KİTAPİX STICKER KAMPANYASI TALİHLİSİ
Kitapix ile birlikte gerçekleştirdiğimiz 
Decortie Sticker kampanyamızın sonuna gelmiş bulunuyoruz.

Bu kampanyamızda sizlerden gelen olumlu tepkiler bizi çok mutlu etti.
Kampanyamızda gördük ki, oldukça doğru bir yoldayız.
Sizin katılımlarınız, düşünceleriniz bize daha da güç veriyor.
Bir kez daha siz sevgili minakarenim izleyicilerine tesekkur ederim.

Değerli Kitapix yetkilileri;
Sizlere de, kampanya süresince gösterdiğiniz özel ilgi ve alakanızdan dolayı,
minakarenim bloguna olan güveninizden ötürü teşekkür eder,
çalışmalarınızda başarılarınızın daim olmasını dilerim....

Şanslı kişi kim bakalım :)

8. Sıra ile ASLI DOGAN,
Yedek talihli ise 4. Sıra ile NESLİHAN KOÇAK olmustur.

Şanslıları tebrik ediyorum... 
Sevgili Aslı, en kısa surede iletişim bilgilerin ile birlikte kitapix web sitesinden
istediğin stickeri bana bildirirsen sevinirim.

*Çekiliş Detayları;
Sevgili arkadaslar, kurallarımızda da belirtildigi üzere AD-SOYAD bulunmayan yorumları üzülerek söylüyorum ki çekilişe dahil  edemedik. 
Sonra ki kampanyalarımız da bu konuda hassas davranıcagınızı ümit ediyorum.

Etiketler: edit post
3 Responses
  1. Ness Says:

    Yedekte olsam mutlu oldum :)) Teşekkürler emeklerin için. Katılmak zevkli :)


  2. zeynep78 Says:

    tebrikler....


  3. Ayşegül Says:

    tebrikler :)


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com