t-glove ile çekinmeden dokunacak olan sanslı kişi :)

t-glove Sevgililer Gününde, Sevgilinize orjinal bir hediye etmek istemiş ve seçimi size bırakmıştı...

Bugün talihli belirlendi.

Kazanan şanslı kişi;
 25. sıra ile ZEYNEP EDALI,

Yedek talihlimiz ise; 
38. sıra ile GİZEM MUSRA olmuştur.

Kendilerini tebrik ediyorum ve şansları daim olsun...

Sevgili Zeynep, en kısa surede iletişim bilgilerini ve burada ki
modellerden istediğin modeli bana bildirirsen sevinirim.


*Çekiliş Detayları;
Sevgili arkadaslar, kurallarımızda da belirtildigi üzere AD-SOYAD bulunmayan yorumları üzülerek söylüyorum ki çekilişe dahil  edemedik. 
Sonra ki kampanyalarımız da bu konuda hassas davranıcagınızı ümit ediyorum.


Etiketler: edit post
5 Responses
  1. Ayşegül Says:

    tebrikler...


  2. zeynep78 Says:

    zeynep ismini görünce birden kalp atışlarım hızlandı :))
    ancak adaşımmış .) tebrikler adaşım...
    darısı başımıza :)
    teşekkürler nurayım.....


  3. edaliz Says:

    tebrik eden arkadaşlar teşekkür ederim darısı başınıza inşallah.Mina karenim size ve t-glove'a çok teşekkür ederim.


  4. hayal perest Says:

    nuray canım benim senden bi ricam var blogunu sessiz sessiz takip ediyorum aama tema mı deniliyor ne deniliyor bilmiyorum da yazılar resimlerle birbirine giriyor okuyamıyorum
    en kısa zamanda değiştirmeni rica ediyorum :)
    kal sağlıcakla
    allaha emanet ol..


  5. canım merhaba

    blogumda senı bekleyen bır ödülün var lütfen gelıp alabılırmısın :))

    sevgıler
    Neslıhan


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com