İstiridye İnci Sevgililer Günü Hediyesi


- Watch today’s top amazing videos here



Hatırladınız mı bilmiyorum... 
Videoyu izlediğinizde eminim hatırlayacaksınız...
Showmen Beyaz, programında Carmen Electra'ya 
İstiridye İnci Kolye hediye etmişti. 
Beyaz'ın tarzına uygun, çok şık bir hediye olmuştu. 
Carmen Electra'nın da hayran kaldığı bu şık 
hediyenin de mimarı İstiridye İnci grubu...
İstiridye İnci, Sevgililer Gününe Özel,
Beyaz'ında programında hediye ettiği,
İstiridye Kutusunda İnci'yi, gümüş kolyesi ile
siz sevgili blog izleyicilerine
hediye ediyor.

Bu güzel hediyeye sahip olmak için şartlarımız;
1- Blogun izleyicisi olmanız ve Ad-Soyad ekleyerek, 
bu posta yorum bırakmanız.
2- http://istiridyeinci.com.tr/ web sitesine üye olmanız.
3- İstiridye İnci Facebook sayfasının hayranı olmanız 
gerekmektedir.

***DİKKAT!!! İstiridye İnci'nin 20-29 Ocak tarihli 
hediye yarışmasına katılanlar için ek bir kuralımız var. 
Bu yarışmada sizler, yarışmaya katılmayan en az bir 
arkadaşınızın yarışmaya katılmasını sağlamalı ve 
yorumunuzda Ad-Soyadını belirtmelisiniz.

*Kampanyamız 30 Ocak - 14 Şubat tarihleri arasında çekiliş ile düzenlenecektir.
*Ad-Soyad belirtilmeyen yorumlar, çekilişe dahil edilmeyecektir.
*Kargo ücreti tarafımızdan ödenecektir.
Etiketler: edit post
30 Responses
  1. Jasmin Says:

    Bütün şartları yerine getirdim.
    Yasemin Güner - Yelda Aksu
    http://firsatkosesi.blogspot.com/2010/01/istiridye-inci-sevgililer-gunu-hediyesi.html


  2. zeynep78 Says:

    canım harikasın tam gaz devam ALLAH hızını arttırsın :)
    teşekkürler nurayım bende tüm şartları yerine getirdim ;
    ZEYNEP EFE-EMİNE KEKEVE
    http://efsane78.blogspot.com/2010/01/istiridye-inciden-sevgililer-gunu.html


  3. nur Says:

    Canım ben de tüm istediklerinizi yaptım.Kampanyalarının sonu gelmesin inş. Ayşenur EREK - Aynur GÜLER


  4. goncagul268 Says:

    Şartlarınızı yerine getirdim.Ablam Ayşenur EREK in davetiyle katıldım.Ben Aynur GÜLER.


  5. dilan Says:

    merabalar siteye üye oldum. herkese bol şans. dilan duman


  6. ece_berk Says:

    http://prensesveprensim.blogspot.com/2010/01/minakaren-ve-istiridyeinci-sevgililer.html

    merhabalar ;
    zeynep efe (kardeşim)tavsiyesi ile yarışmanıza katılıyorum,şartları yerine getirdim;
    herkese bol şans hediye çok güzel şansımı deniyorum :)

    EMİNE KEKEVE


  7. ece_berk Says:

    Ayrıca bende tavsiyede bulundum ;
    emine kekeve-handan tarhan


  8. ArzuS Says:

    Arzu Sevim

    http://kampanyasepeti.blogspot.com/2010/01/mina-karenim-ve-istiridye-inci.html


  9. semra Says:

    Tüm şartları uyguladım, cok guzel hediye tsk. ederim.

    SEMRA ELİF


  10. ayşe Says:

    çok güzel kampanya umarım bende kazanırım:D
    AYŞE ÖZKAN


  11. arwen Says:

    ben istiyorum bu hediyeyi kesinlikle çok güzel:D:D umarım kazanırım:D ben FİLİZ ÖZKAN
    tavsiye ettiğim kişi AYŞE ÖZKAN


  12. firuzeyno10 Says:

    BU KEZ ADIMI UNUTMADAN EN BAŞA YAZAYIM

    FİRUZAN KARAKAŞ

    UMARIM KAZANIRIM ÇOK SEVERİM İNCİYİ:))


  13. dogam Says:

    slmmm herkese bol sans diliyorum işallah bu sefer benim olur o güzel inci
    basak köse
    tavsiye ettigim belma erol


  14. sevahm Says:

    bende bütün şartları yerine getirdim canım kampanyaların için seni kutluyorum
    Sevil ERGİN


  15. yuksel-merwe Says:

    bende yaptm herbişiyii :D
    herkese bol şanslar :))))
    nuray ablacım seninde bloğum hayırlı ugurlu olsunn :))
    merve yüksel


  16. efsunum Says:

    BU KOLYEYI BEN ISTIYORUMMMMMM :)) HADI BAKALIM ŞANS BU KEZ BANA GÜLECEK Mİ
    ASLI YILDIRIM
    http://efsunum23.blogspot.com/2010/01/yine-guzel-mi-guzel-bir-inci-kolye.html


  17. http://nesekilavuz.blogcu.com/istiridye-inci-sevgililer-gunu-hediyesi/6915745
    siteyede üye oldum. herkese bol şans.

    neşe kılavuz/ neseege


  18. peerless Says:

    Siteye üye oldum.
    http://peerlesspot.blogspot.com/2010/02/mina-karenim-ve-istiridye-inci-ile.html

    Saniye Elitas-Göktas


  19. Melek Says:

    Bütün işlemler tamamdır. Melek Ustabaşı.
    http://kampanyas.blogspot.com/2010/02/istiridye-inci-sevgililer-gunu-hediyesi.html


  20. sedeph Says:

    siteye üye oldum umarım şansım olur teşekkürler...


  21. dramaqueen Says:

    üyelikleri tamamladım, çekilişte ben de varım:)
    İrem Akdaş


  22. makbule Says:

    makbule kuru
    istiridye inci sitesine üyeliğim gecen yarışmandan var :) ama kazananmamıştım :)
    face,dede sayfasının hayranıyım
    tavsiye ettiğim kişi
    makbule kuru/ertan kuru


  23. ayse Says:

    bende katılmak istiyorum.

    ayse kurt


  24. tugba Says:

    tüm sartları yerine getirdim. umarım benim olur..

    tugba yıldırım


  25. ertan Says:

    ERTAN KURU sitenin üyesi oldum face,de hayranı oldum senın izleyenın oldum
    tavsiye eden kişi (makbule kuru)

    UMARIM KAZANIRIM GÜZEL BİR HEDİYE OLUR EŞİME


  26. reyhan Says:

    Ben Reyhan Çetinkaya.Tavsiye eden kişi Gülay CEMEK.İzleyicin oldum,istiridyeinci.com web sitesine üye oldum,İstiridye İnci Facebook sayfasının hayranı da oldum.İlk defa blog kampanyalarına katılıyorum.Umarım kazanırım.Benim için çok güzel bir hediye olurdu.


  27. sevgi128 Says:

    Ben Gülay CEMEK.İzleyicin oldum,istiridyeincinin sitesine üye oldum ve Facebook sayfasına da hayranı oldum.
    Reyhan Çetinkaya'yabu kampanyayı tavsiye ettim ve yarışmaya katılmasını sağladım.İnşallah kazanırım.


  28. fatoş Says:

    bloğunun izleyicisi oldum
    istiridye web sitesinin üyesi oldum
    facede hayran olamadım bir sorun var giriş yapamıyorum ama düzelsin olucam
    tavsiye ettiğim kişi :berna aydoğan
    ben:) fatoş gündoğ


  29. berna83 Says:

    bloğunu takip ediyorum siteye üye oldum
    facede hayran oldum
    tavsiye eden kişi:fatoş gündoğ

    BERNA AYDOĞAN


  30. incitanen Says:

    özge bilgin
    şartları yerine getirdim. umarım şanslıyımdır
    teşekkürler


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com