Denedim Biliyorum, İpana Pro-Expert !
Soğuk ve yağmurlu bir İstanbul sabahından hepinize merhaba :)
Hava durumu sunar gibi oldu ama neyse :) 

Geçtiğimiz hafta Cumartesi günü Denedim Biliyorum'dan sevgili Selin'in daveti ile Galata Building 'de P&G ve EDAD ortaklığıyla düzenlenen İpana Pro-Expert Blogger Etkinligine katıldım.



Öncelikle etkinligin Galata Building' de olması çok hosuma gitti. İlk kez gittiğim, Galata'nın sahane atmosferinde yer alan bu etkileyici mekanı sizlerinde görmenizi isterim.
Oldukca keyifli ve neseli saatleri gecirdiğimiz dostlarımızla, bizleri o kadar güzel ağırladılar ki, lezzetli ikramlarıyla ağızlarımızı nasıl da tatlandırdılar sormayın :) 
Hep birlikte zamanın nasıl gectiğini anlayamadık :)



 Bu etkinlikte Türkiye’nin en seçkin dişhekimlerinin üyesi olduğu Estetik Dişhekimliği Akademisi Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Diş hekimi Ayşegül Demirağ ve Profesyonel Akademik İlişkiler Müdürü Diş hekimi Merve Aksoy ağız ve diş sağlığında nelere dikkat etmemiz gerektiği konusunda bizleri bilgilendirdi. 


Ağız ve diş sağlığında önlem almanın tedaviden daha önemli olduğu konusunda bilgi sahibi olduk. Bu sunumda çok sasırdığım bir bilgi de Türk halkının diş fırçalama oranının hafta da bir olması. Türkiye’de yaşayan bireylerin %90’ından fazlasında diş eti problemi olduğu tahmin edilmekte. Bu oran çürükten daha fazla karşılaşılan bir durum ve tedavi edilmediği taktirde diş kaybı ile sonuçlanabiliyor. Sağlıklı bir gülüş, sağlıklı dişler ve diş etleriyle
mümkündür. Günlük ağız bakımında kullanacağınız doğru ürünlerle ve düzenli dişhekimi kontrolüyle ağız sağlığınızı geliştirebilir ve koruyabilirsiniz.


Şimdi sizleri İpana Pro-Expert ile tanıştırmak istiyorum.
Diş hekimlerinin en çok kontrol ettiği alanları koruduğu bilimsel olarak ispatlanan
İpana Pro Expert her açıdan üstün koruma sağlıyor. İpana, pek çoğumuzun rahatsız olduğu çürükler, tartar, diş eti problemleri, plak, hassasiyet ve lekelere karşı tam koruma sağlayan bir diş macunu. Özellikle kullandıktan sonra olusan ferah bir nefes ile gün boyu rahatlık sağlıyor.



* İpana Pro Expert, Diş Eti Koruyucu plak olusumunun belirgin derecede azalmasını sağlar. Bakterilerin yüzeye ve birbirlerine tutunumunu engelleyerek bakteri plağının yapışkanlığını azaltır. Fırçalamayı izleyen 12 saat içinde plak bakterilerini %33'e kadar azaltma sağladığı gözlemlenmistir  

* İpana Pro Expert, Hassasiyetin temelinde yatan nedenleri engellemeye yardımcı olur.
Diş eti çekilmesini önlemeye yardım eder. Mine erozyonunun önlenmesine yardımcı olur.

*İpana Pro Expert, Hassasiyet oluşumunu da kontrol altına alır.
Isıya ve basınca bağlı gelisen hassasiyetin oluşmasına belirgin derecede kontrol altına alır. 
*İpana Pro Expert,
Çürüklere karşı etkin koruma
*İpana Pro Expert, Güçlü leke oluşumunu önleme etkisi
*İpana Pro Expert, Tartar olusumunda belirgin azalma sağlar.


Ve bu güzel sunumun bitiminde etkinlige katılan tüm blog yazarlarına İpana Pro-Expert hediye seti ile Oral-B Triumph hediye edildi.

Bu keyifli etkinligi düzenledikleri ve nazik davetleri için Denedim Biliyorum Ekibine,
Ağız ve Diş Sağlığı konusunda bizleri bilgilendiren, sürpriz hediyeleri ile yüzlerimizde gülümsemeye neden olan İpana Yetkililerine, misafirperverlikleri ile sıcacık atmosferlerinde bizleri ağırlayan, nefis ikramları ile ağızlarımızı tadlandıran Galata Building çalısanlarına sonsuz sevgilerimi sunuyorum.


Mutlu ve sağlıklı günlerde tekrar buluşmak dileğiyle!


2 Responses
  1. nuray hanım, cok güzel bir etkinlik olmuş imrendim size orda olmayı bende cok isterdim.ipana yıllardır kullandıgımız diş macunu tabiki artık aile gelenegi oldu bizde.


  2. Seni tanımak gerçekten çok güzeldi canım:) Sevgiler


Yorum Gönder

  • hoşgeldiniz...

    gelmekle ne de iyi ettiniz, bir bilseniz :)

    ben nuray... bir 3o kasım aksamı gelmişim dünyaya, yılını bosverin... hayal gücü ile beslenen, bir meslege sahibim... dünyaya gelen en güzel meleğin annesi; gözlerinin yeşilinde kayboldugum sevgilimin, biricik eşiyim... sizlerle, ruhumda barınan tüm renkleri paylaşmaya geldim; lütfen beni izlemeye devam edin :)

    minakarenim@gmail.com