Bugun Benim Doğum Günüm...

Takvimlerden haberin yok mu geçiyor yıllar...
Bana küsmüş, yüzüme gülmez zalim aynalar...
Kimimiz yorgun, kimimiz solgun, kimi isyankar...
Acı gerçek bu, ömrümüz bir su, içiyor yıllar...

Ne kadar doğru söylemiş Adnan Ergil;  
''Ömrümüz bir su, içiyor yıllar''...

Ömrümün bir su gibi içtigi yılların başlangıcında,
Kasım ayının son gunu, soğuk bir kış gecesi gelmişim dünyaya..
Bunu hep soylerim, belki de bundandır kışları sevmelerim.

Yeri gelmiş o soğuk gecelerde annem sarıp sarmalamış beni,
zaman geçmiş sevdiğim erkek, sevgili eşim...
Ve yine zaman geçmiş minicik, küçücük bir beden ısıtmış yüreğimi,
ruhumu...

Ne mutlu bana, bunca yıl hiç üşümemiş bedenim, yüreğim...
Ben bugun bu yıllardan birini daha deviriyorum.

Bugun doğum günüm benim...

Hayat acı yüzünü zaman zaman gösterse de;
Aldıgım her nefes için... Sevdiklerimin, dostlarımın ruhuma kattıkları eşsiz deger için... Yüreğimde ki sevinçleri de, yangınları da benimle paylaştıkları için...
Hayatımın anlamı, melegim, prensesim Mina Karenim için;

Yasamımın her anına, her saniyesine binlerce şükürler olsun....


Etiketler: edit post
12 Responses
  1. cnm benim nice yaşlara,sağlıkla huzurla..
    her anı bir öncekinden güzel geçsin yeni yaşının:)
    sen gibi olsun hergünün:))
    öpüyorum


  2. dogam Says:

    nice saglıklı mutlu yıllara cnm iyiki varsın :*


  3. ATLI KARINCA Says:

    iyiki doğdun nice güzel mutlu yıllara :)


  4. karenim Says:

    güzel dilekleriniz, degerli yorumlarınız için çok tsk. ederim...


  5. hawwa Says:

    nice mutlu, neşeli ve yaşam dolu yaşlara...


  6. bayrak Says:

    nice mutlu yıllaraa..


  7. Gul/İnn Says:

    nice yıllara..


  8. cicikan Says:

    NİCE MUTLU SENELERE CANIMMM..

    SEVDİKLERİNLE SAĞLIKLI HUZURLU BİR YIL SENİNLE OLSUN...


  9. karenim Says:

    Bayrak, Gul/İnn, Cicikan... güzel dileklerinize tüm kalbimle tsk. ederim...


  10. celebi74 Says:

    doğum günün kutlu olsun şekercik.. daha nice yıllarda mutlu günlerin sağlıklı günlerin çok olsunnn


  11. nice uzun mutlu yıllarınız olsun sevgiler


  12. nice mutlu yaşlara :)


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com