Sıradanlıktan sıyrılın, farklılığı yakalayın!...




''Sıradanlıktak sıyrılın, farklılığı yakalayın!...''


Sloganları ne kadar güzel değil mi?
 

Benim gibi, dekorasyonda farklı fikirleri, farklı uygulamaları
sevenlere çok hoş tasarımlar yapmış Kitapix... 





Mağaza uygulamalarında ise gerçekten bu fikri 

bulabiliyorsunuz. Öyle sıcacık bir havası var ki; insanın içeriden çıkası gelmiyor :) Tüm modeller belli ki, hayal ufku geniş tasarımcılardan, 
usta ellerden çıkmış.
Yüreğinize, ellerinize sağlık diyorum...




Şimdiiiiiiii.... 

Bu güzel tasarımları sizlere anlatırım da, 
hediye etmez miyim hiç :)))
Kitapix, Sevgililer Gününde sevgilinize 
sıradışı bir kitaplık hediye etmek istiyor.



Sizde sevgilinize sıradışı bir hediye vermek istiyorsanız,
resimde gördüğünüz, oldukça hoş tasarıma sahip Kitapix MODA kitaplığı sevgilinize hediye edebilirsiniz...


Bunun için yapmanız gerekenler;

*Klasik şartımız, blogun izleyicisi olmanız ve 

AD-SOYAD belirterek bu posta yorum bırakmanız,

*Kitapix web sitesine üye olmanız.



*Ayrıca blogunda Kitapix logo ve resimleri ile birlikte 
paylaşan izleyicilerimiz +1 çekiliş hakkı kazanacaklardır.


*Kampanyamız 25 Ocak - 13 Şubat tarihleri arasında düzenlenecektir.
*Renk seçimi kazanan üyeye, kargo ve masraflar Kitapix'e aittir.
**AD-SOYAD belirtilmeyen yorumlar, çekilişe dahil edilmeyecektir.
Etiketler: edit post
87 Responses
  1. zeynep78 Says:

    http://efsane78.blogspot.com/2010/01/minakaren-araclg-ile-kitapix.html

    blog sayfamda yer verdim canım gerçekten çok hoş görünümleri var ellerine, yaratıcılıklarına sağlık...
    çok teşekkürler....

    tüm şartlar yerine geldi artık gerisi şansa kalmış bol şans :)
    ZEYNEP EFE


  2. dogam Says:

    muhteşem tasarımlar çok şık çok evime renk katacak gerçekten bende ''Sıradanlıktak sıyrılıp, farklılığı yakalamak isteyenlerdenim!...'' umarım benim şansım acık olur bu sefer :))

    başak köse


  3. yağmurvil Says:

    herkese bol şans harika valla emeğine sağlık cnmm
    vildan yanmaz


  4. ZEYNEBİM Says:

    süper canım herkeze bol şans

    nursel gideroğlu


  5. gülümser Says:

    yine harika bi kampanya :)
    gülümser demirtaş


  6. YELDA AKSU Says:

    NURAY harikasin, bu kitapliklar da oyle..
    sansimi denemek isterim: http://kacmazfirsatlar.blogspot.com/2010/01/yine-yeni-yeniden-nuray.html


  7. shalamaryta Says:

    İzleyiciyim (izleyici adım Damla). Kitapix sitesine üye oldum.

    Damla Kayıhan
    annabell_lee_dk (at) yahoo.com


  8. shalamaryta Says:

    Blogumda bahsettim: http://sweepstakelover.blogcu.com/siradanliktan-siyrilin-farkliligi-yakalayin/6871747

    Ayrıca diğer bloguma da beklerim: http://mutlualisveris.blogspot.com/

    Damla Kayıhan
    annabell_lee_dk (at) yahoo.com


  9. Nefise Says:

    Nefise Sarıçam
    Muhteşem bir şey bu kitaplıklar...
    benki kitaplarımı okşayarak okurum :) kitaplığımda tıkış tıkış bana çıksın ya :)
    tüm şartlar tamam logo ve fotolarıda bloğumda da yayınladım...
    buyrun adres:
    http://benimdunyammoda.blogspot.com/2010/01/sradanlktan-syrln-farkllg-yakalayn.html

    herkese bol şans.
    ve sanada çok teşekkürler vesile olduğun için emeğin için...


  10. arwen Says:

    siteye üye oldum ve izlemeye aldım süper bi hediye umarım kazanırım:D:D
    FİLİZ ÖZKAN


  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  12. bu kampanya da süper

    http://makayajsubject.blogspot.com/2010/01/mina-karanimden-kitapix-kitaplik-hediye.html
    Nurten Aydın


  13. nur Says:

    Web sitesine üye oldum.Kazanırsam eşime çok güzel bir hediye olur.Ayşenur EREK


  14. firuzeyno10 Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  15. emnsz Says:

    çok güzel bir hediye teşekkürler umarım kazanırım.

    emine türkan


  16. HobiCafe Says:

    Ceren Akkol
    Çok güzel bir kitaplık,bayıldım :)

    http://hobicafe.blogspot.com/2010/01/sradanlktak-syrln-farkllg-yakalayn-mina.html


  17. babyangel Says:

    melike gülbayrak

    inşallah bana çıkar :)


  18. Züleyhaaa Says:

    http://zleyhaaa.blogspot.com/2010/01/kitapix-in-sevgililer-gunu-kampanyas.html
    Resimler ve logosuyla yayınladım

    Çok güzel bi hediye kampanyası herkeze bol şans

    ZÜLEYHA BOZKURT


  19. Ayşegül Says:

    merhaba, Nuraycım cici kampanyan hayırlı olsun, ayrıca çok güzel bir kampanya çok teşekkürler. bloğumda bahsettim, üyeliğimi de gerçekleştirdim.
    şans bana gülerse kocişime hediye edicem kitaplarını yerleştirir :) sevgiler.

    http://aysegulongelen.blogspot.com/2010/01/mina-karenimle-sradanlktan-syrln.html


  20. ASLI DOGAN

    Kitaplık tasarımları cok güzel, çok estetikler...
    İnsallah bana cıkar...

    Siteye uye oldum...
    Tesekkurler...


  21. merhablar kampanya çok güzel Cansu Can


  22. ece Says:

    her yeni hediyeyi gördüğümde yok bu daha güzel bu çıksın diyorum hiçbiri çıkmasada bu heyecanı yaşamak ta güzel bu kitaplığa gelince çok tarz bayıldım şartlarıda yerine getirdim herkese bol şans..
    ECE KALAYCIOĞLU


  23. burcumrt Says:

    bu bana çıksa gerçekten seviglime hediy ederim:)
    burcu şimşek


  24. merhaba..

    1- adım soyadım : NİLAY KIVAN AYDIN
    2- BLOGUMDA minakaren'in blog adresini ve kitapix'in linkini verdim..
    3- blogumda KİTAPİX'İN LOGOSUNU İKİ YERDE KULLANDIM VE 4 TANE ÜRÜN FOTOSU EKLEDİM..

    UMARIM BEN KAZANIRIM..
    SEVGİLER..
    http://nilmoon.blogspot.com/2010/01/kitapixcom-dan-supper-sevgililer-gunu.html


  25. firuzeyno10 Says:

    tüm şartlar yerıne getirildi canım .valla hızına yetişilmiyor ha:))

    herkeze bol şans.ne güzel ürünler bunlar..

    http://firuzeyno10-marifetlieller.blogspot.com/2010/01/sradanlktak-syrln-farkllg-yakalayn.html

    firuzan karakaş


  26. seda Says:

    sedadem
    canım bunada katıldım çok beğendim nuraycım....
    gerçekten harika....
    seda çalman


  27. blogunu izliyorum zaten siteyede üye oldum canım..
    özlem cengiz


  28. Jasmin Says:

    Ben de varım :)
    Yasemin Güner.
    Kitapix'e üye oldum.
    http://firsatkosesi.blogspot.com/2010/01/kitapix-ile-sradanlktan-syrln-farkllg.html


  29. Ghanima Says:

    tam da ihtiyacım olan şey..
    özge boyu


  30. sine'mden Says:

    Sevdim bu kitapix'i ben :)

    http://snmclsn.blogspot.com/2010/01/minakarenim-den-modern-kitaplk-hediyesi.html

    Sinem Celasun


  31. berfin Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  32. berfin Says:

    http://berfince.blogspot.com/2010/01/kitapixs-ve-mina-karenin-kampanyas.html
    kitaplıklara bayıldım..sitemnde bahsettim üyede oldum..tabiki izleyicinde..sıra çekilişte:))inşallah bana çıkarda kitaplar sandıktan kurtulur:))
    adımı yazmayı unutmuşum sema aldoğan:)


  33. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  34. Çok güsel bir hediye teşekkür ederim. Umarım kazanırım :)
    Pınar BİÇER


  35. hayal perest Says:

    bende katılmak istiyorum bendeeee:)
    üye oldum şansımı deniyim bakalım:)benide dahil edermisiniz:)çekilişe


  36. şeyda nur Says:

    kitapix'in web sitesine üye oldum blogunuzun izleyicisiyim ayrıca blogumda da yarışmadan bahsettim :
    http://mylambsuheyda.blogspot.com/2010/01/kitapixten-hediye.html
    şeyda nur aksakal


  37. karenim Says:

    Hayal perest, ad-soyad belirtirsen seve seve dahil ederiz :)


  38. ivvy Says:

    izleyicinim bende katılmak isterim..:)
    pakize cengiz


  39. BOSTANCI Says:

    volkan ARAS...
    Gerçekten etkileyici modeller var. yaşanılan mekanlarda rahatlık ve güzellikler katıcaktır:)


  40. *(Beyza)* Says:

    Yapılması gerekenleri yaptım linkim
    http://beyzanndnyas.blogspot.com/2010/01/kitapix-hediyeleri.html

    Nurhayat Yıldırım


  41. ArzuS Says:

    Arzu Sevim

    Ürün tasarımlarına bayıldım.

    http://kampanyasepeti.blogspot.com/2010/01/mina-karen-ve-kitapix-kampanyas.html


  42. Seda Says:

    seda tasasızbaş :) kitaplarım için harika bir hediye olur :)) üye oldum ve izlemeye aldım


  43. @rmi Says:

    izlemeye aldım siteye de üye oldum umarım kazanırım Armağan DURMAZ teşekkürler


  44. Aysel Durak Says:

    cok güzel raflar bayılıyorum bu tarz ilginç seylere blogumda da yayınladım
    +1 cekiliş hakkımı isterim
    burada http://kampanyamelegiaysell.blogspot.com/2010/01/orgu-cininden-hediye-var.html

    benim blogumda da kampanyalar var herkesi bekliyorumm


  45. Ebru Says:

    Bu o kadar gerekli ki. Evdeki dergi ve kitap hepsini toplar. Üye oldum canım. Çok güzel tasarımlar var sitede. Ebru Yüksel


  46. capricorn Says:

    kampanya harika ürünler şahane..bütün işlemler tamam.ülkü ünlü


  47. çağla Says:

    siteye üye oldum,zaten izlemedesın:)))
    çağlayan durmaz


  48. merales Says:

    meral durak
    siteye üye oldum
    kitaplığa bayıldım
    tşkler


  49. GÜLER Says:

    bende varımmmm
    GÜLER IŞIK


  50. gizgizar Says:

    çok etkileyici..ben de varım..kitapix e üyeyim zaten..blogum:http://idilom.blogspot.com/2010/01/minakarenim-den-farkl-tasarmlarla.html

    GİZEM ARPACIOĞLU


  51. scrubs19 Says:

    Kitapixe üye oldum. Sana da kitapixede teşekkürler. Sema Yıldırım


  52. Nur Says:

    Süper düşünülmüş bi kampanya.Önceden İzleyicindim zaten.Kitapixe üyeyüm.Umarım şanslı kişi ben olurum.
    Nurgün Karahan


  53. Ruyayla Says:

    Şartları tamamladım umarım kazanırım :)

    Emel ERGENE


  54. emineburak Says:

    hediye süper umarım bana çıkar.emine genç


  55. canım benim benim zaten bloguna üyeliğim vardı adım rana kahraman blogumda yayınladığım yazımın linki http://analikizlihertelden.blogspot.com/2010/01/hediye-zamani.html


  56. merhabalar sizi izliyorum adım tuğça çalhan kitaplıklar bi harika umarım kazanırım tugcacalhan.blogspot.com//minakarenim.blogspot.com/2010/01/sradanlktan-syrln-farkllg-yakalayn.html


  57. nurten Says:

    nurtenturhan
    kitap okumayı çok severim kitaplıklar çok güzel
    dileyim kazanabilmektir
    başarılerının devamını diliyorum


  58. nükhet Says:

    Nükhet Küçük
    bugün kendimi şanslı hissediyorum ve bu blogun karşıma tesadüfi çıktığını da düşünmüyorum ,umarım yanılmıyorumdur :))
    sevgiler


  59. c3ycey; Says:

    bende katıldım

    http://kampanyacilgini.blogspot.com/2010/01/sradanlktak-syrln-farkllg-yakalayn.html

    c3ycey

    ceyhun mahmutoğlu


  60. semra Says:

    bu kitaplıklara bayıldım, hepsi harika tasarım.
    umarım bana çıkar...

    SEMRA ELİF


  61. Asli :) Says:

    Kitaplıklar harikalar. Tüm şartları yerine getirdim ve blogumda resimli olarak paylaştım.
    Umarım ben kazanırım :)

    http://istegunluk.blogspot.com/2010/01/hediyee_31.html


  62. serkan Says:

    blogunuz çok başarılı.Kampanyalarınızda gerçekten çok kaliteli.sizi tebrik ediyorum.

    SERKAN UĞUŞ

    * izliyiciniz oldum.
    * kitapix.com sitesine üye oldum. ( serkan73ugus@mynet.com mail adresim ile üye oldum.)
    * blogumda yayınladım.link aşağıdadır.


    http://hayatadokunuslar.azbuz.com/blog/yazi/oku/5000000012626983/MİNAKARENİM%20VE%20KİTAPİX%20İŞBİRLİĞİYLE%20SEVGİLİLER%20GÜNÜNDE%20BEDAVA%20HEDİYE%20KAZANIN...


  63. kampanyanız hayırlı olsun.. herkese bol şans.

    http://nesekilavuz.blogcu.com/siradanliktan-siyrilin-farkliligi-yakalayin/6915398

    siteye üye oldum..

    NEŞE KILAVUZ


  64. makbule Says:

    MAKBULE KURU cnm kampanyan çok güzel bende hemen bloğumda yayınladım ayrıca bloğumda kitapix logo ve resimleride yayınladım kitapix,e üyeliğim var... çok güzeller çok beğendim evime gerçekten almayı düşünüyodum romanlarım kitaplarım için inş kazanırım inşşş..
    buda kampanyanı yayınladığım adres hepimize bol şans : http://kelebek-makbule.blogspot.com/2010/02/sradanlktak-syrln-farkllg-yakalayn-mina.html


  65. Kaan Kütük Says:

    Kaan Kütük Gerçekten Çok Güzel Bişi Bloğumda Yayınladım..


  66. Esercik Says:

    Kızımın oyuncaklarını koyabileceğim harika bir hediye olacak, ben istiyorum bunu..
    Eser Yıldırım adresine yollayınız lütfen :)


  67. sedeph Says:

    cok dekoratif kitaplıklar bende istiyorummm.
    sedef aşar


  68. gizem_m Says:

    kitapixin sitesinde gördğüm modeller çok farklı;hepsi harika gizem musra


  69. yaa şusıralar tamda ktaplık bakınırken bunu görmem iyi oldu bana çıksın banaa :))
    fatma yıldız


  70. berdilel Says:

    tebrikler ... gerçekten çok güzel bir hediye...

    izleyicinim ve üye oldum canım...

    Berna Çetinarslan


  71. ertan Says:

    bloğunun izleyicisi oldum
    kitabix,üye oldum
    bloğumdada kampanyanızı duyurdum resimleriyle birlikte 1+1 hakkım olsun yeterkii çok güzel çok isterim kazanmak
    ERTAN KURU

    http://ertan1982.blogspot.com/2010/02/sradanlktan-syrln-farkllg-yakalayn.html


  72. ayse Says:

    çok guzeller, benim olmalı :) ayse kurt


  73. yeliz Says:

    çok güzel bir hediye daha :)
    inş bu sefer şans bana güler..


  74. yeliz Says:

    adımı yazmayı unutum sanırım :)
    yeliz yılmaz


  75. ESMANUR Says:

    http://esmanur-sevgiyedair.blogspot.com/2010/02/kitapix-ve-minakarenim-isbirligiyle.html
    seni izlemedeydim :)
    bloğumda yayınladım kitapix e üye olmuştum üye adım şengül bağçi
    bloğumu kitapix resimleriyle süsledim :)

    geriye benim olsun hediye diye dua etmek kaldı


  76. tubaonde Says:

    izleyicinim, kitapix'e de üye oldum. Herkese bol şans.
    Tuba Önde


  77. dila Says:

    kitapix,e üye oldum bloğunun izleyicisi oldum çok beğendim hediyenı bloğum olmadığı için yayınlıyamıyorum kampanyanı tavsiye eden amcakızı makbuleye çok çok teşekkür ediyorum:)

    kitapix ürünlerine hayran kaldım bu arada

    !^''serap kuru!'^'


  78. Arzu Says:

    Çok beğendim eşimde kitapları için tamda böyle birşey arıyordu. Ben evde yer yok diye kitaplık aldırmıyordum. Kitapixede üye oldum.izleyicide oldum.

    Arzu Eren


  79. fundagg Says:

    ihtiyacım olan bir hediye umarım benim olur tinazer gümüş


  80. berna83 Says:

    BERNA AYDOĞAN
    izleyicin oldum kitapix üye oldum bloğum yok ama hediyen harika inş kaznırım


  81. incitanen Says:

    özge bilgin
    izleyicinizim. üyede oldum. temmuzda düğünüm var evime güzel bi hediye olur. bi yorum daha bırakmıştım adımı yazmamışım
    kampanya için teşekkürler


  82. sssssvebbbbb Says:

    BİRAZ ÖNCE HEM SİZİN SİTENİZİN İZLEYİCİSİ HEM DE ÜYE OLDUM.sanirim bana bir çekiliş hakki yeterli şans 1e de gülebilir 2'ye de bakalim.Ben de oğlumun odasi için istiyorum


  83. merhaba cok begendim kitapligi insallah benim olur.
    Sevde gundogdu. kitapixe uye oldum ve izleyici oldum.


  84. Kitapların tasarımı çok güzelmiş, umarım en çok isteyene gider :P

    Gökçe Vatansever


  85. fatoş Says:

    kitapix üye oldum izleyicin oldum inş ben kazanırım :)teşekkürler

    fatoş gündoğ


  86. nagihan Says:

    izleyici oldum ve kitapixe üye oldum bol şanslar
    nagihan yıldız


  87. Jaensue Says:

    Tasarimlari çok begendim=)


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com