HECHA GRILL PAN KAZANAN TALİHLİ
HECHA İLE BULUŞAN
ŞANSLI KİŞİYİ AÇIKLAMA ZAMANIDIR ARTIK....

Öncelikle bizimle bu güzel etkinliği gerçekleştiren çok değerli
HECHA firması yetkililerine;
kampanya süresince bizlere gösterdikleri nazik davranısları,
ilgi ve alakalarından ötürü teşekkürlerimi sunar,
çalışmalarında başarılarının devamını dilerim.

Sonra siz sevgili minakarenim izleyenleri;
yeni bir kampanyamızda ve çekilişimizde bizi yalnız bırakmadıgınız,
bizlere güvendiğiniz ve bizlerle şansınızı denediğiniz için sizlere de teşekkür ederim....

Peki, HECHA ile kim buluştu :)

23. sıra ile CEREN AKKOL
Yedek talihlimiz ise  44. sıra ile ŞEYDA NUR AKSAKAL olmustur.

Kendilerini tebrik eder, şanslarının daim olmasını dilerim...
Sevgili Ceren Akkol, en kısa surede iletişim bilgilerini 
bana gonderirsen sevinirim.

*Çekiliş Detayları;
Sevgili arkadaslar, kurallarımızda da belirtildigi üzere AD-SOYAD bulunmayan yorumları üzülerek söylüyorum ki çekilişe dahil  edemedik. 
Sonra ki kampanyalarımız da bu konuda hassas davranıcagınızı ümit ediyorum.
Ayrıca çekilişi bir önce ki kampanyamızda oldugu gibi  Mina Karen gerçekleştirdi :) Minik parmakları talihli numarasını secti.


Etiketler: edit post
7 Responses
  1. zeynep78 Says:

    tebrik ederim şanslı arkadaşları çok istemiştim ama kısmet değilmiş:(
    darısı diğer kampanyalara inş.
    güle güle kullanın...


  2. Ayşegül Says:

    tebrik ederim şanslıyı :) çok keyifli bir kampanyaydı tekrar teşekkürler...


  3. şeyda nur Says:

    bende tebrik ederim kazananı banada yedeklik düştü. :)


  4. YELDA AKSU Says:

    kazanamadigima en cok uzuldugum kampanya bu oldu galiba, saglik olsun, tebrik ederim sansli kisiyi:)


  5. yağmurvil Says:

    tebrikelrrrr


  6. karenim Says:

    Yorumlarınız için tesekkur ederim...
    Keyifli bir kampanyaydı... Kazanamayanlar uzulmesin, diger kampanyalarımız devam ediyor... :)


  7. HobiCafe Says:

    Hediyemi dün aldım,çok teşekkür ederim,çok mutlu oldum :)
    Sevgiler
    Ceren Akkol


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com