Şubat tarihleri arasında düzenlenecektir.
*Model seçimi kazanan üyeye, kargo ve masraflar Kitapix'e aittir.
**AD-SOYAD belirtilmeyen yorumlar, çekilişe dahil edilmeyecektir.





Etiketler: edit post
68 Responses
  1. nur Says:

    Canım ya bunlarda çok güzelmiş.İnş. kazanabilirim.Ayşenur EREK


  2. firuzeyno10 Says:

    firuzan karakaş

    nurayy hızına yetişilmiyor maşallah canım .çok güzel stckerler bunlar.bende varımmmmmmm


  3. Ayşegül Says:

    Nuraycım kitaplıktan sonra bu cici stickerlara da hayır diyemeyeceğim, acayip cezbettiler beni, zaten üyeliği gerçekleştirmiştim Kitapix'e, bir de buna katılayım. Sana ve Kitapix'e teşekkürler. sevgiler...
    Bloğumda da bahsediyorum canım bu kampanyandan.


  4. Ayşegül Says:

    http://aysegulongelen.blogspot.com/2010/01/nuraycm-kitaplktan-sonra-bu-cici.html


  5. Ness Says:

    Üye oldum bayıldım bu kampanyaya :) Deneyim şansımı bakalım :)
    Neslihan Koçak


  6. yeliz Says:

    kanpanyaların süper canım umarım bende bir şeyler kazanırım :)herkeze bol şans :)
    yeliz yılmaz


  7. zeynep78 Says:

    süpersin demişmiydik sana daha önce :)))
    sağol arkdaşım bende varım....
    bloğumdada yer vericem bunlara :)
    ZEYNEP EFE


  8. arwen Says:

    kampanyalarn çok güzel ya bunlara bayıldım umarım kazanırım:D
    FİLİZ ÖZKAN


  9. cok guzel hediye, siteye uye oldum...
    ASLI DOGAN


  10. ece Says:

    nurayyy arkadaşım nazar olacaksın ay bi yerlerine boncuk koy bloğunun stickerlara bayıldım kazanmayı isterim gerçekten..
    ECE KALAYCIOĞLU


  11. ZEYNEBİM Says:

    canım allah nazarlardan korusun seni bende varım
    NURSEL GİDEROĞLU


  12. seda Says:

    sedadem
    ay nuray harbi coştun yani.
    inşallah kazanırız ne diyim:):)
    seda çalman


  13. Gülşah Says:

    gülşah kaçan

    siteye üyede oldum cnm :) bol şans herkese


  14. inşallah kazanırım siteyede üyeyim..
    özlem cengiz


  15. capricorn Says:

    yine harika bir kampanya.katılmamak ayıp olur doğrusu.stickerler çok güzel bayıldım.hemen kitapix e üye oldum.şimdi gidip şans talih kader kısmet neredeyse onu bulayım...ülkü ünlü


  16. Jasmin Says:

    Ben de varım :)
    Yasemin Güner
    http://firsatkosesi.blogspot.com/


  17. Ghanima Says:

    ben de varım
    özge boyu


  18. efsunum Says:

    sıteye üye oldum stıckerlara bayıldım bloğumdada yayınladım
    ASLI YILDIRIM
    http://efsunum23.blogspot.com/2010/01/mina-karenimden-cok-cok-ozel-kampanya.html


  19. berfin Says:

    burdada şans denemeli:)sema aldoğan zaten üye idim:))


  20. YELDA AKSU Says:

    cnm artik sasirtmiyorsun beni:)
    istememissin ama bloguma da ekledim: http://kacmazfirsatlar.blogspot.com/2010/01/tabiki-yine-nuray.html


  21. Nefise Says:

    yinemi bir kampanya takibin zor oluyor:)
    bunda da şansımı denemek isterim.
    nefise sarıçam


  22. Şeyda Says:

    Siteye üye oldum, bizi güzel bir siteyle tanıştırdığın için tşk. Şeyda Ergenekon


  23. babyangel Says:

    çok güzel stickerlar :D en çok istediğim şeydi zaten :D çok teşekkürler kampanya için :D


  24. emnsz Says:

    siteye dğer kampanyanız için üye olmuştum zaten bana da yorum yazmak kalmış sanırım camil olanı çok beğendim had hayırlısı
    emine türkan


  25. gizgizar Says:

    çok güzel..umarım bana çıkar..siteye de üye oldum..gizem arpacıoğlu


  26. makbule Says:

    kitabix.com üye oldum cnm çok teşekkürler çekilişe bende varım Stickerları çok çok beğendim hepimize bol şanss...
    MAKBULE KURU


  27. ivvy Says:

    mrb izleyicinim zaten katılmak isterim :)
    pakize cengiz


  28. Seda Says:

    seda tasasızbaş

    bende burdayıım harika hediyeler :)


  29. ESMANUR Says:

    http://esmanur-sevgiyedair.blogspot.com/2010/01/minakarenimden-kitapix-isbirligiyle.html

    bloğumda yayınladım kitapix e üye oldum.sizin izleyiciniz oldum

    ismim şengül bağçi :)


  30. karenim Says:

    babyangel, ad-soyad belirtmemişsin.
    çekilişe katılmak için, lütfen ad-soyad belirtir misin?...


  31. ArzuS Says:

    Bende, bende varım :)

    Arzu Sevim

    şart değil ama yayınladık :)
    http://kampanyasepeti.blogspot.com/2010/01/mina-karen-ve-decortie-duvar-sticker.html


  32. Canım zaten izleyicinim ve siteye üye oldum:)
    Melisa Özben


  33. ece_berk Says:

    kızım çok beğendi inşallah onun şansına çıkar işlemler tamam...bol şanslar..
    emine kekeve


  34. GÜLER Says:

    bende varım herkeze bol şans
    GÜLER IŞIK


  35. Seda Says:

    çok güzel hediyeler gerçekten.siteyede üyeyim

    Seda Tasasızbaş :)


  36. bhk Says:

    çok güzeller
    birgul koçak


  37. @rmi Says:

    izlemeye aldım siteye de üye oldum umarım kazanırım Armağan DURMAZ teşekkürler


  38. Aysel Durak Says:

    sticker hastasıyım bu ara ben umarım kazanırım
    blogumda da yayınladım
    aysel durak


  39. Ebru Says:

    Süper ödüller veriyorsun canım. Stickerlara bayılıyorum. Evi tamamen değiştiriyor. Ebru Yüksel.


  40. merales Says:

    meral durak
    stickerler çok güzel :)
    üye olunmuştur


  41. yağmurvil Says:

    maşallah cnm ya nazar değcekkk katıldım bol şansss
    vildan yanmaz


  42. scrubs19 Says:

    Nuray bloguna bi girdim çekiliş delisi oldum. Ne çok çekiliş düzenliyosun böyle. İnşallah hep böyle devam eder. Bende kitapixe üye oldum. Sema Yıldırım


  43. Nur Says:

    Hediye mükemmel.zaten izleyicindim.Kitapix ede üye oldum.Hadi bakalım bana bol şans:)


  44. Nur Says:

    Bu arada Adım Soydım Nurgün Karahan


  45. Ruyayla Says:

    Tüm şartları tamamladım Umarım kazanırım

    Emel ERGENE


  46. emineburak Says:

    emine genç kampanya konusunda maşallahın var


  47. tuğça çalhan bunlar harika mutlaka kaznmam lazım tugcacalhan.blogspot.com


  48. bende warımmm Cansu Can


  49. nükhet Says:

    nükhet küçük
    harikalar,siyah beyaz olmaları da çok cezbedici..yine bana iyi şanslar :))


  50. semra Says:

    SEMRA ELİF, katıldım bende :)


  51. serkan Says:

    güzel kampanyan için teşekkürler.
    izliyicim oldum.siteye üye oldum.

    SERKAN UĞUŞ


  52. edaliz Says:

    siteye üye oldum .stickerler çok güzel şansımı denemek isterim.

    Zeynep Edalı


  53. babyangel Says:

    ismimi yazmamışım ben,melike gülbayrak :)


  54. http://nesekilavuz.blogcu.com/istediginiz-sticker-sizin-hadi-bakalim/6917129

    blogunuz ve kampanyanız hayırlı olsun. bol şans herkese..
    neşe kılavuz


  55. Esercik Says:

    Kızımın odasına koymak için kedi stickeri istiyorum (kazanınca model değişikliğini kızım yapacaktır)
    Bana, sadece bana bol şans :)
    Saygılarımla Eser Yıldırım


  56. sedeph Says:

    bende şansımı denemek istiyorum stickerlar süper gercekten...sedef aşar


  57. gizem_m Says:

    stikerlar harika.gizem musra


  58. ertan Says:

    kitabix üye oldum
    bloğunun izleyicisiyim
    ERTAN KURU

    BOL ŞANSS HERKEZE BANADA:)


  59. ayse Says:

    siteye uye oldum ve bana cıkmasını bekliyorum...
    ayse kurt


  60. tugba Says:

    siteye uye oldum,
    izleyicinim zaten... cekilişe katılmak isterim..

    TUGBA YILDIRIM


  61. dila Says:

    kitapix,e üye oldum izleyicinim kazanırım inş...

    !'^' serap kuru!'^^


  62. fundagg Says:

    çok hoş hediyeler umarım ben kazanrım
    tinazer gümüş


  63. sssssvebbbbb Says:

    Hemen izleyicin de oluyorum.Zaten siteye de üye oldum.Artk gerisi allaha kalmş...


  64. cok guzel insallah kazanirim. Sevde Gundogdu


  65. tubaonde Says:

    ben de katılıyorum, Tuba Önde


  66. berna83 Says:

    siyeye üye oldum
    bende varım
    :::berna aydoğan:::


  67. Pek şansım olmasa de yine de üye olup yazdım, eğer çıkarsam bunu cümleee aleme ilan edicem (:

    Gökçe Vatansever


  68. incitanen Says:

    kampanya için teşekkürler. şartları yerine getirdim umarım şanslıyımdır.
    özge bilgin


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com