YENİ YILA 5'KALA KİMLERİN MUTFAKLARI RENKLENİYOR?
Herkese Merhaba,
 Yeni yıl heyecanını yasadığımız su günlerde her yer ışıl ışıl,
rengarenk. Yeni yıl coşkusu herkesi sarmış, caddelere kırmızı halılar dösenmis.
Vitrinler yılbaşı konseptine göre hazırlanmış, Alışveriş Merkezleri yeni yıl alısverisinde bulunanlar tarafından hınca hınç dolu, evlerde ayrı bir neşe.
Gözlerimin önünde yılbaşı ağaçları, kırmızılar, simler, kalpler, noel babalar, hediye paketleri uçuşuyor.

Uçuşan hediye paketlerinden 15 tanesi ise Keramika Seramik tarafından
Mina Karenim takipcilerine gidiyor :)
Yaşasınnnnn!!!!
Tamam kabul ediyorum, yeni yıl heyecanı beni de sarıp sarmaladı :)
Font rengimden de belli oluyor değil mi "Kırmızı"...

Peki, yeni yıla 5'kala kimlerin mutfakları renkleniyor?
Açıklamadan önce Keramika Seramik takipcilerime özel bir mesaj göndermis, onu yayınlamak istiyorum.


Değerli sözleri için Tugba Hanıma, sahsım ve takipcilerim adına tesekkür ediyorum.
Keramika Seramik ile ortaklaşa yürüttüğümüz  ''15 GÜNE, 15 HEDİYE'' etkinliğimizin sonucunda;

Keramika Seramik
7 PARÇA PASTA TAKIMI kazanan şanslı 8 izleyicimiz;
  • 167. SIRA İLE "Damla Kayıhan"
  • 177. SIRA İLE "Sedef Ölmez"
  • 311. SIRA İLE "Zeynep Öztürk"
  • 47. SIRA İLE "Sibel Sunay Güler"
  • 121. SIRA İLE "Fatma Özdemir"
  • 71. SIRA İLE "Yeliz Gül"
  • 26. SIRA İLE "A. Duran"
  • 145. SIRA İLE "Sinem Okul Kaya"

Keramika Seramik 12 PARÇA ÇAY TAKIMI kazanan şanslı 7 izleyicimiz;

  • 241. SIRA İLE "Meral Durak"
  • 320. SIRA İLE "Gülümser Kaya"
  • 15. SIRA İLE "İpek Erili"
  • 101. SIRA İLE "Dilek Onart"
  • 73. SIRA İLE "Songül Doğan"
  • 329. SIRA İLE "Elif Yılmaz"
  • 270. SIRA İLE "Erkan Türkan"


Şanslı izleyicilerimi tebrik ediyor, en kısa sürede iletisim bilgilerini mail adresime göndermelerini rica ediyorum.

Etkinligimize katılan tüm takipcilerime tesekkür ederim. 
Katılımlarınız ile etkinligimiz çok renkli, basarılı gecti ve rekor sayıda yoruma ulaştı.
Kazanamayan arkadaslarımız lütfen üzülmesinler, Mina Karenim yeni sürprizleri ile yeni yıldan sonra da hediye vermeye devam edecek...

Hani nasıl derler?...
Bizden ayrılmayın :)

ÇEKİLİS LİSTESİ
 EKSİK BİLGİ GÖNDEREN TAKİPCİLER, 
BİLGİLERİNİ TAMAMLAMADIĞINDAN LİSTEDEN ÇIKARILMISTIR.
Etiketler: edit post
20 Responses
  1. Jasmin Says:

    Tebrikler kazananlara)) Minakarenim emeklerine sağlık)


  2. firuzeyno10 Says:

    tebrıkler kazananlara yokum:(( napalım bizde alırız..


  3. nurşen Says:

    şansımdan nefret ediyorum tebrıkler kazanan arkadaslara


  4. gülümser Says:

    kazanmışım tşkler minakarenim yeni yıla şanslı giricem demekki :)))))))gülümser kaya


  5. zeynep Says:

    Çokk teşekkürler katılan ve kazanan arkadaşlarıda ayrıca tebrik ediyorum...


  6. Benhurum Says:

    Yeni yılın şanslı arkadaşlarını tebrik eder, birbirinden güzel ürünler ile renklenen mutfaklarıyla beraber hayatlarının da renkli olmasını diler, size ve bu etkinliğe ev sahipliği yapan Keramika'ya özel teşekkürlerimi sunar, herkesin yeni yılını tebrik ederim...


  7. dilekdidi Says:

    çok şaşırdım ismimi görünce hiç ummuyodum :) diğer kazananlara tebrikler, bu güzel hediyeler içinde teşekkürler


  8. tebrikler kazananlara ve firmaya güzel mesajı için çok teşekkürler.kazanamadığıma üzüldüm ama harika şeylerle 2011de bizimlesin eminim cnm
    herkese iyi seneler :)))
    teşekkürler güzel kampanyan için hayatım...


  9. Mina Karenim Says:

    Değerli arkadaslar,
    birbirinden güzel sözleriniz için çok tsk. ederim. inanın gönlüm ister ki, tüm takipcilerimi mutlu edeyim. biliyorum sonuclar acıklandığında kazananlar sevinirken kazanamayanlar üzülüyor. ama birgün kazanan sizde olabilirsiniz. su an kazananlarda daha onceden kazanamadıları için üzülüyorlardı ama bugun mutlular.

    lütfen üzülmeyin, Mina Karenim birbirinden renkli etkinlikleri ile sizlere yeni markalar tanıtmaya, yeni sürpriz hediyeler vermeye devam edecek.

    siz sadece izleyin yeter :)

    sevgiler...

    mina karenim...


  10. Kazanmışım, çok teşekkürler, çok mutlu oldum :)


  11. zeynep78 Says:

    tebrik ederim arkadaşlar ,teşekkürler nurayım emeğine sağlık canım..
    güle güle kullanın arkadaşlar...


  12. merales Says:

    Nuraycım çok teşekkürler
    kazanan tüm arkadaşları tebrik ediyorum
    bende kazanmışım artık çay içmeye bekliyorum seni :)


  13. sinem Says:

    Ben de kazandım, çok mutlu oldum :) ilk defa şansım yaver gitti. 27 Aralık doğumgünüm, bana hem güzel bir sürpriz hem de çok güzel bir hediye oldu. Emeğinize sağlık. Sevgiler...
    Sinem OKUL KAYA


  14. sibel Says:

    sabah sabah aldığım haber süper... çokkk teşekkürler..... süper bi hediye oldu bana :) yeni evimde güzel güzel kullanıcam inşallah...
    eskişehirde hamamyolunda ismini hatırlamamıştım ama böyle rengarenk ürünler satan bir mağaza vardı hem uygun fiyatlı hemde cıvıl cıvıl çerezlik falan alırdım ama kapanmıştı orası bidaha da görememiştim.. hatta ürünleri görünce direk aklıma o mağaza gelmişti aynı ürünler diye... demekki ynı mağaza :) şimdi cengiz topel caddesine taşınmış... ilk fırsatta fıstık yeşili kahvaltı takımı için gidicem tekrar oraya.... herşeze çok teşekkürler... nuray hanım ayrıca size çok çok teşekkür ederim sizden kazandığım bu harika 2. ürün oldu :) teşekkürler...

    sibel güler


  15. Çok çok sevindiğim bir haber oldu bu :) Çok teşekkürler hem firmaya hem size. Kazanan tüm diğer arkadaşları da tebrik ederim.


  16. yağmurvil Says:

    tebrikler çok üzgünüm:((


  17. kazananları tebrik ederim:)devamı gelsin....


  18. Hediyemi bugün aldım, çok güzeller, renkleri çok hoş, çeyizimdeki yerini aldılar :D Böyle bir kampanya düzenlediğin için çok teşekkürler...

    Sevgiler,
    Damla


  19. Merhaba. Hediyem bugün geldi. Çok güzel. Bu konuda bir yazı yayınladım.Linkim:

    http://yanasip11.blogspot.com/2010/12/firma-diye-buna-derim.html

    Sana ve Keramika'ya tekrar teşekkürler arkadaşım.


  20. dilekdidi Says:

    benimkilerde bugün geldi, moru sevdiğimi firma hissetmiş olmalı :))) çok hoş, çok beğendim
    teşekkürler tekrardan


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com