"REKLAMIN İYİSİ KÖTÜSÜ VAR MIDIR?"
Her zaman tartısılır reklamın iyisi kötüsü olur mu? olmaz mı? 
Bakın ben simdi anlatayım size, siz bir değerlendirin.

Markamız A-Shoe-La.
Hani gecen ay blogumda tanıtımını gerceklestirmistim.
1 hafta süren etkinligimizde 10 sanslı arkadasımıza sürpriz hediyelerimiz olacaktı.
Gayet profesyonel bir sekilde tanıtım metnini hazırladım, onay alındıktan sonra sizlere sundum. Etkinligimiz çok da güzel gecti, sizlerde çok beğendiniz, katılımda bulundunuz.

İste hersey etkinlik sonuclandıktan sonra basladı.
Kazananlar açıklandı, iletisim bilgileri alındı ve firmaya iletildi.

Sonra ne mi oldu?
 
* Sürpriz hediyelerin tanıtımını gerceklestirdiğimiz A-Shoe-La Bebek Koleksiyonundan olmayacağı bilgisi geldi.
* İstanbul dısı kargo gönderilemeyeceği bilgisi eklendi.

Anlasmamız dahilinde tekrar firma ile iletisime gecerek gereken acıklamaları yaptım.
Koleksiyon tanıtımının A-Shoe-La Bebekleri üzerine oldugunu, sartlarımızda yalnız İstanbul içi katılımlar olacaktır diye bir ibare bulunmadığını, anlasma sartlarımıza sadık kalınması isteğimi bildirdim. Bu sürecten sonra uzunca bir süre firmadan bilgi alamadım, donüs sağlamadılar.
Uzun aramalarım sonucu, ofis sekreterinden hediyelerin kendisinde oldugunu gün icerisinde kargoya verileceği bilgisi ile kazanan takipcilerimle iletisime gectim ve takibini yapmalarını istedim. Ertesi gün benim kargom geldi, küçük bir kutu icerisinde 10 adet A-shoe-La ürünü.
Tanıtım karsılığında tarafıma gönderilen hediyeler oldugunu düsündüm, hatta en azından fikrim alınabilirdi diye aklımdan da gecmedi değil.
Ama benim için onemli değildi, önemli olan kazanan arkadaslarımın hediyelerinin onlara ulasması benim için onemliydi, ama olmadı.
Onların hediyeleri gönderilmedi.

Peki neden?

Çünkü firmamız o hediyelerin hepsini bana göndermis.
Benim kargolamamı istemis!!! 
Bu nasıl bir düsüncedir boyle!
Sırf İstanbul dısı gönderimi var diye kargo ücretini odemekten kaçınarak,
blog sahibine hediyeleri göndererek, bu masrafları onun üzerine yıkmaya çalısmak,
akıllılık yaptığını mı düsünmektir, yoksa kendini mi kandırmaktır.

Hem tanıtımını gerçeklestireceksin, hem karsılığını odemeyeceksin, hemde kargo masrafı çok tutuyor diye hediye gönderimini bana devredeceksin.

Ve tüm bunlar yetmezmis gibi hakkımda ve markamla ilgili bir sey duyarsam dava ederim diye tehdit edeceksin!!!

Edin efendim, lütfen edin.
Bakın yazım burada, iletisim bilgilerimi de biliyorsunuz.
Lütfen dava edin!

Ben ki gecmiste su an kapanmıs olan bir bankayı bile dava etmis insanım,
siz mi beni tehdit ederek korkutacaksınız!!!

Siz, öncelikle verdiğiniz sözlere, anlasmalara sağdık kalacaksınız ki,
bu tür durumlara düsmeyin. Siz davalık olmayın!

Bu sürecten sonra kazanan arkadaslarımla iletisime gectim, firma ile gecmise donük tüm görüsmelerimizi ve bana gönderilen hediyelerin fotoğrafını kendilerine ilettim.
Ve benim değerli takipcilerimden gelen yanıt ise insanlık dersi verecek nitelikte.

"Nuray Hanım, lütfen o paketi firmaya geri gönderiniz, zira 400 tl !!! değeri olan hediyeleri biz kendisine iade ediyoruz."

Şimdi siz karar verin arkadaslar,

"REKLAMIN İYİSİ KÖTÜSÜ VAR MIDIR?"

*Not: Tarafıma gönderilen 400 Tl.!!! değerinde ki hediyelerin fotoğrafı;



17 Responses
  1. çok güldüm bunlar 400 tl dir eminim yani reklamın iyiside olur kötüsüde ama bunlar gibi firmalardan birdaha bir cok kişi ne alışveriş yapar nede sitesine girer ben asla girmem ismi okuduktan sonra ve bircok kişi okur bunu ve okumakta gercekten iyi yoksa bilmeden burdan alışveriş yapsaydık ne olacaktı?? alışverişleride istanbul dışına göndermiyorlar galiba oda güzel birşey artık internet sitelerine bile güven olmuyor heryer sahtekar dolmuş yazık hemde cok yazık


  2. zeynep78 Says:

    canım arkadaşım malesefki böyle durumlarla karşı karşıya kalıyoruz ,keşke hiç yaşanmasaydı ama herşeyde vardır bir hayır diyelim ...
    sıkma canını arkadaşım,seni sonuna kadar destekliyorum...
    sen bizim için daha önemlisin ....


  3. cicikan Says:

    şaka mı bu))) bunlar 400 tl değerinde ki fotolar mı )))) Bu kadar aciz mi bu firmalar anlamış değilim neyi kimi tehdit ediyorlar dava edeceğiz diyee yaptıklarından utanmıyorlar mı???? yazık bu gibi firmalara acıyorum


  4. 400 TL değerindeki hediyelere bakar mısınız. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Ben de bir blogtan 6 ocak tarihinde hediye kazanmıştım. Ocak bitiyor nerdeyse ama hediyem hala gelmedi. Firmaya da 19 ocakta mail atıp sordum ama ona da cevap vermediler. Blog sahibi arkadaşın hediyesi gelmiş. Benimkinin gelmemesine şaşırdı ve sağolsun ben ilgilenir sorarım dedi. Bakalım ona ne diyecekler. reklamlarını yaptırırken iyiydi ama. Böyle firma olmayan firmaları kınıyorum gerçekten.


  5. madammoda Says:

    Hem firmayız diye geçinsinler hem de bu terbiyesizliği yapsınlar. Ama çok iyi yapmışsın böyle bir yazı hazırlamakla, terbiyesizlikleri ortalığa dökülsün, bunu okuyan bir kişi bile gidip o firmadan alışveriş yapmayacaktır bence.


  6. Zeynep Says:

    aaa okuyunca şaşırdım inan,üzülme canım benim biz seni biliyoruz seviyoruz gerisi boş:)


  7. zeynep Says:

    Ne kadar yazık! sorumsuz haysiyetsiz olmuş insanlar sevgili Mina Karenim bu reklam falan değil direkt dolandırıcılıktır 3,5 liralık kargo ücretiyle firmalar iflas etmez bunu öğrenemişler.Yılbaşı çekilişlerinde bana da kazandığım bir blogdan/firmadan gelecek hediyenin kargosunu bana bilgi vermeden emri vakiyle alıcı ödemeli göndermişler kabul etmedim geri gönderdim yok efendim biz ödedik kargo şirketi hata yaptı falan dediler ama işin aslı ödememişler zaten, sonra ardımdan gıyabımda öyle çirkin sözler sarfedildi ki sosyal ağlarda pes dedim artık insanlar bu kadar çirkinleşebiliyor,hem hediye gönderip hemde hediyesini karşı tarafa ödetmek çok şık bir davranış değil mi:(...
    Yine yılbaşında bir laptop çekilişi vardı,inanılmaz reklamı yapıldı bloglarda sosyal ağlarda falan, firma hediyeyi gönderemez miş stoklarında ve satışlarında olmadığı için o bloğun sahibi arkadaşın üzüntüsü nü hatırladım..Üzmeyin kendinizi rica ederim.


  8. zeynep Says:

    Sizin nasıl görev sorumluluğu olan işine ne kadar hassasiyet gösteren biri olduğunu bilakis ben biliyorum emimin çok kimsede biliyordur.
    Sevgiler.


  9. nurşen Says:

    şaşırdım valla ne diyeyim sen canını sıkma


  10. glh_n Says:

    Bunları dile getirmekle çok iyi etmişsin :) İnternette alışveriş yaparken en dikkat ettiğim şey sitenin güvenilir olmasıdır. Bunu yanlızca ürünün gönderilmesi açısından söylemiyorum müşteri ilişkileri vs. de çok önemli ve bu tarz bir siteden ben alışveriş yapmam şahsen :) Bilgilendirdiğin için teşekkürler...


  11. dogam Says:

    bu tür amatör firmalarla iletişme geçmeye konuyu uzatmaya kendini üzmeye gerek yok cnm üç kuruşluk kargo ücretini ödeyemeyen bir firmanın hediyelerini de lütfen iade et mazallah iflas ederler bütçe malummm . . .


  12. canım sizi ancak bir kere kullanabilecekler reklamı yaptılarda ne oldu sizi üzmek bir yana bu yazıyı yazmana sebep oldular kendilerinin zararına.
    minicik bir sözü tutmayan yarın müşterilerinin hiç bir lafını kaale almaz .
    T erbiye sahibi değillermiş buda duyurulmuş oldu:))


  13. yasemin Says:

    nuray hnm hiç üzülmeyin sıkmayın o güzel canınızı ben bu kampanyada kazananlar arasındayım ama böyle bir kalitesiz yaklaşım pazarlarda bile yok ben iade hakkımı kullanıp lütfen geri yollamanızı rica edicem bundan sonra A-shoe-la markasını degil almak derler ya yüzüne bile bakmam bende öyle yapıcam artı çevremdeki tüm insanlarada duyuracagımdan emin olabilirsiniz firma kalitesinide kendisinide belli etti nuray hnm siz kazananlar arasındasınız kaybedenler düşünsün yasemin çetinkaya


  14. Dilekce.. Says:

    Sevgili Nuray hanım, konuyu çok güzel özetlemişsiniz.. Yorumlardan da anlaşıldığı üzre herkes bu marka hakkında yeterince bilgi sahibi oldu.. Blog dünyasının bu konuda ne kadar etkili olduğundan bi haber olmalılar ki kendilerini böyle rezil bir duruma düşürdüler.. Ben de 400!!!!! TL değerindeki bu hediyelerin talihlilerinden birisi olarak, bu muhteşem hediyeleri firmaya iade etmenizi sonuna kadar destekledim.. İlk fırsatta bloğumda bu konuya değineceğim ki daha çok kitleye ulaşabilelim.. Biz mağdur olduk, diğerleri olmasın bari.. Sevgiler..


  15. elif Says:

    gerçekten yazık bu firmaya hatta firma bile denmez bölelerine neymiş 400 tl miş maliyeti gönderilen hediyenin yaa içinde pırlanta varda bizmi göremedik dersiniz:D kendinizi hiç üzmeyin nuray hanım nasılsa okuyan herkes bunların ne oldugunu anlıcak...bende kazananlar arasındayım ve bende iade edilmesini istemiştim ve sonuna kdr sizi destekliyorum cevremdek ileride bu konuda bizzat uyarıccam bu marka hakkında hayatlarının hatalarını yapmamaları konusunda...


  16. Bu şaka gibi firma hakkında benim de bir yorumum var! Ben de kazananlardan biriyim ve yaptıkları gerçekten hoş değildi. Gönderdikleri ürünler toplamda gerçekten de bırakın 400ü 40tlyi geçmez! Yazık diyorum.. Kendi kendilerine isimlerini karaladılar. Blog camiasını fazla hafife alıyorlar! Sizle de daha önce konuştuğumuz gibi, çoğunluk kararı ile ürünleri göndermeniz gerçekten iyi oldu, bu onlara bir ders olsun! Siz de sakın kendinizi hiçbir şekilde kötü hissetmeyin, bu firmanın kalitesizliğinden kaynaklanan bir sorundu! Hepsi bu!


  17. yazık yazık böyle firmalar hala iş yapıyor ya ben ona yanıyorum,sen kendini üzme hayatım..değeri 400 lira diyorsa ben sadece gülüyorum:))


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com