BİR ASK HİKAYESİNİN KAHRAMANLARI BELLİ OLDU!

 Keramika Seramik ile Bir Aşk Hikayesi dedik ve etkinligimizin sonuna geldik. Hikayemizin şanslı kahramanları belli oldu... 

Hiç bekletmeden açıklıyorum :)
(Okudugunuzda tabi tabi dediginizi hissedebiliyorum :)

  • 53. Sıra ile Zeynep Efe
  • 52. Sıra ile Hilal Direk
  • 100. Sıra ile Nurgün Karahan
  • 61. Sıra ile Eda Poyraz
  • 189. Sıra ile Reyhan Orhan
  • 219. Sıra ile Neslihan Yıldız
  • 64. Sıra ile Nuray Çakmak
  • 206. Sıra ile Firuzan Karakaş
  • 125. Sıra ile Aysu Gevrekci
  • 178. Sıra ile Tuba Tezhip
  • 184. Sıra ile Dilek Akyıldırım
  • 83. Sıra ile Burhan Ösün
  • 172. Sıra ile Murat Demirkoparan
  • 191. Sıra ile Yıldız Yıldızhan
 
Şanslı arkadaşlarımızı tebrik ediyor ve etkinligimizde oldugu gibi 
Aşk'larında da şanslı olmalarını diliyorum :)
En kısa sürede iletisim bilgilerinizi mail adresime göndermenizi rica ediyorum.

Ayrıca etkinligimize katılarak değerli görüslerini bizlerle paylasan, 
 Keramika Seramik markamızın yeni hedeflerine giden yolda, 
çalışmalarına ışık tutacak paylasımlarda bulunan tüm takipcilerime tesekkür ediyorum.

Sevgiyle kalın...


ÇEKİLİŞ LİSTESİ
Listemizde Ad-Soyad ve mail adresini belirtilmeyen ve tekrar yorumlar yer almamaktadır. 
 

Etiketler: edit post
22 Responses
  1. sinem Says:

    Merhabalar;
    kazananları tabrik ediyorum. Keyifle kullansınlar hediyelerini. Eminim çok memnun kalacaklardır. Ben bu sefer kazanamadım :( ama hala umudum var :)
    Bu kampanya için çok teşekkürler Nuray Hanım, ayrıca değerli Keramika Seramik firmasına da teşekkürü bir borç bilirim. Kampanya da kazanamadım ama umarım buralara da gelir ürünleriniz. Dört gözle beklemedeyim :D
    Sevgiyle kalın...
    Sinem OKUL KAYA


  2. Mina Karenim Says:

    Sinem Hanım, güzel düsünceleriniz için çok tsk. ediyorum. Kazanamamıs olsanız dahi, zahmet edip tekrar yorum yazmanız beni fazlasıyla mutlu etti :)

    Samimiyetiniz, ilgi ve alakanız için tekrardan canı gönülden tesekkürler...


  3. zeynep78 Says:

    CANIM YA ÇOK SEVİNDİM GECE GECE ALLAH'TA SİZİ SEVİNDİRSİN İNŞALLAH ,TEBRİK EDERİM DİĞER ARKADAŞLARI DA ....
    TEŞEKKÜRLER.....


  4. firuzeyno10 Says:

    OYY bende kazanmısım bi karemika hayranı olarak çok sevimdim.evimdeki karamikalar artıyo:))


  5. lerzankara Says:

    tebrikleeer iyi günlerde kullanın


  6. aynalar_xxx Says:

    çoookkk sevindimmmmmm :D:D.D.d
    tşklerrrrr


  7. ireminannesi Says:

    çok istemiştim ama kısmet değilmiş tebrikler arkadaşlar


  8. tüm kazanan arkadaşlarıma tebrikler :)
    bu sefer gene bana kısmet olmadı ama sizlere gelirim o güzel takımlardan tat almak için di mi ama? :)))
    cnm sana ve firmayada tşkkrler kmp için,umarım tekrarı olur.
    kaliteli ve güzel kampanyalarla bizi buluşturduğun için teşekkürler
    sevgiler :)
    nihan


  9. kazanan arkadaşlara tebrikler...
    yorum yazmama rağmen neden listede benim adım yok?.....
    yoksa ben çekilişe dahil olmadım mı?


  10. Mina Karenim Says:

    merhaba large fashion,

    kurallarımız gereği yorumda ad-soyad ve mail adresi belirtilmesi gerekiyordu. yorumunuzda ad-soyad belirtilmediğinden üzülerek soylüyorum ki çekilise dahil olamadınız.

    sonra ki etkinliklerimizde bu ayrıntıya dikkat etmenizi rica ediyor, etkinligimize katılarak değerli görüslerinizi bizimle paylastığınız için tsk. ediyorum.

    sevgiler,

    Nuray.


  11. aslıhan Says:

    çok umutluydum bende olmadı ah şansım sana ne demeliyim bilmemki..


  12. emine Says:

    kazanan arkadaşları tebrik ederim umudumuz birdahaki etkinliğe


  13. tüühh yıkıldımmm :( kazananları tebrik ederim


  14. tebrikleerrrr .


  15. kazananlar mutlu günlerde kullansınlar:)) piyangoda büyük ikramiyeyi 1 no ile kaçırmışlar gibiyim.1 önceki yorumu ben yapsaydım ben kazanırdım ahh ah:)))


  16. merhaba,dün gece tatilden geldim ve sabah nete girdim kazandıgımı görünce acıkcası cok sevindimn tatil dönüşü iyi oldu :))))
    KAREMİKA ve blog sabihi nuray hanıma tsk ederim.


  17. Dilekce.. Says:

    yaaaa çok sevindimmmm :)) biraz geç kaldım ama sonuçta kazandığımı görmek çok mutlu etti beni, öncelikle nuray hanıma, sonra karemika seramiğe ve sonraaa tebriklerini esirgemeyen tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.. dilek akyıldırım


  18. crescent Says:

    birkaç gündür nete giremiyordum mailizi görünce nasıl sevindiğimi anlatamam günün yorgunluğunu aldı hiç beklemediğim bir anda Keramika seramiğe ve Nuray hanıma çok teşekkürler diğer çekilişlerinizede katılmıstım gerçekten büyük özveri ve titizlikle sonuna kadar sahip çıkıyorsunuz.


  19. Sevil Says:

    kazananı tebrik ederim
    ayrıca bana olan ziyaretiniz için teşekkürler


  20. zeynep78 Says:

    bugün keramika hediyelerim elime ulaştı çok mutlu oldum teşekkürler tekrardan :)
    hatta face sayfamda ve bloğumda paylaştım seve seve :)

    http://efsane78.blogspot.com/2011/02/keramika-hediyelerim-icin-tesekkurler.html


  21. benimde hediyelerim geldi cok tşk ederim size ve

    karemikaya cok begendim zevk alıcam bu kupalarla cay içmekten


  22. crescent Says:

    merhaba pcmde problem olduğu için geç kaldım.pazartesi sabahı sevgililer gününde hediyelerim elimdeydi.çok güzel çok cici bi set bu kadar büyük bi hediye olacağını tahmin etmemiştim.kalp şeklinde hepsinde ayrı desenleri olan tabaklarım tüm işyeri tarafından heyecanla açıldı hatta paylaşmaya kalkıldı.Keramika firmamıza ve Nuray hanıma çok teşekkür ederim...


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com