Bu yıl her beslenme çantasına bir Mini girecek!
Beni takip edenler bilir, Mina Karen'in anaokulu alısverislerini tamamladım. 
Amaaaa sulugunu ve beslenme kaplarına kadar olan kısmını... Çünkü gecen yıl ki deneyimlerimizden biliyorum, suluk ve beslenme kapları çok önemli. Gecen yıl bunlarla ilgili ben ve sınıfımız çok sorun yasadık. Suluklarımız, beslenme kaplarımız ya koku yapıyor, yada dayanıklı değil. Su içinde kalınca acaba sağlığı için tehlikeli olur mu diye bir sürü sorun ve neden ile bir yılı tamamladık.
Bu yılda bu alışverişimizi yaparken, bu konuda derin bir araştırma içine girdim :)
Ve bu arastırmalarım sonucunda, neden bu kadar geç keşfettim diye kendime kızsamda, Fresh and Enjoy firmasını tanıdım. Kendileri ile bu konuda iletisime gectim ve sorunlarını ne kadar yaşamış olsamda bilmedigim bir çok acı gerçekle yüz yüze geldim. Meğer suluklarımız yalnızca koku değil, birçok zararlı maddeleri de içerisinde barındırıyormuş.
Tamda bu nokta da Fresh and Enjoy devreye giriyor.
Fresh and Enjoy Sağlıklı İçecek Çözümleri


Fresh and Enjoy insan sağlılığına zararlı etkileri bulunan BPA ve benzeri diğer kimyasal maddeleri içinde barındırmayan sağlıklı, fonksiyonel ve şık tasarımlı içecek saklama çözümleri sunuyor. Tüm Fresh and Enjoy ürünleri Amerika Birleşik Devleri’nde BPA içermeyen özel bir malzemeden ve üretilmiş olup, üretim aşamasında da insan sağlılığına zararlı katkı maddelerine maruz bırakılmamıştır.

 BPA Nedir? Kimleri nasıl etkiler?
Pek çok alanda yaşamımıza giren plastik ürünlerin birçoğunda yer alan BPA-bisphenol A maddesi özellikle anne karnındaki ceninlerin, bebeklerin ve çocukların sağlıklı gelişimine olumsuz etkileri var. Dünyanın birçok gelişmiş ülkesinde içinde BPA ve diğer zararlı maddeler bulunan ürünlerin özellikle sıvı içecek ve gıda ürünlerinin saklanmasında kullanımı yasaklanmış bulunuyor. Doğrudan hormonlar üzerinde etki yapan BPA, vücuda geçerek östrojen hormonu gibi davranır ve zarar verici etkiler bırakır. Araştırma sonuçları BPA maddesi ile yetişkinlerde karşılaşılan ileri derecedeki kalp hastalıkları, diyabet ve akciğer anomalilerinin nedenleri arasında sıkı bağlantılar kurmakta, anne karnındaki cenin, bebek ve çocukların beyin ve hormonların istenmeyen gelişiminde BPA maddesinin etkisine işaret etmekte, lösemi tehlikesini vurgulamaktadır. BPA göğüs kanseri hücrelerin büyümesinde, sperm sayısının azalmasında da rol oynamaktadır.


Beslenme Çantalarından
Kanserojen Maddeli Mataraları Çıkarın,
"Mini'ye" Küçük Bir Yer Açın!



Bu yıl her beslenme çantasına bir Mini girecek! 


Mini sağlıklıdır, koku yapmaz.
 Çocuklarınızın su, süt, meyve suyunu sağlıklı mataradan içtiklerine emin olun.

 %100 A.B.D üretimi olan bu ürün çocukların hormon gelişimini etkileyen, kanserojen etkiye sahip BPA, dioksin, phthalate ve benzeri toksik etkili ağır metaller, katkı maddeleri içermez. Koku yapmaz. A.B.D Gıda ve İlaç Dairesi (FDA) ve Türkiye Tarım Bakanlığı onaylı sağlığa uygunluk sertifikasına sahiptir.
 

Fresh and Enjoy yetkilileri ile yaptığımız görüşme sonucunda,
sizlerle birlikte etkinlik düzenlemeye karar verdik.
Beğeneceğinizi ümit ettiğim bu etkinliklerimizde Fresh and Enjoy ürünleri ile tanışma fırsatı bulup, çocuklarımıza sağlıklı içecekler sunma olanağı bulacağız.
 

İlk etkinliğimizi hemen açıklıyorum;
Toplamda 2 hafta sürecek olan etkinliğimizin ilk hafta hediyesi,
çekiliş ile 3 şanslı kişiye
Fresh and Enjoy Mini hediye ediyoruz.
Katılım için şartlarımız;


*Blogun izleyicisi olmanız,

* Fresh and Enjoy Facebook sayfasını beğenmeniz 
ve arkadaslarınızı davet etmeniz,

* Fresh and Enjoy web sitesine üye olmanız,

* Şartları tamamladığınıza dair, bloga AD-SOYAD ile birlikte yorumda bulunmanız.


*Kampanyamız 20 Eylül - 26 Eylül tarihleri arasında düzenlenecektir.
*Kargo ve masraflar firmaya aittir.
**AD-SOYAD belirtilmeyen yorumlar, çekilişe dahil edilmeyecektir.



84 Responses
  1. aycan3545 Says:

    blogunuzun izleyicisi oldum,iyikide oldum ne güzelmiş burası:)tüm şartları yerine getirdim siteye emine aycan,facebook sayfasınada emine özçelik aycan adıyla katıldım,eh daha ne olsun demi iyi şanslar olsun:))
    http://www.facebook.com/event.php?eid=162486953765100#!/emineozcelikaycan


  2. zeynep78 Says:

    CANIM ÇOK GÜZEL BİR KAMPANYA BU ,ÇOK TEŞEKKÜRLER,HEMEN GEREKLİ ŞARTLARI YERİNE GETİRDİM,
    SİTEYE :efsane78 NİCKİMLE ÜYELİĞİM VAR,
    FACE SAYFASINA KATILARAK ARKADAŞ LİSTEME DAVET GÖNDERDİM,
    ŞANSLI 3 KİŞİDEN BİRİ OLMAK DİLEĞİYLE....
    ZEYNEP EFE


  3. hulia4 Says:

    GÜZEL BİR KAMPANYA ÇOK BEĞENDIM...BLOGUN İZLEYİCİ OLDUM...SİTEYE ÜYE OLDUM HÜLYA ÖZDEMİR....HULYA-FB1974@HOTMAİL.COM...BLOGUMA YAYINLADIM...http://hulia4.blogspot.com/FACEDE PAYLAŞTIM...http://www.facebook.com/?ref=logo#!/hulia4 DAVET YOLLADIM....BÜTÜN ŞARTLAR TAMAMDIR...TEŞEKKÜRLER...


  4. lerzankara Says:

    bend e katıldım tüm şartlar tamam
    lerzankara olarak üye oldum
    http://www.facebook.com/lerzankara#!/lerzankara duyurdum
    lerzankara@gmail.com


  5. nilüfer Says:

    blogunu izlemeye aldım.
    siteye üye oldum mami nickiyle üye oldum.
    face sayfasına katıldım ve arkadaşlarıma önerdim.
    umarım bana çıkar
    facete yayınladım http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=1376051432
    nilüfer karanfil


  6. merhabalar blogunuzun izleyicisi oldum siteye yasemin dramalı kılınç olarak üye oldum facebook sayfanıza Yasemin Lival olarak katıldım ve arkadaslarımı davet ettim
    Yasemin Dramalı Kılınç
    yasminlival@mynet.com


  7. *Blogun izleyicisi oldum canım...

    * Fresh and Enjoy Facebook sayfasını beğendim
    arkadaslarımı davet etttim.

    * Fresh and Enjoy web sitesine ageyleannesi olarak üye oldum,
    * Şartlar tamamdır.Aylin Gülkıran
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1235935549


  8. deryatemiz23 Says:

    gerçekten çok güzel bir ürünn kızım 2,5 yaşında ama istiyorum dışarda seyahatte kullanacağım
    gereken şartları yerine getirdim
    1-Fresh and Enjoy sitesine girip DEROS nickle üye oldum
    2-faceden arkadaşlarımı davet ettim ve beğendim
    3-adımımı gerçekleştiriyorum yorumumuda yazıyorum :D ad soyadımda DERYA TEMİZ
    bende bu 3 kişinin arasına girmek istiyorummmm kızım için oun şansına burayadayım


  9. siteye üye oldum. facede ekledım.
    blogum
    http://nesekilavuz.blogspot.com/2010/09/mina-karenim-fresh-and-soft-kampanyas.html
    Neşe Kılavuz


  10. firuzeyno10 Says:

    cnm yaa ne güzel bir firma buuu.
    çok bilirsin böyle güzel şeyleri.
    siteyi zevk ile inceledım sayende böylesıne güzel bir firmayı tanıdım.

    siteye :firuzeyno adı ile üye oldum.
    facebookta firuzan akbaş karakaş adı ile üye oldum.

    facebook hesabımdan tüm dostlarım bu firmayı tanısın die duyurumu yaptımmmmmm..

    cocuklarımız bizim herşeyımız onlar için her zaman en saglıklısını istiyoruz.

    firuzan karakaş


  11. cicikan Says:

    faceden gruba katıldım ecrin nihalati face adım...

    siteye üye oldum cicikan olarak

    nihal kuru

    http://cicikanworld.blogspot.com/2010/09/minakarenim-ve-fresh-enjoydan-hediyee.html


  12. Ayşe Says:

    merhaba canım,
    şartlar tamam.
    siteye gizemli tosbaga adıyla üye oldum. aynı adla face şartlarını da yerine getirdim.
    sponsorumun ürünleri gerçekten çok güzel, teşekkür ederim tanıtımın için.

    herkese bol şans,

    gizemli tosbaga
    lazyemy@gmail.com


  13. cangz Says:

    Merhaba.Siteye cangz adıyla üye oldum.Face grubuna kampanya cangz adıyla katıldım.emine kılıç
    emnklc@gmail.com


  14. azranilay Says:

    MRB canım
    İzleyicin oldum.Siteye nuray karapıçak adıyla üye oldum.face adım nuray başer ve arkadaşları davet ettim.Güzel kampanyan için teşekkürler.
    nuray karapıçak
    nuraykarapicak@gmail.com


  15. pan167 Says:

    http://www.facebook.com/melis.durak
    Siteye pan167 olarak üye oldum.
    Sevgilerimle
    Melis Durak


  16. sibel Says:

    *Blogun izleyicisi oldum ...

    * Fresh and Enjoy Facebook sayfasını beğendim
    arkadaslarımı davet etttim.

    * Fresh and Enjoy web sitesine üye oldum,
    * Şartlar tamamdır.

    Sibel Sunay Güler
    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=100000486874392


  17. FUNNY ME Says:

    Güzel ve kolay bir kampanya, Çocuklar için harika bir hediye .Kazanmak için ne gerekiyorsa yaptım. :)

    Şeyda Ergenekon


  18. aslıhan Says:

    canım üye oldum siteye aslizehram adıyla,bütün şartlar yerine getirildi.umarım kazanırım.
    http:www.facebook.com/profile.php?id=1510047862
    aslıhan sert


  19. ereknur Says:

    Merhaba canım çok ama çok faydalı bir kampanya başlatmışsın.Facebookta Ayşenur EREK adıyla sayfayı beğendim ve arkadaşlarıma önerdim.Sitelerine ereknur@mynet.com ile üye oldum.ayşenur erek ereknur@mynet.com


  20. myname42 Says:

    merhaba
    siteye myname42 nickiyle üye oldum
    facede beğendim ve 454 arkadaşa önerdim
    ali bayar
    alibayar42@mynet.com


  21. nurten Says:

    bütün şartlar tamam oğlum için istiyorum
    nurtenerol71@hotmail üye oldum
    facede nurten turhan olarak beğendim davetlerde tamam


  22. sevgi128 Says:

    merhaba,blogunun izleyicisi oldum,
    Fresh and Enjoy Facebook sayfasını beğendim
    ve arkadaslarımı davet ettim.
    Fresh and Enjoy web sitesine gülay çetinkaya adıyla üye oldum.

    gülay çetinkaya


  23. helios Says:

    tüm şartları yerine getirdim , siteyi inceledim ve ürünler gerçekten kaliteli görünüyor , çocuklarının sağlığına özen gösteren herkese siteyi incelemesini tavsiye ederim, 3 buçuk yaşındaki kızım için kazanmayı çok isterim ..
    Kerman Ataş
    http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=1168904692


  24. nihan Says:

    mrb,
    şartlar tamam cnm.ürün tam istediğim bu günlerde:)
    umarım gene şanslı olurum..
    face duyurum
    http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=528858840
    parmakkurabiye@gmail.com
    nihan keçeci tali


  25. aylin Says:

    mrb,
    şartlar tamam cnm.kazanmak istiyorum artık...
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1013527935&v=wall&story_fbid=155294624497968&ref=notif&notif_t=like#!/profile.php?id=1013527935
    aylnkaan@gmail.com
    aylin kurtulan


  26. beyhan Says:

    merhaba,

    blogunuzu izlemeye aldım,
    siteye uye oldum.
    yalnız facebook hesabım yok.
    umarım cekilişe dahil olurum.
    ÜRÜNLERİNİZ GERCEKTEN COK GUZEL...

    BEYHAN YAGLIDERE


  27. YELDA AKSU Says:

    Cnm aldigim butun mataralar koku yapti, umarim bunu kazanirim da; memnun kalip da okulda herkese de tavsiye ederim. Sartlar tamamdir. yelda aksu- yeldaaksu@gmail.com


  28. merhaba,blogunuzu zaten izliyorum siteye açelya yılmaz adı ile ve pretemagna@gmail.com adresi ile üye oldum yine facebook sayfasını açelya yılmaz olarak beğendim.kampanyanızı facebook profilimde duyurdum.
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1605471239
    sevgilerle..oğlumun şansına umarım kazanırız :)
    açelya yılmaz


  29. Neslihan Says:

    katıldım

    http://www.facebook.com/camelia81


  30. deniz öz Says:

    merhaba izleyicin oldum siteye üye oldum deniz067 kullanıcı adımla face sayfasını beğendim ve arkadaşlarımı davet ettim kampanyayı facede duyurdum http://www.facebook.com/profile.php?id=100001534415425

    deniz öz
    deniz_8180@mynet.com


  31. ece Says:

    facebookta ece kalaycıoğlu olarak beğendim arkadaşlarımı davet ettim.siteye 1904 kullanıcı adımla üye oldum
    bloğumda yer verdim
    http://derinceece.blogspot.com/2010/09/bu-yl-her-beslenme-cantasna-bir-mini.html
    umarım derin e kazanırım
    ece kalaycıoğlu


  32. ESRA ERGEN Says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.

  33. elif_kumova Says:

    oglumun şansına katıldım cnm üye oldum elifkmv adıyla arkadaşlarımı davet ettim facemde peylaştım http://www.facebook.com/elifkmv?ref=ts elif kumova


  34. dogam Says:

    tüm sartlar tmmdır cnm doga hnm okula basladı ilk okul tecrübesinde bu saglıklı matarardan yanında olması beni cok sevindirecek umarım bana cıkar :)
    basak köse
    basak-kose@windowslive.com


  35. lambacini84 Says:

    bende katıldım üye oldum sartlar tamam :) efgem nickiyle uye oldum davet ettim ,izleyici oldum ,bu sene okula başlayan oğlumun şansına inş kazanırız :)

    pınar özaydın ..


  36. ESRA ERGEN Says:

    hediyen harika gerekli şartlar tamamdır siteye esra2409 NİCKİMLE üye oldum face sayfasına katıldım ve arkadaşlarımı davet ettim,
    3 kişiden biri olmak istiyorum

    esra ergen


  37. ZEYNEBİM Says:

    çok güzel bi kampanya canım harika düşünmüşsün
    nursel gideroğlu


  38. ertuğum Says:

    şartlar tamam canım
    siteye üye oldum ertugum
    tuğba suyabatmaz
    mekselina_ask@hotmail.com
    süper bir hediye emeginize saglık başarılar


  39. Ayşe Bahar Says:

    merhaba..
    tüm şartlar tamam gecenin 2 sinde:))))))
    aysebahar adıyla üye oldum..
    face sayfasını beğendim kimler varsa davet ettim..
    izlemedeyim seni canımın içi:)

    http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100001459487865

    face duyurum..

    ayşe bahar
    aysebaharim@gmail.com


  40. yeliz can Says:

    ŞARTLAR TAMAMDIR ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA OLMUS.
    http://www.facebook.com/topic.php?topic=203&post=744&uid=116205811748686#!/sonsuzluk2010
    YELİZ CAN


  41. deneme Says:

    mrb tüm şartlar tamam üye adı :seros
    fac duyuru linkim:http://www.facebook.com/profile.php?id=100000556345519
    arkadaşlarımı davet ettim
    herkese bolşans çok güzelbir ürün umarım kazanırım oğlum için
    serap ebik
    serap.ebik@gmail.com


  42. ftuyun Says:

    Gerçekten çok güzel bir ürün çok istiyorum yaptığımız şehir dışı seyahatlerinde kızım için kullanacağım
    Öncelikle Fresh and Enjoy facebook sayfasını beğenip arkadaşlarıma önerdim

    Fresh and Enjoy web sitesine Feray TUYUN YÖRÜK adıyla üye oldum

    Veee Facebook duvarımda yayınladım. http://www.facebook.com/profile.php?id=826508325

    Feray TUYUN YÖRÜK
    ftuyun@yahoo.com


  43. Merhabalar. bende tüm şartları yerine getirdim. çok hoşuma gitti hediyen umarım şansım vardır. sevgilerimle...

    site üyelik adım : şerife yayla (kampanyaozlem)

    face adım : hergünkampanya özlem

    blogum : http://ozlemcekampanya.blogspot.com/2010/09/26-eylul-bu-yl-her-beslenme-cantasna.html

    şerife yayla
    kampanyaozlem@hotmail.com


  44. merhabalar kampanyanız hayırlı olsun şartları tamamladım hemen katıldım inşallah şeytanın bacağını kırarım bu sefer.
    simge engin
    afacankiz_simge@hotmail.com


  45. diazem Says:

    Bütün şartları yerine getirdim.. İlk defa karşılaştığım bir ürün..

    site uyelik kullanıcı adım diazem
    facebook: mustafa özer
    mustiozer@yahoo.com

    http://www.facebook.com/profile.php?id=1006403955


  46. calimero_tr Says:

    Merhaba,
    Benim de büyük oğlum bu sene ilkokul 1. sınıfa başladı, sayende çok yeni şeyler öğreniyorum bu yüzden senin her zaman izleyicinim :)

    face adresini sen öneri yaptığın için daha önce izlemeye almıştım,

    Sitesine de calimero kullanıcı adıyla üye oldum :)

    Hanife Karakaş Kılıç
    hanife.kilic78@gmail.com


  47. ~~esra~~ Says:

    merhabalar. bütün şartlar tamamdır.
    siteye isimyok000 nickiyle üye oldum
    esra birkan/ isimyok000@mynet.com


  48. Aysel Durak Says:

    kurallar tamamdır
    aysel durak ismiyle üye oldum
    facebook adım aysell semihh
    kampanyanı yayınladım
    http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=291479484154&ref=ts
    inşlh kazanırım cok begendim


  49. Hatice Says:

    şartlar tmmdır
    Hatice ÇEMEK
    facebook linkim; http://www.facebook.com/#!/Kampanya.Hatice
    kampanyanızı ve blogunuzu çok beğendim


  50. ASLIM Says:

    şartları tamamladım.
    seneye ana sınıfına baslayacak oglum için katıldım, oglumun sansına umarım cıkar.

    ASLI'M DOGAN
    http://www.facebook.com/aslim.dogan#!/aslim.dogan


  51. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  52. suzann Says:

    merhaba.siteye suzan7814 adıyla üye oldum.facebookta arkadaş listeme davet yolladım.profilimde de paylaştım linki:
    http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1468180723

    şartlar tamamdır.umarım kazandığım ilk blog hediyesi olur.kolay gelsin..

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com


  53. Qandalf Says:

    Merhaba gerçekten güzel kampanya oğlum için katıldım umarım kazanırım. Tüm şartlar tamamdır.
    Mehtap Fındık


  54. iyi günler
    çok güzel bir kampanya oğlum bu sene anasınıfına başladı onun şansına katıldım.
    Pınar GİRGİN
    şarları tamamladım 77 kişiye davet gönderdim facebook profil linkim bu:
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1835263099
    pinar.girgin.0509@hotmail.com

    şimdiden teşekkürler..


  55. sanem Says:

    merhaba kolay gelsin kampanyanız hayırlı olsun umarım bu kez şans bana güler bloğunuzun izleyicisi oldum face de davet gönderdim herkese bol şanslar...ismim AYNUR KILIÇ email: sanem_025@hotmail.com


  56. Merhaba güzel kampanya oğlum için katıldım umarım kazanırım. Tüm şartları terine getirdim. Recep METİN kampanyahobisi@hotmail.com


  57. paşam41 Says:

    cnm kampanyan hayırlı olsun ürüne bayıldım çok isterim kazanmak oğlum için kısmetse siteye üye oldum pasam41 adıyla facede katıldım reyhan dönmez adıyla hepimize bol şans sevgilerimle

    http://iyikivarsinpasam.blogspot.com/2010/09/minakarenim-ve-fresh-enjoydan-hediyee.html

    reyhan dönmez
    rey_ka_ers@hotmail.com


  58. z.guzell Says:

    Şartları tamamladım.

    Züleyha GÜLDÜR

    http://www.facebook.com/topic.php?topic=203&post=783&uid=116205811748686#!/profile.php?id=100000044170526


  59. inci_ser Says:

    canım bloğunuzun izleyicisi oldum
    facede inciser sakar adıyla gerekli işlemleri yaptım
    inciser gök
    inci_ser@hotmail.com


  60. aynalar_xxx Says:

    cnm mrb bayıldım mini,ye prensesim başlıçak seneye onun şansına katıldım.şartlar tmm siteye üye oldum.
    yıldız yıldızhan
    yildizlar.altinda_@hotmail.com
    face grubuna katıldımve kampanyayı facemde duyurdum buda lingim.tşklerr
    http://www.facebook.com/profile.php?id=771637828#!/profile.php?id=771637828&v=wall&story_fbid=104818596249584


  61. sedefin Says:

    herkese başarılar tüm şartları yerine getirdim
    sedef yaşar yıldırım


  62. fatma Says:

    güzel bir site beğendim.
    Fatma KURT
    kurtsezen@gmail.com
    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000889805558


  63. pinar Says:

    PINAR ÖZTÜRK AK benim kzıım henüz 2 yaşında ama neden daha sonra olmasınki:)))
    http://www.facebook.com/pinarecrinahmetak
    face isim:PINAR ÖZTÜRK AK
    FACE TAKMA AD:pinarecrinahmetak

    pinar_ozturk@hotmail.com

    HERKESE BOL ŞANS DİLİYORUM

    PINAR ÖZTÜRK AK


  64. Güzel bir kampanya olmuş yine :)
    Siteye esmer125 adıyla üye oldum
    Facede sayfayı beğenip arkadaşlarıma önerdim
    pınar şenoğlu
    pinarindunyasi@gmail.com


  65. havva Says:

    Ferda güllü
    http://www.facebook.com/?sk=messages&tid=1037165104567#!/profile.php?id=100001501269685


  66. inci_ser Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  67. ay ısıgım Says:

    merhaba
    siteye ayısıgım olarak kayıt oldum
    gruba aynı isimle katıldım facede duyurdum Fresh http://www.facebook.com/index.php?lh=cbdea64c5d9bf4ed96ce141e1f19335a&eu=QG0iKdQ_N_ZmxB7xWVuhSw#!/profile.php?id=100001254053586
    blogunu zaten izliyordum
    bedrye ozsoylemez
    guzguzelim@gmail.com


  68. şartlar tamam..emel pozlu olarak kayıt oldum facede de ok..
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000536948328
    açıkçası hediyeye bayıldım yaa çok güzel gerçekten umarım şanslılardan biri ben olurum :)


  69. canan Says:

    selam izleyicin oldum.facede gruba katıldım arkadaslarıma önerdim.siteye üye oldum.ürünler cok hoşuma gitti.Canan Yılmaz


  70. nihal Says:

    Şartlar tamam
    Siteye Nihal Can (mmucn) adıyla üye oldum

    Nihal Can
    mmucn@hotmail.com

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000849195250


  71. nihatkayra Says:

    çok beğendim ürünleri bende katıldım
    şartlar tamam
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000253164372
    nihatkayra@gmail.com


  72. RECEP AYDIN Says:

    Siteye üye oldum,facede duyurdum,sayfayı beğendim arkadaşlarımı davet ettim,zaten izleyicinizim.
    http://www.facebook.com/pages/freshandenjoy/114879501868286?v=wall&ref=search#!/profile.php?id=734528515
    RECEP AYDIN
    recep-1953.qhotmail.com


  73. Ebru Says:

    Süper kampanya canım. İzleyicinim, siteye üye oldum, facebookta gruba katılıp arkadaşlarımı davet ettim. Biz de matara mağduruyuz. Oğlum kahramanlı matara istedi, aldım ama kokuyormuş, su içemiyor. Umarım şans bize de güler. Gülmese de bu siteyle tanıştım ya, o da büyük kazanç. Teşekkürler canım.

    Ebru Yüksel
    erteb@hotmail.com


  74. sacide Says:

    Canım yine çok güzel bir kampanya yapmışsın,okul çocuklarının ihtiyacı olan bişey.
    Bende kampanyaya katıldım .
    Siteye üye oldum,face'de sayfayı beğendim arkadaşlarımı davet ettim,face'de duyurdum.
    http://www.facebook.com/profile.php?id=734272527
    Zaten izleyicinizim.Bana çıkarsa bu yıl okula başlayan torunuma hediye edeceğim Herkese bol şans.
    SACİDE AYDIN
    sacide.aydin@hotmail.com


  75. yağmurvil Says:

    merhaba cnm siteye üye oldum davetlerde tmm facede paylaştımmmhttp://www.facebook.com/profile.php?id=100000910758085 v,ildan yanmaz vilmur@mynet.vom


  76. RECEP AYDIN Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  77. gülümser Says:

    sartları tmmladım canım inş kazanırımm :))

    gülümser demirtaş


  78. kardelen Says:

    şartlar tamam
    kardelen kaygusuz
    kardelenkaygusuz@gmail.com


  79. yasenyas Says:

    merhaba siteye yasmin olarak üye oldum
    facede duyurdum
    yasemin okumus
    yasenyas@gmail.com


  80. merhaba şartları yerine getirdim siteye aybuke067 adımla üye oldum
    face linkim http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1119291518


  81. merhaba şartları yerıne getırdım face linkım: ufaklik53@gmail.com ismim serpil köse


  82. eminemm Says:

    mrb son anda gördüm umarım kaçırmadım torunumu sevindirmek isterim çıkarsa okul hediyesi:) facede paylaştım şart olmasada http://www.facebook.com/home.php?
    siteye eminemm adıyla üye oldumm. emine.koyun@hotmail.com


  83. burcu özen Says:

    güsel bir bilgilendirme olmuş bir sınıf öğretmeni olarak bu kampanya hoşuma gitti çok yerinde


  84. star11 Says:

    merhaba cottn boxsa üye oldum şartları yerine getirdim facede paylaştım facebook.com/yıldız.dimis ecemdimis@mynet.com


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com