t-glove ile çekinmeden dokunun :)))


Bu soğuk kış günlerinde, dışarıya çıktığımızda en çok ihtiyacımız olan şey eldivenlerimiz....

Fakat ya cep telefonumuz çalarsa... 
İşte sorun orada başlıyor. Eldiven ile tuşlara basmak mümkün değil, eldiveni de çıkarsak ellerimiz üşüyor. E tabi birde görüşme bittikten sonra eldiveni bulabilirsek çok iyi :) Genelde konusmaya dalındıgı için ya düşürülür, yada bir yerlerde unutulur.

Ama artık dert degil... Çünkü artık  
t-glove Dokunmatik Eldivenlerimiz var.
Ateşten sonraki en faydalı icat... 
Çekinmeden dokunun!...

Dünyada başka bir örneği olmayan t-glove'un teknolojisi, kendine özgü tasarım ve modayla birleşiyor. Bu sayede sizlere trendy bir eldiven giyerken, soğuk kış günlerinde eldiveninizi çıkarma zahmetine katlanmadan dokunmatik cihazlarınızı kullanma imkanı sunuyor.

t-glove sizlere bir de sürpriz hazırlamış.
Sevgililer Gününde, Sevgilinize orjinal bir hediye etmek istiyor ve seçimi sizlere bırakıyor...





Çekilişe katılmak için;

*
Klasik şartımız, blogun izleyicisi olmanız ve
AD-SOYAD belirterek bu posta yorum bırakmanız,
yorum bırakmanız gerekiyor...

*Ayrıca twitter.com/t_glove adresinden kendilerini  takip eden izleyicilerine +1 çekiliş hakkı tanıyor...

*Kampanyamız 30 Ocak - 14 Şubat tarihleri arasında düzenlenecektir.

*Model seçimi kazanan üyeye, kargo ve masraflar
 firmaya aittir.
*
*AD-SOYAD belirtilmeyen yorumlar, çekilişe dahil edilmeyecektir.
Etiketler: edit post
44 Responses
  1. ZEYNEBİM Says:

    süpersin canım yaaa vallah ne diyim sana söyleyecek laf bulamıyorum allah seni nazarlardan saklasın

    NURSEL GİDEROĞLU


  2. nur Says:

    Çok güzel kampanyalar düzenliyorsun Nuraycım.Facebook grubuna katılıp yorum bıraktım.Twitter dan izlemeye aldım.İnş kazanırım.Çok güzeller.Ayşenur EREK


  3. Jasmin Says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.

  4. HobiCafe Says:

    Bu kampanya da diğerleri kadar güzel,teşekkürler..Facebook grubuna katıldım,yorum bıraktım.Twitter'dan da izliyorum.
    Sevgiler
    Ceren Akkol


  5. ece Says:

    canım bu kampanya da diğerleri kadar güzel bir de kazansam daha da güzel olacak şaka bir yana herkese bol şans..ayrıca twıtterden de izlemeye aldım kendilerini belirteyim:)
    ece kalaycıoğlu


  6. zeynep78 Says:

    http://efsane78.blogspot.com/2010/01/minakaren-ve-e-glove-cekinmeden-dokunun.html

    bloğumda herkese duyurdum canım çok güzel çekinmeden dokunmak :)
    facebook safyasının hayranıyım zaten yorum bıraktım;twitter'dan izliyorum ;

    ZEYNEP EFE


  7. Artun Says:

    Blog izleyicisiyim :)

    Facebook grubuna katıldım.

    Twitter dan takipteyim... (Following)

    Herkese Bol Şans. :)

    Artun KARATAŞ


  8. darkinangel Says:

    Çok sevdim ben bunu takipteyim... FAcebooktada yorum yaptım canım... : )

    Duygu Kasap


  9. http://minakarenim.blogspot.com/2010/01/t-glove-ile-cekinmeden-dokunun.html

    blogunun izleyicisiyim.facebook grubunada katıldım.çok hoş bir kampanya..bol şans herkese...

    Songül DOĞAN


  10. YELDA AKSU Says:

    dediklerinin hepsini yaptim cnm, twitter den de izlemeye aldim, blogumda da yayinladim: http://kacmazfirsatlar.blogspot.com/2010/01/yine-nuray-bu-kez-t-glove.html


  11. YELDA AKSU Says:

    adimi soyadimi yazmayi unuttum cnm: YELDA AKSU


  12. ArzuS Says:

    Arzu Sevim

    http://kampanyasepeti.blogspot.com/2010/01/mina-karenim-ve-t-glove-kampanyas.html


  13. ece_berk Says:

    tüm işlemler tamamdır arkadaşım çekilişinize bende katılmak istiyorum,banada bol şans:)
    EMİNE KEKEVE
    http://prensesveprensim.blogspot.com/2010/01/minakaren-ve-t-glove-kampanyas.html


  14. scrubs19 Says:

    Nuraycım faceden katıldım ve yorum bıraktım. Ayrıca twitterdan da izlemeye aldım. Sayende kampanyalara katılıyorum. Birde çıkarsa 4 köşe olucam:)
    SEMA YILDIRIM


  15. semra Says:

    facebook'a katıldım ve yorum yaptım, insallah kazanırım :)

    SEMRA ELİF


  16. arwen Says:

    süper kampanya ve süper hediye umarım kazanırm facebook grubuna üyeyim kampanyalarını merakla bekliyorum:D
    FİLİZ ÖZKAN


  17. babyangel Says:

    kampanyalarınız muhteşem..çok teşekkürler :)

    melike gülbayrak


  18. dogam Says:

    çok güzel bir kampanya bol şans . . .
    basak köse


  19. serkan Says:

    serkan uğuş

    blogunuz çok başarılı daha iyi yerlere geleceğinize inanıyorum.

    izliyicim oldum.

    facebook yorum yaptım.


  20. April Says:

    facebook ve twitter hesabım yok, sadece blogu izlemeye aldım, çekilişe katılma hakkım var mı ?


  21. edaliz Says:

    facebook grubuna üye oldum,twitter den de izlemeye aldim
    zeynep edalı


  22. karenim Says:

    Sevgili April, üzgünüm ama şartlarımız geçerli...


  23. Jasmin Says:

    Facebook grubuna katıldım,yorum yaptım.Twiter'den izlemeye aldım.Blogumda da bahsettim...
    Yasemin Güner
    http://firsatkosesi.blogspot.com/2010/01/dunyada-baska-bir-ornegi-olmayan-t.html
    Teşekkürler Nuraycim güzel kampanyalar için...


  24. http://nesekilavuz.blogcu.com/t-glove-ile-cekinmeden-dokunun/6915774
    facebook ve twitter da okey..

    neşe kılavuz


  25. nurten Says:

    nurten turhan facebook ve twitter tamam
    bloğum yok amaseni takipe hazırım


  26. Esercik Says:

    Benide listenin en başına yazın, şanslı biri olmasamda, kazanmak isterim :)
    Saygılarımla Eser Yıldırım


  27. firuzeyno10 Says:

    ahh esecım nolcak senin bu halin:))))

    çok güzeller bu sıcak havada içim ısındı inananın..bende kazanmak isterim

    FİRUZAN KARAKAŞ


  28. Seda Says:

    gereken herşeyi yerine getirdim :) bende burdayım :)


  29. Melek Says:

    Tüm işlemler tamamdır. Melek Ustabaşı.
    http://kampanyas.blogspot.com/2010/02/minakarenin-t-glove-kampanyas.html


  30. Ayşegül Says:

    Teşekkürler, sevgili Nuraycım, kampanyalarına yetişemiyorum :) maşallah...

    AYŞEGÜL ÖNGELEN
    http://aysegulongelen.blogspot.com/2010/02/mina-karenim-ve-t-glove.html


  31. ipk Says:

    çok güzel bir kampanya olmuşşş..inşallah ben kazanırım..

    NAZLI İPEK KAPLAN


  32. gizem_m Says:

    sıcacık bi kmpanya olmuş.gizem musra


  33. @rmi Says:

    ızlemeye almıştım zaten gruba da katıldım..tşkler


  34. merales Says:

    meral durak
    yine yine güzel bir kampanya
    kaliteli ve şık bir ödül
    yorumumu yaptım
    şimdiden herkeze bol şanslar
    tşkler nuray :)


  35. ayse Says:

    hediye cok orjinal. bende katılmak isterim

    ayse kurt


  36. tugba Says:

    eldivenler harika. cekilişe katılmak isterim..

    TUGBA YILDIRIM


  37. şansperisi Says:

    blogun izleyicisi oldum.
    facebook gruba katıldım, yorum yazdım.
    twitter dan izlemeye aldım.

    PINAR GÜMÜŞOĞLU :)


  38. ertan Says:

    t-glove facede gruba katıldım
    bloğunun izliyorum ERTAN KURU
    İNŞ KAZANIRIM


  39. tubaonde Says:

    ben de katılıyorum, eldivenler süper özellikle de kırmızı
    Tuba Önde


  40. sedef Says:

    benim gibi çok telefonda konuşan biri için harika bir tasarım malum bu kış aylarında en iyi hediye olucak kazanırsam benim için :)))sedef yaşar yıldırım


  41. sevgi128 Says:

    blogunun izleyicisiyim.facebook grubunada katıldım.çok hoş bir kampanya.Twiter'den naz128 adıyla izlemeye aldım.Gülay CEMEK


  42. incitanen Says:

    özge bilgin
    hediyeler cok güzel umarım şansım vardır


  43. berna83 Says:

    facede gruba katılıp yorum yazdım bloğunun izleyicisiyim
    berna aydoğan


  44. makbule Says:

    makbule kuru....facedeki gruba katıldım
    yorum yazdım
    bloğunuda izliyorum saten bılıyosun:)
    bende varım


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com