PİŞİRMENİN EN LEZZETLİ YOLUNDA BULUŞUYORUZ !!!


HECHA, İspanyol dilinde ''Mükemmel pişirilmiş!''
anlamında kullanılıyor...
Geçmişi milattan önceki yıllara dayanan pişirme yöntemini, 
modernist ve yaratıcı bir anlayışla bizlerle buluşturan HECHA
geleneksel ve köklü bir  pişirme alışkanlığını sürdürmemize 
olanak sunuyor. 
Benzersiz yeteğini, doğal pişirme tekniği dökme demirden alan HECHA
seçkin yeme kültürüne sahip, sağlıklı ve çarpıcı tatlar arayan 
gurmeler ile yaşam buluyor.






''Farklı ürünler, ortak lezzet'' sloganı ile dökme demirin sunduğu 

eşsiz damak tadını, farklı modelleri ile bizlerle buluşturan HECHA, 
izleyicilerimizden bir kişiye çekilişle - HECHA Grill Pan - hediye ediyor.


Günümüz şehir yaşantısında herkesin arka bahçe, ön teras lüksü olamayabiliyor
ama kimse dışarıda barbekü yapmanın keyfini inkâr etmiyor. HECHA Grill Pan mutfağınıza barbekü lezzetini ve keyfini taşıyor. Tamamen döküm demirden üretilen, tırtıklı taban yapısına sahip 
HECHA Grill Pan, yüksek sıcaklıklara kadar çıkabiliyor, ısıyı yüzeyine eşit yayıyor ve uzun süre bünyesinde muhafaza ediyorHECHA Grill Pan ocaktan fırına, fırından sofranıza her alanda kolaylıkla kullanılabiliyor. Tüm bu eşsiz özellikler et, tavuk, balık, sebze ve aklınıza gelebilecek bir çok yemeği mükemmel pişirmenize olanak sağlıyor.  

Bu güzel ürüne sahip olmak için;
*Öncelikle blogun izleyicisi olmanız ve bu posta AD-SOYAD belirterek yorum bırakmanız,
*HECHA facebook grup sayfasına katılmanız gerekiyor.
http://www.facebook.com/group.php?gid=212617151250&ref=mf


*Kampanyamız 25 Ocak - 10 Şubat tarihleri arasında gerçekleşecektir.

*AD-SOYAD belirtilmeyen yorumlar, çekilişe dahil edilmeyecektir.
*Kargo ücreti tarafımızdan ödenecektir.
 

Etiketler: edit post
102 Responses
  1. firuzeyno10 Says:

    firuzan karakaş..
    yemek yapmayı ve yemeyı çok seven birisi olarak diyorumki bu süper bir şey.umarım şans bana güler ve kazanırımmmmmmm:)


  2. nur Says:

    Çok güzel kampanya canım.Umarım kazanırım.İzleyicinim zaten.Grup sayfasına katıldım.Ayşenur EREK


  3. Nefise Says:

    bakalım şans kime gülecek... herkese bol şans.
    nefise sarıçam


  4. Esercik Says:

    Özellikle yemek söz konusu olduğu için bu güzel kampanyaya katıldım, inşallah ben kazanırım. Herkese bol şans. Saygılarımla Eser YILDIRIM


  5. cokseyrek Says:

    herşey şini düşünen kadınlar için:))

    Murat çokseyrek


  6. çok hoş hediye..herkese bol şans..

    songül doğan


  7. efsunum Says:

    cok farklı ve guzel bır urun sansımı denemek ıstıyorum bende ASLI YILDIRIM


  8. yağmurvil Says:

    çok güzelmiş bununla harika yemekler yaparım bennnnn:))))
    vildan yanmaz


  9. Bu tam benlik..

    Mehtap ÖZcan


  10. zeynep78 Says:

    gerçekten çok güzel bir kampanya minakaren aracılığı ile bu kampanya ile tanıştığımız için ,arkadaşımız nuraya sonsuz teşekkürler...
    facebook grubuna üyeliğim mevvut zaten :)
    kazanan kişi gerçekten şanslı olmalı :)
    herkese bol şans..
    Hatta blog sayfamda arkadaşlara bile duyurdum :)
    http://efsane78.blogspot.com/2010/01/minakarenimin-hecha-kampanyas.html
    ZEYNEP EFE


  11. Meltem Says:

    ben resimdeki etten pisirmek istiyorum.meltem ersoy


  12. ece Says:

    nurayım ard arda yapmış olduğun başarılı kampanyalarından dolayı kutluyorum seni.Davaya gelince:)ona söylenecek söz yok zaten çok beğendim facebookta hayranıyım sıra kullanıp kendisine hayran olmakta herkese bol şans...
    ECE KALAYCIOĞLU


  13. ozlemce Says:

    o resimdeki ne güzel görünüyor öyle:) zaten acıkmıstım,nasıl canım istedi simdi:)
    özlem kalın


  14. babyangel Says:

    herkese bol şans..

    melike gülbayrak


  15. emnsz Says:

    çok güzel bir ürün gerçekten bunun bana çıkmasını çok çok istiyorum
    EMİNE TÜRKAN


  16. berdilel Says:

    çok güzel bir ürün çok işime yarardı...bana çıkmasını çok isterim...
    Berna Çetinarslan


  17. sevoş Says:

    bende beğendim çok şık hediye

    sevda yürüsoy


  18. pötüş Says:

    canım bu hediyeyi dört gözle bekliyoduk valla:)

    şeyma duvarcı


  19. Jasmin Says:

    Güzel kampanya için teşekkür ederim Minakaren :)
    Ben de varım.Blogumda da bahsettim canım.
    Yasemin Güner
    http://firsatkosesi.blogspot.com/2010/01/pisirmenin-en-lezzetli-yolunda.html


  20. gülümser Says:

    hediye cok güzel :)bende katılayım :)
    gülümser demirtaş


  21. ivvy Says:

    bende katılıyorum :) izleyicinim zaten..
    pakize cengiz


  22. izleyicinim bende katılmak istiyorum :)
    özlem cengiz


  23. HobiCafe Says:

    Ceren Akkol
    Güzel bir ürün...


  24. capricorn Says:

    bende geldim.zaten izleyicinizdim.izlemeye devam.facebook HECHA - CAST IRON COOKWARE grubuna katılım tamam.ee daha ne olsun.HECHA Grill Pan benim olsun :)


  25. karenim Says:

    capricorn, birde adını soyadını yazarsan tamam olacak :)


  26. capricorn Says:

    aaa bak onu unutmuşum. hemen yazayım ülkü ünlü


  27. Ayy bu sefer şans gülse bari:)
    Hayırlı olsun canım yeni kampanyan,hadi inşallah kazanırım.
    Melisa Özben


  28. bu arada zaten izleyicindim ve facebook grubuna katıldım;)


  29. ZEYNEBİM Says:

    nursel gideroğlu

    inşallah bunda şansım olur diyorum bolşans


  30. YELDA AKSU Says:

    HECHA nin zaten izleyicisiyim, bu grill pan i çok istiyorum, nuray dua et bana çıksın:)))

    blogumda da bahsettim: http://kacmazfirsatlar.blogspot.com/2010/01/nuraydan-supper-bir-hediye.html

    bu arada YELDA AKSU:)


  31. shalamaryta Says:

    İzleyiciyim (izleyici adım Damla). Facebook sayfasına katıldım.

    Damla Kayıhan
    annabell_lee_dk (at) yahoo.com


  32. arwen Says:

    çok güzel bi hediye keşke böyle bişeye sahip olabilsem şartları yerine getirdim umarım kazanırım :D:D

    FİLİZ ÖZKAN


  33. http://makayajsubject.blogspot.com/2010/01/mina-karenimden-hecha-grill-pan-hediye.html
    hediye süper
    Nurten Aydın


  34. dilekaygun Says:

    çok güzel bir hediye inşallah kazanırım:)
    zaten izleyicindim,facebooktada katıldım...
    Dilek AYGÜN


  35. yeliz Says:

    bu güzel hediye bana çıkar umarım :)
    yeliz yılmaz


  36. behiye22 Says:

    inşallah bana çıkar herkese bol şanslar
    Behiye ANAY


  37. sevahm Says:

    ahhh ahhh ne harika bir ürün canım sayende ürünü tanıyoruz çok teşekkürler ediyorum sana
    Sevil ERGİN


  38. böyle bir ürüne ihtiyacım vardı zaten... çok kaliteli bir ürün, çocukta olunca ızgara daha önemli bizim için... insallah bana cıkar...

    ASLI DOGAN


  39. seda Says:

    sedadem
    canım harikasın yaaa, inşallah ben kazanırım diyim ama kim kazanmak istemezki?
    seda çalman


  40. Esra Says:

    çok beğendim bu ürünü herkeze bol şanss

    Esra Özcan


  41. dogam Says:

    çok begendim bu ürünü çok şık :D hani benim olsa fena olmaz :))
    başak köse


  42. meltem2780 Says:

    ürün çok güzel bayıldım.katıldım face sayfasına izleyicindim zaten kendime bol bolşans diliyorum :)

    meltem demirci


  43. ArzuS Says:

    Arzu Sevim

    Ürün süper, kampanya sonucunu sabırsızlıkla bekliyorum :)


  44. berfin Says:

    valla süpermiş:))sema aldoğan..bende varım


  45. güzel kampanya umarım benım olur... bergen bozdemir


  46. Çok güsel bir kampanya inşallah kazanan ben olurum. Teşekkürler...
    Pınar BİÇER


  47. şeyda nur Says:

    HECHA facebook grup tasfasına katıldım blogunuzun izleyicisiyim.
    şeyda nur aksakal


  48. ece_berk Says:

    harika bir ürün bende katılmak istiyorum...işlemler tamamdır...

    EMİNE KEKEVE


  49. masumkedi Says:

    cnm kampanya şartlarını yerine getirdim çok güzel bi kampanya oldu bu da bakalım kazanan kim olcak :)

    Burcu Ekici


  50. gamze haseki
    bloğunun izleyicisiyim facebook sayfasına da katıldım herkese başarılar


  51. @rmi Says:

    gruba üye oldum zaten izlemedeyım ARMAĞAN DURMAZ TEŞEKKÜRLER


  52. adamoda Says:

    biraz geç oldu ama bende katıldım .istediklerini yaptım .yarışam sonucunu merakla bekliyorum ..
    havva göktaş


  53. Aysel Durak Says:

    cok güzel bir hediye gerekli koşulu yerine getirdim blogumdada yayınladım.inşallah kazanırım
    http://kampanyamelegiaysell.blogspot.com/
    benimde blogumda 3 kampanyam var herkesi beklerim

    aysel durak


  54. Ebru Says:

    Süper tava. Facebook grubuna katıldım. Merakla sonucu bekliyorum:)
    Ebru Yüksel


  55. merales Says:

    meral durak
    farklı ve kaliteli bir ürüne benziyor
    gruba katıldım ürünleri daha yakından incelemek için
    sanada teşeşkürler cnm


  56. Ayşegül Says:

    Nuraycım kampanyalarının her biri çok güzel, katılmadan edemiyorum... Umarım kampanyalarının her hangi birinde bana da şans güler... bloğumda bahsettim, facedeki guruba da katıldım. teşekkürler, sevgiler canım :)

    http://aysegulongelen.blogspot.com/2010/01/mina-karenim-ile-pisirmenin-en-lezzetli.html


  57. bhk Says:

    izleyicinim zaten,
    ama facebook hesabım ve bloğum yok ne yazık ki..
    sevgiler

    birgül koçak


  58. makbule Says:

    cnm çok güzel kampanyan çok beğendim sitenin facedeki grup sayfasının hayranı oldum bloğumdada yayınladım http://kelebek-makbule.blogspot.com/2010/01/mina-karen-hecha-grill-pan-hediye.html

    herkeze bol şans MAKBULE KURU


  59. Artun Says:

    herkese bol şans... çok güzel hediye..

    Artun KARATAŞ


  60. Mine Says:

    H.Mine Erbil

    Bayıldım hediyeye, bol şanslar:)


  61. yagmursezen Says:

    canım bende burdayım. Facebooktan katıldım.
    Dilek Kapkıner

    http://yagmursezen.azbuz.com/readArticle.jsp?objectID=5000000012612763


  62. scrubs19 Says:

    İzleyicinim. Facebooktan zaten katılmışım :) Sema Yıldırım


  63. Kaan Kütük Says:

    Güzel Bir Hediye Çıkarsa Anneme Hediye Etcem İnş Çıkar:)
    Kaan Kütük


  64. DATLIM Says:

    MELTEM KARLIKAYA ÇOK GÜZEL Bİ HEDİYE :) TEŞEKÜRLER http://birtasimkaynasin.blogspot.com/2010/01/mina-karenimden-bi-hediye.html


  65. dilan Says:

    tavaya talibim dilan duman. facebooktan da üye oldumm


  66. merhaba..izleyicinim..facebook grubuna da katıldım..başarılar..
    blogumda da bahsettim..


  67. Ruyayla Says:

    Şartları tamamladım umarım kazanırım :)

    Emel ERGENE


  68. nurten Says:

    nurten turhan
    kampanyan çok güzel herkese hayırlı olsun
    umurım ben kazanırım


  69. nükhet Says:

    nükhet yılmaz küçük
    hadi bakalım bana iyi şanslar :)


  70. zehr-efsan Says:

    zaten izlemedydim blogu..

    http://zehr-efsan.blogspot.com/2010/01/pisirmenin-lezzetli-yolu-mina.html paylastım,faccebooktan üye oldum,benide dahil edersen sevinrim..

    gülin manav


  71. ays Says:

    benim olmalı :)
    ayşegül gürdal


  72. semra Says:

    hediyelerin hepsi cok guzel ama bu tava daha da guzel, ben istiyorum bunu benim olmalı...

    SEMRA ELİF


  73. serkan Says:

    SERKAN UĞUŞ

    * izliyiciniz oldum.
    * ilgili facebook HECHA Grill Pan sayfasına katılım yaptım.

    bloğunuzu beğeniyorum.başarılar dilerim.Umarım istediğiniz yerlere gelirsiniz.


  74. edaliz Says:

    süper tavanın facebook grubuna katıldım.
    zeynep edalı


  75. kampanyan hayırlı olsun.. http://nesekilavuz.blogcu.com/pisirmenin-en-lezzetli-yolunda-bulusuyoruz/6915528
    neşe kılavuz


  76. özlem Says:

    canım kampanyan harika ben de katıldım. inşallah kazanırım.
    http://janeozlem.blogspot.com/2010/02/pisirmenin-en-lezzetli-yolu-bu.html
    Özlem Jackal.


  77. Merhaba, süper bir hediye. Umarım bana çıkar.
    Yasemin Cevahir Aydınlık


  78. Canım başarılar güzel bir ürün her kadının da evinde olması gerekir bence
    fatma dogan
    http://kampanyatakipcileriyiz.blogspot.com/


  79. sedeph Says:

    blogunuzu sürekli takip ediyorum süper hediyeler dagıtıyorsunuz gercekten.devamını diliyorum.
    sedef aşar


  80. yaptığın birbirinden güzel kampanyaların sayesinde zaten çoktan izleyicindim canım.facebookdan bu kampanyan için grubada katıldım..yine mükemmel bir kampanya..

    Songül DOĞAN...


  81. egeli Says:

    bu tavalara bayıldım!!!!!!!!!!!!!!
    Mübeccel Karadavut


  82. gercekden güzel bir kampanya olmuş.tavalar kullanuşlı ve güzel.umarım kazanırım.aysu gevrekci


  83. dramaqueen Says:

    Şahane bir hediye bu:))

    İrem Akdaş


  84. ertan Says:

    valla bütün çekilişlerinize katılıyorum hepsi çok güzel hediyeler bu hediye için yaptıklarım facede gurubuna hayran oldum seni zaten izlemeye aldım inş kazanırım

    ERTAN KURU


  85. ayse Says:

    çok guzel urun, benim olmasını cok isterim... ayse kurt


  86. tugba Says:

    bende bu yolda bulsmak istiyorum :)
    tugba yıldırım


  87. gülay Says:

    lezzet yolculuğunda buluşmak için bende varım....
    gülay keleş


  88. ümit Says:

    İnanıyorummm...istiyorummmm....bana çıkacakkkkk
    Rahime Ümit Özfakih


  89. ümit Says:

    İnanıyorummm...istiyorummm....bana çıkacakkkk....
    R.Ümit Özfakih


  90. Şeyda Says:

    bu markanın ürünleri gerçekten güzel oluyor..

    Şeyda ERGENEKON


  91. aa ben adımı yazmayı unutmusum
    http://orgucinivehobileri.blogspot.com/2010_01_01_archive.html
    facade daha önce gruba kaltıldım
    idil atac


  92. fundagg Says:

    kullanışlı bir hediye ben de istiyorum:)


  93. gul Says:

    çok harika yaa
    inşallah ben kazanırım
    teşekkürler..


  94. dila Says:

    Dila kuru
    izleyicin oldum facede gruba katıldım umarım kazanan olurum


  95. incitanen Says:

    çok kullanışlı bi hediye umarım benim olur düğünüm öncesi ev hediyesi olur bana
    özge bilgin
    teşekkürler


  96. cok hos sevde gundogdu


  97. gul Says:

    bu arada ismimi bende unutmuşum
    gül karakaş

    http://gul-rose-gul.blogspot.com/hediyeler-kampanyalar.html


  98. sacide Says:

    Merhaba,
    Hediyeniz çok güzel. Kazanmak isterim. Facebook sayfasına üye oldum.

    Sacide Aydın


  99. fatma Says:

    bende istiyorum.... :)))
    fatma bahar


  100. tubaonde Says:

    ben de istiyorum, herkese bol şans


  101. tubaonde Says:

    adımı yazmayı unutmuşum Tuba Önde


  102. Meltem Says:

    Merhaba
    * İzleyicin oldum.
    * HECHA facebook grubuna 626. üye olarak katıldım.Teşekkürler. meltem aktmur


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com