VE BEKLENEN SON!
Merhaba Sevgili Dostlar,
İstanbul'da bugun bahardan kalma bir hava ve
muhtesem bir hafta sonu gecirmek için önümüzde iki gün var.

İstedim ki hazır bende boyle enerji dolu iken :) 3 takipcimizin de
hafta sonu mutlulugunu ikiye katlayalım.
Veeee pazartesi gününü beklemeden COTTON BOX sonuclarımızı acıklayalım.

Ama öncelikle az biraz tesekkür konusması yapmak istiyorum :)

Efendim, başta SÜMAŞ TEKSTİL yetkililerine; 
bloguma, sahsıma olan güvenleri, blogum ve izleyicilerim ile
ortak bir projede bulusup, 3 etkinlik süresince yanımızda oldukları,
etkinlik süresince göstermis oldukları nazik ve ince davranıslarından ötürü tesekkürlerimi sunuyorum.

Ayrıca,
Değerli takipcilerim, sizlere de aynı sekilde bloguma ve bana olan güveniniz,
etkinliklerimde yer alıp, vakit ayırdığınız, sansınızı denediğiniz, güzel düsünceleriniz, güzel duygularınız, emekleriniz için tesekkür ederim....

Daha fazla yazacağım ama facebook profilimizde sabırsızlanan izleyicilerimiz var, çok baskı hissediyor ve sözü fazla uzatmadan kazanan arkadaslarımızı hemen açıklıyorum :)

COTTON BOX ile birlikte düzenlediğimiz 3. etkinligimizde anketimizi cevaplayarak, değerli düsüncelerini bizimle paylasan izleyicilerimiz arasında düzenlediğimiz çekilis ile kazanan sanslı arkadaslarımız;

Bornoz Hediyemizi kazanan;
34. Sıra ile SERPİL KÖSE

Havlu Hediyemizi kazananlar;
79. Sıra ile PINAR SENOĞLU
21. Sıra ile GÜZİN ÖZTÜRK olmustur.

Yedek Talihlilerimiz;
1. Yedek 85. Sıra ile SİNEM GENCAY SELCUK
2. Yedek 18. Sıra ile MERVE ÇELİK
3. Yedek 58. Sıra ile SERAP EBİK olmustur.

Şanslı arkadaslarımızı tebrik ediyor ve sanslarının daim olmasını diliyorum.
En kısa sürede iletisim bilgilerini ve kazandıkları hediyelerin tercih ettikleri renk bilgisini bana ulastırmalarını rica ediyorum.

*Kampanya Detayları;

*Sevgili arkadaslar, kurallarımızda da belirtildigi üzere AD-SOYAD bulunmayan yorumları,
Cotton Box Facebook sayfasına anket cevaplarını yazıp, blogda AD-SOYAD ve facebook linki yazmayan üyeleri, üzülerek söylüyorum ki değerlendirmeye dahil edemedik.
Daha sonra ki kampanyalarımız da bu konuda hassas davranacagınızı ümit ediyorum.

*Çekiliş Detayları;






Etiketler: edit post
6 Responses
  1. nihan Says:

    kazananlara tbrkler :)


  2. paşam41 Says:

    tebrikler arkadaşlar.


  3. ZEYNEBİM Says:

    tebriklerrr


  4. teşekkürler herkese. özelliklede bu kampanyayı duzenleyen cotton box'a ve haberdar eden mina karenime Benim için süpriz oldu hem sevindım hemde şaşırdım SERPİL KÖSE


  5. galadriel79 Says:

    Nuray Hanım,işlerimin yoğunluğu dolayısıyla bir süredir doğru dürüst nete girememiştim ve bu nedenle kazandığımı farkedemedim.Dün gece facebokta duvarıma yazdığınız açıklamayı görüp sonucun yeni açıklandığını düşünerek size adresimi gönderdim.Keşke bu bilgi daha önce MAİL adresime gönderilmiş olsaydı (başvuruda yazmıştım) o zaman mutlaka görür ve iletişim bilgisini hemen gönderirdim.Daha önce de blog kampanyalarından ödül kazandım ve hep kazandınız maili gelmişti.Nasipte ne varsa o olur sonuçta ama mail ile bilgi verilmemiş olmasına hala şaşırıyorum.Yine de Cotton Box u bu güzel kampanyası için tebrik ederim.
    Güzin Öztürk


  6. karenim Says:

    Güzin Hanım Merhaba,

    Kazandıgınızı gec farketmenize uzuldum.
    Facebook'ta sonuclar acıklanır acıklanmaz kazanan tum arkadaslara facebook profillerinden mesaj atarak ulastım. Sizden bilgi gelmeyince facebook profilinizde duvarınıza da yazdım. Şartlarımızda da bulunan ad-soyad ve facebook link sartı bunun içindir. Ayrıca mail atmamamın sebebi facebook'ta attıgım mesajın zaten e-postanıza dusmus olmasıdır.
    Profilimde dikkat ederseniz size ulasamadıgımı, tanıyanların size bilgi vermelerini rica eden bir paylasımımda mevcuttur. Bu konuda gerekli hassasiyeti gosterdiğime inanıyorum.

    Katılımınız için tsk. eder, baska kampanyalarda sansınızın daim olmasını dilerim...


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com