Yazılmayı bekleyen sözler....

Bir gönlü mü kırdın; ağlamalısın… 

Hele özür dilemesini bilmiyorsan; senden dost olmaz…
Senden yâren olmaz…

Ya incittiğin kırdığın gönlü ALLAH seviyorsa,
RasulALLAH(S.A.V) seviyorsa,
hatta arz-ü sema dahi seviyorsa!!! 

Nerden bileceksin, bilmiyorsun… 

Bilseydin ödün kopardı dokunmaktan… [ Mevlana ]

 

Yusuf göl, Ben göle görüntüsü düşen mehtabın ardındayım...
Yusuf ayna, Ben aynaya yansıyan ışığın tayfındayım...
Yusuf sûret, Ben sûretten içre aslolanın sevdasındayım...
Nakşı görüp de, nakkaşa nasıl kayıtsız kalayım?...
Varlığım ve mahiyetim, nasibim ve görevim O'ndan ve O'nun içinse,
O'ndan gelen ışığa gözlerimi nasıl kapayayım???...  

Nazan BEKİROĞLU

 

Vefâ nedir, bilir misin?
Vefâ; arkanda bıraktığını, giderken yaktığını yabana atmamandır.
Vefâ; dostluğun asaletine, bir dua sonrası verilen sözlere, hayallere ihanet katmamandır. Vefâ; ötelerin sonsuz mükafatı karşısında, cehennemi hafife almaman, ulvi güzellikleri dünyaya satmamandır... [Hz. Mevlana]

 

ÖPEREK UYANDIRDIM BU SABAH AYRILIĞI...
FIRINDAN YENİ ÇIKAN BEKLEYİŞLER SATIN ALDIM...
KIRMIZI MAVİ EKOSELİ YANLIZLIĞIMI SERDİM MASAYA,
MANZARAYSA AYRILIĞA SIFIR..
İŞTE HER ŞEY HAZIR...
ACILARIMLA BİR İKİ LAFIN BELİNİ KIRDIK...
YOKLUĞUNDA BİR KUŞ SÜTÜ EKSİK...
YANLIZLIĞIM VE BEN...
SENİ ÇOK ÖZLEDİK BİR TANEM... 

Alıntı...

 

Taşıdığım hayallerim, söylenecek şarkılarım, paylaşılacak dostluklarım var. Bilmeyene sevmeyi öğretecek kadar büyük, gidene beddua edemeyecek kadar vicdanlı ve herkesi olduğu gibi kabul edebilen bir kalbim var. Yüreğimi korkak büyütmedim ben. Kaybettiklerim, dağıttığım servetimdir...

 

1 Response
  1. edaonenn Says:

    süper sözler


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com