KİTAPİX KİTAPLIK KAZANAN ŞANSLI...

''Sıradanlıktak sıyrılın, farklılığı yakalayın!...''


Çok fazla lafı uzatmayacagım :) 
Hemen sizlere Kitapix'in bu şahane tasarımı olan MODA Kitaplığa
kim sahip oldu onu açıklayacagım...

21. Sıra ile ZÜLEYHA BOZKURT
Yedek talihlimiz ise 6. Sıra ile GÜLÜMSER DEMİRTAŞ olmuştur.

Tebrikler Züleyha, blogunu inceledim ve çok begendim.
Modayı ve değişik fikirleri çok sevdiğini yazmıssın, hediyemizi de çok sevecegini umuyorum.
En kısa surede iletişim bilgilerin ile birlikte, burada ki renk seçeneklerinden renk seçimini bana bildirirsen sevinirim.

*Çekiliş Detayları;
Sevgili arkadaslar, kurallarımızda da belirtildigi üzere AD-SOYAD bulunmayan yorumları üzülerek söylüyorum ki çekilişe dahil  edemedik. 
Sonra ki kampanyalarımız da bu konuda hassas davranıcagınızı ümit ediyorum.

Etiketler: edit post
5 Responses
  1. Züleyhaaa Says:

    Aaa ben kazanmışım çok sevindim. Bloğum hakkındaki düşüncelerin için teşk. ederm canım beğendiğine sevindim. İletişim için sana ulaşabileceğim bi mail verirsen sevinirim.

    zleyhaaa@hotmail.com


  2. karenim Says:

    Zuleyha, sana mail gonderdim canım... bilgilerini bekliyorum...


  3. zeynep78 Says:

    tebrik ederim züleyha ...


  4. Nur Says:

    Ben bişey sormak istiyorum.Bazı kişilerin isimleri 2 kere yazılmış.randomda gördüğüm kadarıyla.Neden acaba??Bu arada kazananları tebrik ederim.gerçekten çok güzel bi hediyeydi.Güle güle kullanın:)


  5. karenim Says:

    Nur, yarısma kurallarımızda vardı, kendi blogunda yayınlayan uyeler +1 cekiliş hakkı kazanıyorlardı. 2 kere yazılmasının sebebi bu :)

    evet hediye cok guzeldi, iyi gunlerde kullansın zuleyha...


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com