BEKLENEN AN GELDİ !!!
 Cotton Box ile düzenlemis oldugumuz 
slogan kampanyamızda, Cotton Box yetkililerinin seçtiği, kazanan sloganı açıklama zamanıdır artık :)

YATAK ODANIZDA DÖRT MEVSİM AŞK...

Nihan Keçeci Tali Hgk  isimli üyemizin yazmıs oldugu slogan, bu etkinliğimizin kazananı olmustur... 

Kendisini tebrik ediyorum ve iletisim bilgilerini
en kısa sürede bana iletmesini rica ediyorum. 

Kazanamayan arkadaslar üzülmesin,
Cotton Box sürprizleri daha bitmiyor....

Takipte kalın :)

 *Kampanya Detayları;
*Sevgili arkadaslar, kurallarımızda da belirtildigi üzere AD-SOYAD bulunmayan yorumları,
Cotton Box Facebook sayfasına slogan yazıp, blogda AD-SOYAD ve facebook linki yazmayan üyeleri, üzülerek söylüyorum ki değerlendirmeye dahil edemedik.
Daha sonra ki kampanyalarımız da bu konuda hassas davranıcagınızı ümit ediyorum.

Etiketler: edit post
11 Responses
  1. reyhan Says:

    tebrikler nihal hanım....


  2. nihan Says:

    ay çok mutlu oldum,gene kazanamamışımdır,kazananı tebrık edıyım dıye duşunuyordum:))) tbrkler bana:))bilgilerimi yolluyorum cnm,çok tşkkr ederim:)))



  3. paşam41 Says:

    tebrikler cnm çok şanslısın güle güle kullanman dileğiyle:)


  4. cicikan Says:

    tebrikler canım güle güle kullan:)


  5. nihan Says:

    çok tşkkrler kızlar,epeydır bışı çıkmıyordu,mutlu oldum:)


  6. zeynep78 Says:

    tebrik ederim nihancım güle güle kullan ....


  7. cangz Says:

    tebrik ederim.


  8. Ebru Says:

    Tebrikler Nihan:)İyi günlerde kullanman dileğiyle. Gerçekten güzel slogan.


  9. lerzankara Says:

    tebrikler Nihancım


  10. tebrikler arkadaşım bugün şasnlı günündesin. başka bir kampanya sonucunda da görmüştüm adını. güle güle kullan


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com