KahveTelvesinde Sen..!


İçtiğim bir yudum kahvede aradım seni,
Yalanda olsa,
Fincanın içindeki telvede, şekillerde bulmak istedim seni.

Bak işte şu yanak yanağa vermişiz.!
işte ordayız görüyor musun.?

Neden sırtında bir çift kanat var..!..peki..?
Her an uçup gidecek gibisin!
Oysa ne çok özledim, ne çok bekledim seni
Ne sancılı gecelerden, sabahlara uyandım bir bilsen.

Şu görünen yollarda mı sana ait yoksa..
Ne çok seviyorsun yolları,bırakıp gitmeleri ne çok..
Oysa benim yollarım hep sana dair.
 
Bu kahveyi hiç sevmedim ben, tatsız tuzsuz.
İçinde Dağlar, tepeler, ayrılık yolları olmayan
Şeker tadında telvesi, her bir şekli yüzünü göstern olmalı.


Fincana kahve koydum gel..

Kahve içen ben, dumanı üstünde olan kahve sen
Yudumlarken kahveyi boğazımı yakmakta
Sen kalbimi yıkmakta…
Sende yalan,kahvede…

alıntı
Etiketler: edit post
0 Responses

Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com