COTTON BOX YOLCULUGUNDA KAZANAN SANSLI....
Herkese Merhaba....
Öncelikle sevgi ile yoğrulmuş, nice güzel haftalar dilerim... 

 Sizlerle başladığımız COTTON BOX yolculuğumuzda ikinci etkinliğimizin daha sonuna geldik. Bu etkinligimizde sizlere üç soruluk bir anket hazırlamıs ve görüşlerinizi merak etmiştik. O kadar güzel katılım oldu ki, tüm katılımcılarımıza ilgilerinden dolayı ayrı ayrı teşekkür ediyoruz. Görüşleriniz, paylaşımlarınız bizim için çok önemli. Paylaşmış oldugunuz her kelime, her cümle, ileriye dönük çalışmalarımızda sizlerin memnuniyeti için markamıza ışık tutacak....

Etkinligimizde sizlerden sayısız mail aldık. Ürünlerimizi çok beğendiğini ifade eden, nereden satın alabileceklerini öğrenmek isteyen katılımcılarımız oldu. Konuyu hemen COTTON BOX yetkililerine ilettim ve markamızdan sevindirici haber geldi. Çok yakın bir zamanda web sitelerinde e-satış bölümü hazırlayacaklarını bildirdiler. Hazırlık süresi içinde ürünlere ulasmak isteyen katılımcılarımız ise bulundukları ili ve semtlerini içeren bilgiyi info@sumastekstil.com.tr  adresine gönderdikleri takdirde kendilerine en yakın bayi iletisim bigileri gönderilecektir.

Şimdi artık etkinligimizin sonucunu açıklama zamanıdır...
Hepiniz sabırsızlıkla bekliyorsunuz biliyorum :)

Kazanan şanslı üyemiz;

  46 No'lu Yelda YAPALI olmustur.
Yedek talihlimiz ise 51 No'lu Gülin Özgür MANAV olmustur.


Kazanan arkadasım, gerçekten çok şanslısın :)
Katılımın bu kadar güzel oldugu bir etkinlikte kazanan sen oldun, şansın daim olsun :)
En kısa sürede iletişim bilgilerini ve beğendiğin pike takımı modelini bana bildirmeni bekliyorum.

Kazanamayan arkadaşlar, lütfen asmayın o güzel suratlarınızı, COTTON BOX etkinliklerimiz tüm hızıyla devam edecek. Kim bilir, belki diğer etkinligimizde sanslı kisi siz olabilirsiniz :)

 *Kampanya Detayları;
*Sevgili arkadaslar, kurallarımızda da belirtildigi üzere AD-SOYAD bulunmayan yorumları,
Cotton Box Facebook sayfasına anket cevaplarını yazıp, blogda AD-SOYAD ve facebook linki yazmayan üyeleri, üzülerek söylüyorum ki değerlendirmeye dahil edemedik.
Daha sonra ki kampanyalarımız da bu konuda hassas davranacagınızı ümit ediyorum.

*Çekiliş Detayları;




Etiketler: edit post
5 Responses
  1. zeynep78 Says:

    tebrik ederim şanslı arkadaşı,
    seninde şansın var yinede gülinim yedeklerde olmakta büyük şans :)


  2. cicikan Says:

    tebrikler kazanana çok güzel bir hediyeydi


  3. nihan Says:

    tbrkler kazanan arkadaşa,harıka bir hedıye...


  4. aynalar_xxx Says:

    tbrk ediyorum evet ciden çok şanslılarmış


  5. yelda Says:

    yelda
    çok teşekkürler arkadaşlar darısı sıze inş


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com