FRESH AND ENJOY SONUCLARIMIZ....
Bu yıl her beslenme çantasına bir Mini girecek dedik ve bir etkinligimizin daha sonuna geldik.

Bu etkinligimizde gördük ki, hepimizin ortak yasadıgı sorun sağlıklı olmadığını düsündüğümüz mataralarmış. Fresh and Enjoy markasından bilmediğimiz ne kadar çok şeyi öğrendik. Biz kokusundan rahatsız olurken, meğer çocuklarımıza kendi ellerimizle zararlı maddeleri içeren mataralar alıyormusuz.

Fresh and Enjoy etkinligimizde sağlıklı, içerisinde zararlı bakteri barındırmayan ve çocukların ilgilerini çekebilecek kadar şık ürünlerle tanıstık. Siz izleyicilerimizden gelen yorumlar ve katılımlarda bizi bir o kadar mutlu etti. Ümit ediyorum bundan sonra tüm çocuklarımızın ürünleri Fresh and Enjoy markalı olacak :)

Etkinligimiz sonucunda, kazanan sanslı arkadasları açıklamadan önce 
Fresh and Enjoy yetkililerine, etkinligimiz süresince göstermis oldukları nazik davranıslarından, ilgilerinden ötürü tesekkür etmek istiyorum. Sağlıklı nesiller yetistirilmesinde ürünleri ile katkıda bulundukları, çocuklarımızı sağlıklı içecekler ile bulusma imkanı tanıdıkları için ayrıca tesekkür eder, basarılarının devamını dilerim.
Şimdiiii....

Artık açıklayayım mı :))))

70. sıra ile EBRU YÜKSEL
16. sıra ile SİBEL SUNAY GÜLER
76. sıra ile FATMA ÖZDEMİR

Yedek talihlilerimiz ise;
40. sıra ile SERAP EBİK
25. sıra ile AYLİN KURTULAN
18. sıra ile ASLIHAN SERT olmustur.

Şanslı arkadaşları kutluyorum. 
Kendilerinden 3 gün içerisinde iletisim bilgilerini buraya mail atmasını rica ediyorum.


ÇEKİLİŞ DETAYLARI


 YEDEK TALİHLİLER


Etiketler: edit post
11 Responses
  1. zeynep78 Says:

    tühh üzüldüm gerçekten güzel hediyeydi :(
    ama şanslı arkadaşlarımı kutluyorum...
    tebrikler...
    ve teşekürler nurayım böyle güzel bir etkinlik gerçekleştirdiğin için canım...


  2. karenim Says:

    Zeynepcim tsk. ederim güzel düsüncelerin için :)
    Ama üzülme Fresh and Soft ile bir kampanyamız daha gerceklesecek. Sansını orada denersin :)


  3. ece Says:

    çok işimize yarayacaktı çookk kazananlara tebrikler..


  4. firuzeyno10 Says:

    tebrıkle kazananlara çok istiyordum ama olmamıs nasip...


  5. paşam41 Says:

    tebriklerrr :)


  6. nihan Says:

    tbrkler arkadaşlar


  7. Ebru Says:

    Canım çok teşekkürler:) Çok istiyordum, 1.sıradan kazanmışım:) Sevgiler...


  8. pinar Says:

    TEBRİKLER


  9. sibel Says:

    ürünümüz geldi teşekkürler


  10. benimki de geldi bugün. yeğenim çok sevdi elinden düşürmemek için durmadan su içiyor çocuk.
    böyle bir ürüne sahip olmama ve bu siteyle tanışmama vesile olduğunuz için çok teşekkür ederim...


  11. karenim Says:

    hediyelerinizi beğenmenize cok sevindim, bir nebzede olsa yüzlerinde gülümsemeye sebep oldu isem ne mutlu bana...

    sanslarınız daim olsun...


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com