İstiridye İnci Sevgililer Günü Hediyesi Kazanan Şanslı Kişi

İstiridye İnci, Sevgililer Gününe Özel,
Beyaz'ında programında hediye ettiği,
İstiridye Kutusunda İnci'yi, gümüş kolyesi ile
siz sevgili blog izleyicileri arasından çekiliş ile bir kişiye
hediye etmek istiyor.

Süre tamamlandı, hatta gecti bile :)
Artık açıklamak lazım, bu güzel İnci Kolyeyi hangi
şanslı üye kazandı.

Hazır mısınız?

İstiridye İnci Kazanan Şanslı Kişi;
8. Sıra ile SEMRA ELİF,
Yedek Talihlimiz ise 6. Sıra ile Emine Kekeve olmuştur.

Şanslıları kutlarım. Şansınız her daim, böyle güzel olsun....
Sevgili Semra, en kısa surede iletişim bilgilerini 
bana gönderirsen sevinirim.



*Çekiliş Detayları;
Sevgili arkadaslar, kurallarımızda da belirtildigi üzere AD-SOYAD bulunmayan yorumları üzülerek söylüyorum ki çekilişe dahil  edemedik. 
Sonra ki kampanyalarımız da bu konuda hassas davranıcagınızı ümit ediyorum.

Etiketler: edit post
2 Responses
  1. Ayşegül Says:

    tebrikler...


  2. zeynep78 Says:

    tebrik ederim şanslı arkadaşı ;ve hem sevindim hem üzüldüm ablam yedek olmuş :)
    yinede şans var diye seviniyorum :)
    güle güle kullansın...


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com